tomaszekp26 Napisano 21 grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 grudnia 2008 <b>Witam ponownie !Posiadam amplituner ONKYO TXSR 506 oraz kolumny, których jeszcze nie podłączałem, ale że jestem laikiem więc boję sie że je popalę. Poniżej podaję parametry głośników (jedyne jakie posiadam):- 2x wysokie SS-E681V, 160 Wat- 2x małe tylne głośniki SS-SR68, 55Wat- głośnik czołowy SS-CN68, 90 WatDodam że są to głośniki używane i z moich informacji mają ok 6 lat. Jeśli stwierdzicie że to zagra bez problemów to proszę o poradę jakiego rodzaju kable powinienem dokupić - ale zaznaczę że nie jestem audiofilem i zależy mi na redukcji kosztów. Za wszelkie informację będę zobowiązany pozdrawiam<b> Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audionet Napisano 21 grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 grudnia 2008 Nie ma problemu podłącz głośniki i po prostu graj.Jak ma być tanio to myślę że taki kabel ci wystarczy.http://www.allegro.pl/item502123045_kabel_...ysylka_609.html Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts