Igor0382 Napisano 5 maja 2019 Udostępnij Napisano 5 maja 2019 Cześć, (odrazu mówię, że nie znam się na tym), rok temu kupiłem sobie słuchawki HyperX Cloud II, próbowałem podłączyć do telefonu ale nie działały. Nie przejmowałem się wtedy tym, ponieważ miałem inne słuchawki douszne, na których słuchałem muzyki. Ostatnio popsuły mi się one, spojrzałem na te HyperX i zastanawiam się, jaką "przejściówke" (czy coś innego) mam kupić, żeby owe słuchawki działały mi z telefonem Huawei P10 Lite. Proszę o szybką odpowiedź, tak jak mówię nie znam się na tym. Pozdrawiam, Igor Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 7 maja 2019 Udostępnij Napisano 7 maja 2019 To dziwne, bo te słuchawki maja 4-ro polowy wtyk jack którym powinieneś bez problemu podłączyć je do gniazda słuchawkowego w telefonie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igor0382 Napisano 7 maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 maja 2019 Owszem powinny. Sprawdzałem na innym telefonie bodajże Samsung i działały bez problemu, natomiast przy huawei p10 lite nie chcą działać. Czy jest jakaś możliwość żeby dało je się podpiąć pod ten telefon różnymi "wtyczkami"? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...