pietrek Napisano 8 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2018 Witam, amplituner "poinformował" mnie że jest aktualizacja. Odpalilem aktualizację, ale przy 29% jest "stop" a na wyświetlaczu widnieje 7-82 error. Sprzęt podłączony kablem do netu. Jak próbowałem przez USB aktualizować, to błąd 7-81. Teraz sprzęt nie działa. Po włączeniu informuje o aktualizacji tylko. Co mogę zrobić?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 8 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2018 Próbowałeś go wyłączyć z prądu lub jeżeli to nie pomoże to spróbuj go zresetować i wtedy odpal jeszcze raz aktualizacje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrek Napisano 8 grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 grudnia 2018 3 minuty temu, maverick2005 napisał: Próbowałeś go wyłączyć z prądu lub jeżeli to nie pomoże to spróbuj go zresetować i wtedy odpal jeszcze raz aktualizacje. Zaraz go wyłączę z prądu, ale jak go zresetować? Przywrócić do ustawień fabrycznych? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 8 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2018 Gdy urządzenie jest włączone, naciśnij i przytrzymaj przycisk TUNING MODE i naciśnij przycisk Í ON / STANDBY. urządzenie przechodzi w tryb gotowości,urządzenie zostanie zresetowane. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrek Napisano 9 grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 grudnia 2018 Temat jest do zamknięcia. Już wszystko gra. Wczoraj nic nie pomagało. (Dziękuję maverick2005). Wyłączyłem z prądu sprzęt na całą noc. Dopiero to pomogło. Rano udało mi się wgrać soft przez USB. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Matuszek Napisano Czwartek o 20:45 Udostępnij Napisano Czwartek o 20:45 Odgrzewam temat. Niedawno robilem update zakonczony resetem, po ktorym "stracilem" kilka opcji w menu setup i nie jestem w stanie zrobic updatu, ani przez NET ani przez USB. Support Onkyo potwierdzil uszkodzenie firmware. Autoryzowany serwis w Polsce odmowil naprawy. Funkcje dzwiekowe dzialaja, wiec nie jest to martwy kloc, ale nie mam mozliwosci sterowania zdalnie Co teraz moge zrobic? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kassyx Napisano Czwartek o 20:49 Udostępnij Napisano Czwartek o 20:49 Poszukaj poprzedni firmware i wgraj ponownie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kassyx Napisano Czwartek o 21:14 Udostępnij Napisano Czwartek o 21:14 (edytowany) Po przejściu w tryb serwisowy, musi być jakaś kombinacja. https://www.manualslib.com/manual/1305448/Onkyo-Tx-8250.html?page=38 Reset Edytowano Czwartek o 21:22 przez kassyx Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Matuszek Napisano Piątek o 00:37 Udostępnij Napisano Piątek o 00:37 Wczesniejszego firmware nie da sie wgrac - nie ma opcji, chyba ze jest jakas magiczna kombinacja na wymuszenie wczytania firmware z USB resety tez probowalem - bez rezultatow Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano Piątek o 07:00 Udostępnij Napisano Piątek o 07:00 10 godzin temu, Mateusz Matuszek napisał: Odgrzewam temat. 17 Stycznie i będzie rekord! Trudno Cie będzie pobić. 6 lat. no no. W zeszlym roku ktoś zaczął od 3,5 6 godzin temu, Mateusz Matuszek napisał: Wczesniejszego firmware nie da sie wgrac - nie ma opcji, chyba ze jest jakas magiczna kombinacja na wymuszenie wczytania firmware z USB resety tez probowalem - bez rezultatow Da się ale 9 godzin temu, kassyx napisał: Po przejściu w tryb serwisowy, musi być jakaś kombinacja. nie wejdziesz do trybu serwisowego. 10 lat temu wiedziałem jak se wchodziło do Onkyo i Denonow i grzebaliśmy sobie tam. Fajne informację tam są na wiase mówiać. Potem zmienili kombinację i już tego nie znalałem. Zrobiłeś 1 bład w tego typu urządzeniu. Starty sprzęt, działa? Nie robisz aktualizacji bo nie masz żadnego supportu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Matuszek Napisano Piątek o 09:20 Udostępnij Napisano Piątek o 09:20 2 godziny temu, Piotr Sonido napisał: 17 Stycznie i będzie rekord! Trudno Cie będzie pobić. 6 lat. no no. W zeszlym roku ktoś zaczął od 3,5 Da się ale nie wejdziesz do trybu serwisowego. 