Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
szermac

subwoofer pasywny pod stereo

Recommended Posts

Witam, na poczatku zaznacze ze jestem laikiem w temacie "audio". Pytanie brzmi tak:
Zastanawiam sie jak bedzie lepiej gralo, czy jak teraz podlaczone mam czy 2 sposobem. Posiadam amplituner 2 kanalowy, pierwotnie mialem podlaczone 2 kolumny lewa i prawa i teraz zakupilem subwoofer i podlaczylem go prosto pod amplituner, lecz wiem ze moge podlaczyc tez kolumny do subwoofera i tylko subwoofer pod amplituner. Zastanawaim sie jak bedzie lepiej, domyslam sie ze jak podlacze tym 2 sposobem to bass bedzie szedl w wiekszosci na woofer a srednie i wysokie tony na kolumny... Prosze o jakas podpowiedz. Dziekuje i pozdrawiam

DSC01446.jpg

DSC01446.jpg

Nie mam pojecia ... rozkrecalem go ale widzialem tylko zwrotnice i 2 glosniki tak mi sie wydaje

A moge to jakos sprawdzic ?? dodalem rysunek jesli to cos da jak subwoofer wyglada od tylu

Edytowano przez RoRo
Proszę korzystać z opcji „EDYTUJ” by uzupełnić swoją wypowiedź – zamiast dodawać kolejne posty...

powiedzmy ze dostalem subwoofer icon_smile.gif kolumny fenixy tonsila i sub jamo sw300

Edytowano przez RoRo
Proszę korzystać z opcji „EDYTUJ” by uzupełnić swoją wypowiedź – zamiast dodawać kolejne posty...

szermac edytuj swoje odpowiedzi a nie za każdym razem kolejny post..bałagan się robi

Polecam zasilić go z osobnego wzmaka lepsza kontrola optymalne wykorzystanie, swoboda, słuchasz muzyki z subem lub jeżeli nie chcesz bez niego
Zdeydowanie najlepsze wejście

raczej nie bede kupowal nowego wzmaka pod suba, prosze odpowiedz tylko, czy zostawic tak jak , mam podlaczone czy podpiac glosniki do suba i sub do amplitunera czy tez mzoe kupic i zamontowac filtr do suba i wtedy podlaczyc.

nie zrozumialem, czyli proponujesz zebym zakupil filtr zamontowal go i podpial kolumny pod suba tak ?? i jeszcze jak sprawdzic czy mam filtr w subie ?