Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam,
amplituner "poinformował" mnie że jest aktualizacja. 
Odpalilem aktualizację, ale przy 29% jest "stop" a na wyświetlaczu widnieje 7-82 error.

Sprzęt podłączony kablem do netu. Jak próbowałem przez USB aktualizować, to błąd 7-81.
Teraz sprzęt nie działa. Po włączeniu informuje o aktualizacji tylko.

Co mogę zrobić??

Napisano
3 minuty temu, maverick2005 napisał:

Próbowałeś go wyłączyć z prądu lub jeżeli to nie pomoże to spróbuj go zresetować i wtedy odpal jeszcze raz aktualizacje.

Zaraz go wyłączę z prądu, ale jak go zresetować? Przywrócić do ustawień fabrycznych?

 

Napisano

Temat jest do zamknięcia.
Już wszystko gra. Wczoraj nic nie pomagało. (Dziękuję maverick2005).
Wyłączyłem z prądu sprzęt na całą noc.
Dopiero to pomogło. Rano udało mi się wgrać soft przez USB.

  • 6 years later...
Napisano

Odgrzewam temat.

Niedawno robilem update zakonczony resetem, po ktorym "stracilem" kilka opcji w menu setup i nie jestem w stanie zrobic updatu, ani przez NET ani przez USB.

Support Onkyo potwierdzil uszkodzenie firmware.

Autoryzowany serwis w Polsce odmowil naprawy.

Funkcje dzwiekowe dzialaja, wiec nie jest to martwy kloc, ale nie mam mozliwosci sterowania zdalnie :(

Co teraz moge zrobic?

Napisano
10 godzin temu, Mateusz Matuszek napisał:

Odgrzewam temat.

17 Stycznie i będzie rekord!

istockphoto-835970714-170667a.jpg.55bbb62d78f2688b5e1b6e2318bb041a.jpg

Trudno Cie będzie pobić. 6 lat. no no. W zeszlym roku ktoś zaczął od 3,5

6 godzin temu, Mateusz Matuszek napisał:

Wczesniejszego firmware nie da sie wgrac - nie ma opcji, chyba ze jest jakas magiczna kombinacja na wymuszenie wczytania firmware z USB

resety tez probowalem - bez rezultatow

Da się ale

9 godzin temu, kassyx napisał:

Po przejściu w tryb serwisowy, musi być jakaś kombinacja.

nie wejdziesz do trybu serwisowego.

10 lat temu wiedziałem jak se wchodziło do Onkyo i Denonow i grzebaliśmy sobie tam. Fajne informację tam są na wiase mówiać. Potem zmienili kombinację i już tego nie znalałem.

 

Zrobiłeś 1 bład w tego typu urządzeniu. Starty sprzęt, działa? Nie robisz aktualizacji bo nie masz żadnego supportu.

 

Napisano
2 godziny temu, Piotr Sonido napisał:

17 Stycznie i będzie rekord!

istockphoto-835970714-170667a.jpg.55bbb62d78f2688b5e1b6e2318bb041a.jpg

Trudno Cie będzie pobić. 6 lat. no no. W zeszlym roku ktoś zaczął od 3,5

Da się ale

nie wejdziesz do trybu serwisowego.

10 lat temu wiedziałem jak se wchodziło do Onkyo i Denonow i grzebaliśmy sobie tam. Fajne informację tam są na wiase mówiać. Potem zmienili kombinację i już tego nie znalałem.

 

Zrobiłeś 1 bład w tego typu urządzeniu. Starty sprzęt, działa? Nie robisz aktualizacji bo nie masz żadnego supportu.

 

Dziekuje za uznanie i z godnoscia przyjmuje zlota lopate :D

 

Jesli da sie jakos wgrac firmware w tych warunkach to prosze powiedz jak :)

Napisano

Przegrzebalem internet. Wszystko wymaga dostepu do pozycji w menu Setup, ktorych u mnie nie ma.

Nie da sie skonfigurowac NET (kreci sie w nieskoczonosc, a potem reset).

Aha. gniazdo rj45 wyglada na "martwe" - diody sie nie swieca, a powinny po samym podlaczeniu do sieci.

Napisano

Udalo mi sie znalez kombinacje na jakies ukryte menu:

Kombinacja 1
krok 1:DISPLAY + 2xPOWER -> pokazuje wersje  M1.04/18524BRO

wcisniecie wtedy Menu/Memory -> pokazuje ">00 034 F:xS:M

krecenie pokretlem "Bass" powoduje zmiane "Tap Mode" 

Kombinacja 2

po kroku 1, krecenie "Bass" pokazuje na wyswietlaczu "N?????????????" a potem "G?????????????", potem znowu wersja

Kombinacja 3

krok 1, potem "Display", pokazuje "ASB: 20min" (wartosc moge zmieniac na joisticku "preset" prawo/lewo)

 

co do Tap Mode to jesdyne co znalazlem to w manualu servisowym do innego wzmaczniacza Onkyo (https://www.manualslib.com/manual/1385963/Onkyo-A-9150.html?page=1#manual)
"LOW TAP mode means supplied voltage for final device of the power amplifier circuit will be supplied low voltage(About +25v"

ASB -> Auto StadBy - czas, po ktorym przejscie do standby

Nie wiem o co chodzi z "N???" i "G???" ....

 

BTW: da sie tu jakos edytowac swoje posty ?

Napisano

Może spróbuj z innym nośnikiem USB, może za duża pojemność, w internecie piszą że musi być FAT 16 lub 32.

