Patrycja Woźniak Napisano 8 września 2019 Udostępnij Napisano 8 września 2019 Cześć:) Planuję zakup gramofonu: model teac tn-280bt. Mam pytanie odnośnie jego połączenia z głośnikami. Niestety nie znam się zupełnie na takich sprawach technicznych, dlatego potrzebuję pomocy. Ten model posiada wbudowany przedwzmacniacz (korektor phono) oraz funkcje bluetooth. Zastanawiam się czy mimo funkcji bluetooth potrzebuję wzmacniacza? Czy jestem w stanie dzięki tej funkcji połączyć się z głośnikiem posiadającym tę samą funkcję? Czy mimo wszystko wzmacniacz jest niezbędny? Troszkę czytałam na temat podłączania gramofonów, niestety wszystko mi się już miesza. Będę wdzięczna za pomoc, Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 11 września 2019 Udostępnij Napisano 11 września 2019 Dużo masz czarnych krążków? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inferno Napisano 11 września 2019 Udostępnij Napisano 11 września 2019 @1Ender tu był drugi temat Patrycji ale nie odpowiedziała. Nie wiem czy temat jest aktualny... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patrycja Woźniak Napisano 11 września 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 września 2019 @1Ender tak dosyć sporo:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...