plilla Napisano 28 listopada 2019 Udostępnij Napisano 28 listopada 2019 Do 1000 zł (bez dopłat) TV: SAMSUNG QE65Q60RA Metraż pokoju: 24 m² Nie zależy mi na wybiciu szyb sąsiadom (nadmierną głośnością czy basem), głównym zamierzeniem jest oglądanie filmów z najlepszym możliwym jakościowo dźwiękiem niżej wymienionych modeli. Interesują mnie tylko soundbary. Za samsungiem przemawia do mnie ten sam producent co TV, natomiast Yamaha patrząc na specyfikację ma nieco lepsze parametry. Z racji, że w temacie jestem zielony proszę o opinie. SAMSUNG HW-R550 SAMSUNG HW-K450 YAMAHA YAS-106 YAMAHA YAS-107 DENON DHT-S316 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markcox Napisano 28 listopada 2019 Udostępnij Napisano 28 listopada 2019 25 minut temu, plilla napisał: na wybiciu szyb sąsiadom soundbarem? jedynie, jak nim rzucisz sąsiadowi w okno, a i tak może to się nie udać 😁 soundbar i to jeszcze w tym budżecie - co nie weźmiesz będzie tak samo "średnio" (żeby nie pisać już dosadniej). Zapoznaj się z już pojawiającymi się tematami dot. grajbelek, (nota bene straszny wysyp ich ostatnio, ale niektórych udało się całe szczęście sprowadzić na dobrą drogę) można wyciągnąć tam sporo informacji i przede wszystkim wniosków. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plilla Napisano 28 listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 28 listopada 2019 Ciężko mi cokolwiek znaleźć używając wbudowanej wyszukiwarki na forum. Jesteś w stanie podesłać linki do podobnych tematów? Cytat co nie weźmiesz będzie tak samo "średnio" Na pewno są pewne różnice cechujące wymienione modele, nawet posiłkując się specyfikacją. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markcox Napisano 28 listopada 2019 Udostępnij Napisano 28 listopada 2019 https://forum.audio.com.pl/search/?q=soundbar Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...