10 lat temu wiedziałem jak se wchodziło do Onkyo i Denonow i grzebaliśmy sobie tam. Fajne informację tam są na wiase mówiać. Potem zmienili kombinację i już tego nie znalałem. Zrobiłeś 1 bład w tego typu urządzeniu. Starty sprzęt, działa? Nie robisz aktualizacji bo nie masz żadnego supportu. Dziekuje za uznanie i z godnoscia przyjmuje zlota lopate Jesli da sie jakos wgrac firmware w tych warunkach to prosze powiedz jak Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kassyx Napisano Piątek o 12:14 Udostępnij Napisano Piątek o 12:14 (edytowany) Nic nie ma na YouTube? Edytowano Piątek o 12:16 przez kassyx Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Matuszek Napisano Piątek o 13:44 Udostępnij Napisano Piątek o 13:44 Przegrzebalem internet. Wszystko wymaga dostepu do pozycji w menu Setup, ktorych u mnie nie ma. Nie da sie skonfigurowac NET (kreci sie w nieskoczonosc, a potem reset). Aha. gniazdo rj45 wyglada na "martwe" - diody sie nie swieca, a powinny po samym podlaczeniu do sieci. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Matuszek Napisano Piątek o 15:26 Udostępnij Napisano Piątek o 15:26 Udalo mi sie znalez kombinacje na jakies ukryte menu: Kombinacja 1 krok 1:DISPLAY + 2xPOWER -> pokazuje wersje M1.04/18524BRO wcisniecie wtedy Menu/Memory -> pokazuje ">00 034 F:xS:M krecenie pokretlem "Bass" powoduje zmiane "Tap Mode" Kombinacja 2 po kroku 1, krecenie "Bass" pokazuje na wyswietlaczu "N?????????????" a potem "G?????????????", potem znowu wersja Kombinacja 3 krok 1, potem "Display", pokazuje "ASB: 20min" (wartosc moge zmieniac na joisticku "preset" prawo/lewo) co do Tap Mode to jesdyne co znalazlem to w manualu servisowym do innego wzmaczniacza Onkyo (https://www.manualslib.com/manual/1385963/Onkyo-A-9150.html?page=1#manual) "LOW TAP mode means supplied voltage for final device of the power amplifier circuit will be supplied low voltage(About +25v" ASB -> Auto StadBy - czas, po ktorym przejscie do standby Nie wiem o co chodzi z "N???" i "G???" .... BTW: da sie tu jakos edytowac swoje posty ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Matuszek Napisano Piątek o 16:07 Udostępnij Napisano Piątek o 16:07 Polowiczny sukces. Udalo mi sie wymusic update z USB, ale dostaje blad 0-81 szczegóły tutaj: https://elektrotanya.com/onkyo_tx-8270.pdf/download.html#dl 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kassyx Napisano Piątek o 20:07 Udostępnij Napisano Piątek o 20:07 Może spróbuj z innym nośnikiem USB, może za duża pojemność, w internecie piszą że musi być FAT 16 lub 32. Tyle wygrzebałem: Błąd 0-81 podczas aktualizacji amplitunera Onkyo TX-8250 jest sygnałem, że coś poszło nie tak w procesie aktualizacji oprogramowania. Niestety, dokładna przyczyna tego błędu nie jest jednoznacznie określona w oficjalnej dokumentacji Onkyo. Może on wynikać z różnych czynników, takich jak: * Przerwanie procesu aktualizacji: Niespodziewane wyłączenie zasilania, odłączenie kabla USB lub inne zakłócenia mogą spowodować przerwę w aktualizacji i wyświetlenie błędu. * Uszkodzony plik aktualizacji: Jeśli pobrany plik aktualizacji jest uszkodzony lub niekompatybilny z Twoim modelem amplitunera, może to również prowadzić do błędu. * Problem ze sprzętem: W niektórych przypadkach błąd 0-81 może wskazywać na problem ze sprzętem amplitunera, np. uszkodzenie pamięci. Co możesz zrobić w takiej sytuacji? * Sprawdź połączenia: Upewnij się, że kabel USB łączący komputer z amplitunerem jest prawidłowo podłączony i nie ma żadnych uszkodzeń. * Sprawdź plik aktualizacji: Pobierz ponownie plik aktualizacji z oficjalnej strony Onkyo i upewnij się, że jest to poprawny plik dla Twojego modelu amplitunera. * Wykonaj twardy reset: Spróbuj wykonać twardy reset amplitunera zgodnie z instrukcją obsługi. Czasem może to pomóc rozwiązać problem. