D4MN Napisano 9 maja 2020 Udostępnij Napisano 9 maja 2020 Siemano. Posiadam wzmacniacz SoundWave B0 800 4x200W, do tego 2xpioneery 90/350W na półce i tube magnata 400W. Chce do tego wzmacniacza podłączyć jeszcze głosniki z przednich drzwi pioneera 40/250W Jednak podłączając cokolwiek, dzwięk idzie tylko z 1 i 2 kanału, z 3 i 4 kompletna cisza. Także mam pytanie, czy mogę podłączyc 4 głosniki w 1 kanał? Czy raczej szykować się na zmiane wzmacniacza? Zauwazyłem też, że mam włączone BTL (mostkowanie) może z tego powodu nie gra 3 i 4 kanał? Przepraszam za moją niewiedzę ale jestem kompletnie zielony w temacie car audio. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chyba Miro 84 Napisano 10 maja 2020 Udostępnij Napisano 10 maja 2020 Dnia 9.05.2020 o 15:00, D4MN napisał: Zauwazyłem też, że mam włączone BTL (mostkowanie) może z tego powodu nie gra 3 i 4 kanał? Trudno odp. Wrzuć fotkę.. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D4MN Napisano 11 maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 maja 2020 https://imgur.com/a/j1xxVFS po przełączeniu na normal nadal 3 i 4 nie działają Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
D4MN Napisano 13 maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 maja 2020 Dobra, problem rozwiązany. Po podpięciu chinchy z front do rear gra tylko 3 i 4 kanał. Tak więc po prostu potrzebuje rozdzielacza RCA. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...