Rafał Marcisz Napisano 17 czerwca 2019 Udostępnij Napisano 17 czerwca 2019 Kupiłem niedawno słuchawki bezprzewodowe sony wh ch500, używałem ich tylko na laptopie, na początku byłem bardzo zadowolony ale pewnego dnia po wyłączeniu słuchawek nie działał dźwięk w laptopie, włączyłem je ponownie i słuchawki tez nie działały, nie mogłem wejść nawet w ustawienia dźwięku w panelu sterowania, klikałem na ustawienia dźwięku i windows w ogóle nie reagował, po jakimś czasie windows zapytał czy włączyć usługę windows audio, włączyłem ją ale nadal dźwięk nie działał, w ustawieniach dźwięku po kliknięciu prawym przyciskiem na głośnik i wybraniu testuj pojawia się komunikat, że nie udało się odtworzyć dźwięku testowego, filmy na jakimkolwiek odtwarzaczu online się w ogóle nie odtwarzają, youtube, twitch, cda, nic, nie wiem co to ma do dźwięku bo mógłbym przecież oglądać film bez głosu. Usunąłem słuchawki z komputera, usunąłem sterowniki karty dźwiękowej i pobrałem nowe, uruchamiałem ponownie komputer z 5 razy i za którymś razem dźwięk zaczął działać, wszystko byłoby spoko gdyby nie to, że dzieje się to regularnie, codziennie albo co 2 dni, po którymś wyłączeniu słuchawek zamiast przełączyć się na głośnik dźwięk zupełnie przestaje działać i znowu muszę godzine kombinowac aż nagle się naprawi niewiadomo jak. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że słuchawki były kupione w Media Expert na miejscu, więc mogę co najwyżej iść na gwarancję ale one w teorii są zupełnie sprawne , w serwisie mi powiedzą, że nie ma co naprawiać, po drugie jestem prawie pewien że to nie egzemplarz a cały model słuchawek będzie tak działał na moim laptopie i wymiana na nowy model nic nie da a pieniędzy mi nie oddadzą... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 17 czerwca 2019 Udostępnij Napisano 17 czerwca 2019 Spróbuj z innymi słuchawkami bluetooth. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać to problem musi tkwić w komputerze. Jeśli równocześnie masz coś jeszcze podłączone pod bluetooth, to problem bym w tym upatrywał. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał Marcisz Napisano 17 czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 czerwca 2019 6 minut temu, MobyDick napisał: Spróbuj z innymi słuchawkami bluetooth. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać to problem musi tkwić w komputerze. Jeśli równocześnie masz coś jeszcze podłączone pod bluetooth, to problem bym w tym upatrywał. nie mam nic innego pod bluetooth, najchętniej bym się tych słuchawek pozbył i kupił przewodowe, nie mam już siły z nimi walczyć, za każdym razem trzeba robić coś innego, za 1 wystarczyło przywrócić sterownik do poprzedniej wersji i zaktualizować, za 2gim już musiałem usunąć wszystkie sterowniki od dźwięku a dzisiaj powtarzałem ten proces z 4 razy zanim coś się stało Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.