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano Poniedziałek o 07:06 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 07:06 Dnia 17.01.2025 o 10:20, Mateusz Matuszek napisał: Dziekuje za uznanie i z godnoscia przyjmuje zlota lopate Jesli da sie jakos wgrac firmware w tych warunkach to prosze powiedz jak Niestety w nowych nie wiem jak się wchodzi w to menu serwisowe. Dnia 17.01.2025 o 13:14, kassyx napisał: Nic nie ma na YouTube? Ja nie znalazłem. Dnia 17.01.2025 o 21:07, kassyx napisał: Może spróbuj z innym nośnikiem USB, może za duża pojemność, w internecie piszą że musi być FAT 16 lub 32. Tyle wygrzebałem: Błąd 0-81 podczas aktualizacji amplitunera Onkyo TX-8250 jest sygnałem, że coś poszło nie tak w procesie aktualizacji oprogramowania. Niestety, dokładna przyczyna tego błędu nie jest jednoznacznie określona w oficjalnej dokumentacji Onkyo. Może on wynikać z różnych czynników, takich jak: * Przerwanie procesu aktualizacji: Niespodziewane wyłączenie zasilania, odłączenie kabla USB lub inne zakłócenia mogą spowodować przerwę w aktualizacji i wyświetlenie błędu. * Uszkodzony plik aktualizacji: Jeśli pobrany plik aktualizacji jest uszkodzony lub niekompatybilny z Twoim modelem amplitunera, może to również prowadzić do błędu. * Problem ze sprzętem: W niektórych przypadkach błąd 0-81 może wskazywać na problem ze sprzętem amplitunera, np. uszkodzenie pamięci. Co możesz zrobić w takiej sytuacji? * Sprawdź połączenia: Upewnij się, że kabel USB łączący komputer z amplitunerem jest prawidłowo podłączony i nie ma żadnych uszkodzeń. * Sprawdź plik aktualizacji: Pobierz ponownie plik aktualizacji z oficjalnej strony Onkyo i upewnij się, że jest to poprawny plik dla Twojego modelu amplitunera. * Wykonaj twardy reset: Spróbuj wykonać twardy reset amplitunera zgodnie z instrukcją obsługi. Czasem może to pomóc rozwiązać problem. warto spróbować. @Mateusz Matuszek i jak przez weekend? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Matuszek Napisano Poniedziałek o 10:05 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 10:05 Bez zmian Probowalem flashowac poszczegolne aplikacje, ale efekt zawsze ten sam -> 0-81. Gdybym tylko znal znaczenie tych kodow bledow to moze daloby sie cos pokombinowac. Na razie jedyne co mi do glowy przycgodzi to zalozyc j-tag i flashowac sprzetowo Przydaloby sie test sprzetowy, moze cos padlo ... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kassyx Napisano Poniedziałek o 20:26 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 20:26 Raz się żyje, jak nie będziesz miał już wyjścia... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano wczoraj o 06:33 Udostępnij Napisano wczoraj o 06:33 W tym menu serwisowym jest uruchamianie wstępnej diagnozy. On przechodzi po kolei przez rózne elementy i wyskakuje czy ok czy nie ok. Ale jak mówie teraz jak tam wejść nie wiem. Serwis nie chce tego zrobić za żadną kasę? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Matuszek Napisano wczoraj o 10:42 Udostępnij Napisano wczoraj o 10:42 4 godziny temu, Piotr Sonido napisał: W tym menu serwisowym jest uruchamianie wstępnej diagnozy. On przechodzi po kolei przez rózne elementy i wyskakuje czy ok czy nie ok. Ale jak mówie teraz jak tam wejść nie wiem. Serwis nie chce tego zrobić za żadną kasę? Napisali, ze zajmuja sie tylko serwisem gwarancyjnym. Zalaczam kolejny manual serwisowy - jest na temat testow i debug mode. Niestety nie ma nic o diagnostyce sprzetowej. onkyo_tx-nr737.pdf Wyglada na to, ze musze wrocic do poszukiwan serwisu, ktory bedzie potrwafil zrobic reflash. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 9 godzin temu Udostępnij Napisano 9 godzin temu 19 godzin temu, Mateusz Matuszek napisał: Napisali, ze zajmuja sie tylko serwisem gwarancyjnym. Zalaczam kolejny manual serwisowy - jest na temat testow i debug mode. Niestety nie ma nic o diagnostyce sprzetowej. onkyo_tx-nr737.pdf 6.61 MB · 1 download Wyglada na to, ze musze wrocic do poszukiwan serwisu, ktory bedzie potrwafil zrobic reflash. Zadzwoń tu https://iviterserwis.pl/serwis-audio/serwis-onkyo Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Matuszek Napisano 3 godziny temu Udostępnij Napisano 3 godziny temu No wlasnie natlnalem sie na ta firme, ale nie wiem jaka ma skutecznosc, jakie opinie. No ale napisalem, zobaczymy, moze ogarna ... dzieki! a jeszcze taka strone znalazlem, moze sie komu przyda: https://repairalmostanything.com/thread/852/onkyo-firmware-repository Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.