SebaWolf Napisano 23 stycznia 2009 Udostępnij Napisano 23 stycznia 2009 Witam,Jak do tej pory byłem szczęśliwym posiadaczem HK3490 + Chorusy 716V. Ale ostatnio dotknął mnie taki problem, mianowicie podczas odsłuchu jedna z kolumn przestawała grać lub grała a raczej cicho trzeszczała, lekke poruszenie banana z tyłu amplitunera naprawiało problem. Kabel (Qed Silver Anniversary XT) dokręciłem porządnie do banana, ale problem powrócił wczorej i znów lekkie dotknięcie banana naprawiło problem. Jako że jestem kompletnie zielony, mam pytanie czy możliwy jest jakiś inny powód takiego zachowania niż niekontakt w bananie w który niechce mi się wieżyć ( kabel wkładany w otwór w bananie i zaciskany dwoma śrubkami), może jakiś brak masy /niewiem czy po stronie kolumny czy ampli/. Wykluczam też że gniazda bananów w amplitunerze nie kontaktują bo jakiekolwiek ich ruszanie nie powoduje problemu.Pozdr. Seba Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kibic1 Napisano 23 stycznia 2009 Udostępnij Napisano 23 stycznia 2009 Z Twojego opisu wynika że nawaliło gniazdo w Chorusach zmień kolumny miejscami zobaczysz czy problem przeniesie się razem z kolumną, Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaWolf Napisano 23 stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 stycznia 2009 Cytat Z Twojego opisu wynika że nawaliło gniazdo w Chorusach zmień kolumny miejscami zobaczysz czy problem przeniesie się razem z kolumną, gniazda i bananów przy chorusach nie dotykałem tylko bananów od strony amplitunera więc przyczyna problemu musi być gdzie indziej Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kibic1 Napisano 23 stycznia 2009 Udostępnij Napisano 23 stycznia 2009 To przy wzmacniaczu zamień miejscami kable głośnikowe ,będziesz wiedział czy winny jest kabel czy gniazdo w wzmacniaczu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...