Nukleoid Napisano 4 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 4 stycznia 2019 Witam, jakoś od miesiąca posiadam słuchawki BT e10 soundmagic i do tej pory byłem z nich zadowolony. Dźwięk był satysfakcjonujący zarówno podczas słuchania ze smartfona, ale również z laptopa. Dzisiaj dosłownie po powrocie z meczu (cała drogę powrotna wszystko dobrze mi działało) i podłączeniu słuchawek do lapka, nagle popsuła się jakość dźwięku. Trochę pobawiłem się w opcjach, ustawieniach w Windowsie i nic nie pomaga. Na domiar złego teraz słuchawki nie chcą nawet łączyć się ze smartfonem. :(jest komunikat, ze słuchawki podłączane, ale tak jakby nie ma w nich dźwięku... Wie ktoś jak temu zaradzić? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 4 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 4 stycznia 2019 Próbowałeś usunąć je z listy urządzeń bt i podłączyć ponownie ? Jeśli to nie pomoże to pewne jakieś uszkodzenie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.