Marcin Muller Napisano 5 grudnia 2020 Udostępnij Napisano 5 grudnia 2020 Witam szanowne grono, Mam do Was zapytanie odnośnie problemu z którym się od czasu do czasu borykam. Posiadam zestaw kina domowego składający się z amplitunera Yamaha RX-V483 podłączony do telewizora LG OLED 55B8. Amplituner jest podłączony do TV poprzez wejście HDMI ARC. Dodatkowo do amplitunera posiadam podłączony dekoder z Canal+ oraz Xbox one X. Problem z którym się borykam, który mnie denerwuje dotyczy usługi Netflixa. Na niektórych serialach bądź filmach posiadam problem który objawia się sekundowym zanikiem sygnału dźwiękowego. Dzieje się to tylko na niektórych serialach. Wygląda to tak że odcinek serialu leci przez kilka minut i nagle jesy sekundowy zanik sygnału dźwiękowego po czym powraca i po jakimś czasie ponownie się gubi, kilkukrotnie na danej audycji. Zauważyłem że znika też wtedy informacja na panelu amplitunera o podłączonych kolumnach i subie. Co dziwne dzieje się to tylko na tej Netflixie. Muzyka z YT, Spotify, HBO GO, Twitch, dekoder czy konsola takie problemu nie wykazują. Zmieniłem dla próby też kabel hdmi na nowy natomiast nadal to występuje. Na netflixie zmieniałem ścieżkę dźwiękową ale to też nie pomaga. Ma ktoś z Was jakiś pomysł? Pozdrawiam, Marcin Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 5 grudnia 2020 Udostępnij Napisano 5 grudnia 2020 1 godzinę temu, Marcin Muller napisał: Witam szanowne grono, Mam do Was zapytanie odnośnie problemu z którym się od czasu do czasu borykam. Posiadam zestaw kina domowego składający się z amplitunera Yamaha RX-V483 podłączony do telewizora LG OLED 55B8. Amplituner jest podłączony do TV poprzez wejście HDMI ARC. Dodatkowo do amplitunera posiadam podłączony dekoder z Canal+ oraz Xbox one X. Problem z którym się borykam, który mnie denerwuje dotyczy usługi Netflixa. Na niektórych serialach bądź filmach posiadam problem który objawia się sekundowym zanikiem sygnału dźwiękowego. Dzieje się to tylko na niektórych serialach. Wygląda to tak że odcinek serialu leci przez kilka minut i nagle jesy sekundowy zanik sygnału dźwiękowego po czym powraca i po jakimś czasie ponownie się gubi, kilkukrotnie na danej audycji. Zauważyłem że znika też wtedy informacja na panelu amplitunera o podłączonych kolumnach i subie. Co dziwne dzieje się to tylko na tej Netflixie. Muzyka z YT, Spotify, HBO GO, Twitch, dekoder czy konsola takie problemu nie wykazują. Zmieniłem dla próby też kabel hdmi na nowy natomiast nadal to występuje. Na netflixie zmieniałem ścieżkę dźwiękową ale to też nie pomaga. Ma ktoś z Was jakiś pomysł? Pozdrawiam, Marcin Być może to błąd samej aplikacji? Miałem coś takiego na Miboxie, na ścieżce DD+. Teraz jest spokój, możliwe że była jakaś aktualizacja.. Spróbuj w opcjach TV wybrać PCM na wyjściu HDMI (ARC) i wtedy zobacz co się dzieje Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.