pietrek Napisano 8 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2018 Witam, amplituner "poinformował" mnie że jest aktualizacja. Odpalilem aktualizację, ale przy 29% jest "stop" a na wyświetlaczu widnieje 7-82 error. Sprzęt podłączony kablem do netu. Jak próbowałem przez USB aktualizować, to błąd 7-81. Teraz sprzęt nie działa. Po włączeniu informuje o aktualizacji tylko. Co mogę zrobić?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 8 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2018 Próbowałeś go wyłączyć z prądu lub jeżeli to nie pomoże to spróbuj go zresetować i wtedy odpal jeszcze raz aktualizacje. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrek Napisano 8 grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 grudnia 2018 3 minuty temu, maverick2005 napisał: Próbowałeś go wyłączyć z prądu lub jeżeli to nie pomoże to spróbuj go zresetować i wtedy odpal jeszcze raz aktualizacje. Zaraz go wyłączę z prądu, ale jak go zresetować? Przywrócić do ustawień fabrycznych? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 8 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2018 Gdy urządzenie jest włączone, naciśnij i przytrzymaj przycisk TUNING MODE i naciśnij przycisk Í ON / STANDBY. urządzenie przechodzi w tryb gotowości,urządzenie zostanie zresetowane. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrek Napisano 9 grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 grudnia 2018 Temat jest do zamknięcia. Już wszystko gra. Wczoraj nic nie pomagało. (Dziękuję maverick2005). Wyłączyłem z prądu sprzęt na całą noc. Dopiero to pomogło. Rano udało mi się wgrać soft przez USB. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Matuszek Napisano 18 godzin temu Udostępnij Napisano 18 godzin temu Odgrzewam temat. Niedawno robilem update zakonczony resetem, po ktorym "stracilem" kilka opcji w menu setup i nie jestem w stanie zrobic updatu, ani przez NET ani przez USB. Support Onkyo potwierdzil uszkodzenie firmware. Autoryzowany serwis w Polsce odmowil naprawy. Funkcje dzwiekowe dzialaja, wiec nie jest to martwy kloc, ale nie mam mozliwosci sterowania zdalnie Co teraz moge zrobic? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kassyx Napisano 18 godzin temu Udostępnij Napisano 18 godzin temu Poszukaj poprzedni firmware i wgraj ponownie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kassyx Napisano 17 godzin temu Udostępnij Napisano 17 godzin temu (edytowany) Po przejściu w tryb serwisowy, musi być jakaś kombinacja. https://www.manualslib.com/manual/1305448/Onkyo-Tx-8250.html?page=38 Reset Edytowano 17 godzin temu przez kassyx Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Matuszek Napisano 14 godzin temu Udostępnij Napisano 14 godzin temu Wczesniejszego firmware nie da sie wgrac - nie ma opcji, chyba ze jest jakas magiczna kombinacja na wymuszenie wczytania firmware z USB resety tez probowalem - bez rezultatow Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 8 godzin temu Udostępnij Napisano 8 godzin temu 10 godzin temu, Mateusz Matuszek napisał: Odgrzewam temat. 17 Stycznie i będzie rekord! Trudno Cie będzie pobić. 6 lat. no no. W zeszlym roku ktoś zaczął od 3,5 6 godzin temu, Mateusz Matuszek napisał: Wczesniejszego firmware nie da sie wgrac - nie ma opcji, chyba ze jest jakas magiczna kombinacja na wymuszenie wczytania firmware z USB resety tez probowalem - bez rezultatow Da się ale 9 godzin temu, kassyx napisał: Po przejściu w tryb serwisowy, musi być jakaś kombinacja. nie wejdziesz do trybu serwisowego. 10 lat temu wiedziałem jak se wchodziło do Onkyo i Denonow i grzebaliśmy sobie tam. Fajne informację tam są na wiase mówiać. Potem zmienili kombinację i już tego nie znalałem. Zrobiłeś 1 bład w tego typu urządzeniu. Starty sprzęt, działa? Nie robisz aktualizacji bo nie masz żadnego supportu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Matuszek Napisano 5 godzin temu Udostępnij Napisano 5 godzin temu 2 godziny temu, Piotr Sonido napisał: 17 Stycznie i będzie rekord! Trudno Cie będzie pobić. 6 lat. no no. W zeszlym roku ktoś zaczął od 3,5 Da się ale nie wejdziesz do trybu serwisowego. 10 lat temu wiedziałem jak se wchodziło do Onkyo i Denonow i grzebaliśmy sobie tam. Fajne informację tam są na wiase mówiać. Potem zmienili kombinację i już tego nie znalałem. Zrobiłeś 1 bład w tego typu urządzeniu. Starty sprzęt, działa? Nie robisz aktualizacji bo nie masz żadnego supportu. Dziekuje za uznanie i z godnoscia przyjmuje zlota lopate Jesli da sie jakos wgrac firmware w tych warunkach to prosze powiedz jak Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kassyx Napisano 2 godziny temu Udostępnij Napisano 2 godziny temu (edytowany) Nic nie ma na YouTube? Edytowano 2 godziny temu przez kassyx Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateusz Matuszek Napisano 1 godzinę temu Udostępnij Napisano 1 godzinę temu Przegrzebalem internet. Wszystko wymaga dostepu do pozycji w menu Setup, ktorych u mnie nie ma. Nie da sie skonfigurowac NET (kreci sie w nieskoczonosc, a potem reset). Aha. gniazdo rj45 wyglada na "martwe" - diody sie nie swieca, a powinny po samym podlaczeniu do sieci. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.