Tyle wygrzebałem:

Błąd 0-81 podczas aktualizacji amplitunera Onkyo TX-8250 jest sygnałem, że coś poszło nie tak w procesie aktualizacji oprogramowania. Niestety, dokładna przyczyna tego błędu nie jest jednoznacznie określona w oficjalnej dokumentacji Onkyo. Może on wynikać z różnych czynników, takich jak:
 * Przerwanie procesu aktualizacji: Niespodziewane wyłączenie zasilania, odłączenie kabla USB lub inne zakłócenia mogą spowodować przerwę w aktualizacji i wyświetlenie błędu.
 * Uszkodzony plik aktualizacji: Jeśli pobrany plik aktualizacji jest uszkodzony lub niekompatybilny z Twoim modelem amplitunera, może to również prowadzić do błędu.
 * Problem ze sprzętem: W niektórych przypadkach błąd 0-81 może wskazywać na problem ze sprzętem amplitunera, np. uszkodzenie pamięci.
Co możesz zrobić w takiej sytuacji?
 * Sprawdź połączenia: Upewnij się, że kabel USB łączący komputer z amplitunerem jest prawidłowo podłączony i nie ma żadnych uszkodzeń.
 * Sprawdź plik aktualizacji: Pobierz ponownie plik aktualizacji z oficjalnej strony Onkyo i upewnij się, że jest to poprawny plik dla Twojego modelu amplitunera.
 * Wykonaj twardy reset: Spróbuj wykonać twardy reset amplitunera zgodnie z instrukcją obsługi. Czasem może to pomóc rozwiązać problem.

Napisano
Dnia 17.01.2025 o 10:20, Mateusz Matuszek napisał:

Dziekuje za uznanie i z godnoscia przyjmuje zlota lopate :D

 

Jesli da sie jakos wgrac firmware w tych warunkach to prosze powiedz jak :)

Niestety w nowych nie wiem jak się wchodzi w to menu serwisowe.

:(

Dnia 17.01.2025 o 13:14, kassyx napisał:

Nic nie ma na YouTube?

Ja nie znalazłem.

Dnia 17.01.2025 o 21:07, kassyx napisał:

Może spróbuj z innym nośnikiem USB, może za duża pojemność, w internecie piszą że musi być FAT 16 lub 32.

Tyle wygrzebałem:

Błąd 0-81 podczas aktualizacji amplitunera Onkyo TX-8250 jest sygnałem, że coś poszło nie tak w procesie aktualizacji oprogramowania. Niestety, dokładna przyczyna tego błędu nie jest jednoznacznie określona w oficjalnej dokumentacji Onkyo. Może on wynikać z różnych czynników, takich jak:
 * Przerwanie procesu aktualizacji: Niespodziewane wyłączenie zasilania, odłączenie kabla USB lub inne zakłócenia mogą spowodować przerwę w aktualizacji i wyświetlenie błędu.
 * Uszkodzony plik aktualizacji: Jeśli pobrany plik aktualizacji jest uszkodzony lub niekompatybilny z Twoim modelem amplitunera, może to również prowadzić do błędu.
 * Problem ze sprzętem: W niektórych przypadkach błąd 0-81 może wskazywać na problem ze sprzętem amplitunera, np. uszkodzenie pamięci.
Co możesz zrobić w takiej sytuacji?
 * Sprawdź połączenia: Upewnij się, że kabel USB łączący komputer z amplitunerem jest prawidłowo podłączony i nie ma żadnych uszkodzeń.
 * Sprawdź plik aktualizacji: Pobierz ponownie plik aktualizacji z oficjalnej strony Onkyo i upewnij się, że jest to poprawny plik dla Twojego modelu amplitunera.
 * Wykonaj twardy reset: Spróbuj wykonać twardy reset amplitunera zgodnie z instrukcją obsługi. Czasem może to pomóc rozwiązać problem.

warto spróbować.

@Mateusz Matuszek i jak przez weekend?

Napisano

Bez zmian :/

Probowalem flashowac poszczegolne aplikacje, ale efekt zawsze ten sam -> 0-81.

Gdybym tylko znal znaczenie tych kodow bledow  to moze daloby sie cos pokombinowac.

Na razie jedyne co mi do glowy przycgodzi to zalozyc j-tag i flashowac sprzetowo :/

Przydaloby sie test sprzetowy, moze cos padlo ...

Napisano
4 godziny temu, Piotr Sonido napisał:

W tym menu serwisowym jest uruchamianie wstępnej diagnozy. On przechodzi po kolei przez rózne elementy i wyskakuje czy ok czy nie ok. Ale jak mówie teraz jak tam wejść nie wiem.

Serwis nie chce tego zrobić za żadną kasę?

 

Napisali, ze zajmuja sie tylko serwisem gwarancyjnym.

Zalaczam kolejny manual serwisowy - jest na temat testow i debug mode.

Niestety nie ma nic o diagnostyce sprzetowej.

 

onkyo_tx-nr737.pdf

Wyglada na to, ze musze wrocic do poszukiwan serwisu, ktory bedzie potrwafil zrobic reflash.

 

Napisano
19 godzin temu, Mateusz Matuszek napisał:

Napisali, ze zajmuja sie tylko serwisem gwarancyjnym.

Zalaczam kolejny manual serwisowy - jest na temat testow i debug mode.

Niestety nie ma nic o diagnostyce sprzetowej.

 

onkyo_tx-nr737.pdf 6.61 MB · 1 download

Wyglada na to, ze musze wrocic do poszukiwan serwisu, ktory bedzie potrwafil zrobic reflash.

 

Zadzwoń tu

https://iviterserwis.pl/serwis-audio/serwis-onkyo

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...