Johan Napisano 13 kwietnia 2021 Napisano 13 kwietnia 2021 (edytowany) Witam !! Mam pytanie, a mianowicie czy na chwilę obecną wystepuje u kogokolwiek problem z aplikacją Onkyo Controller? Otwieram aplikację, a potem nie mogę się zalogować do swojego konta na Tidalu. Chromecast działa normalnie, ale ani Tidal ani też Spotify nie działają poprzez firmową apkę. Wyczyściłem pamięć , przeinstalowałem i nic. Niewiem czy dotyczy to tylko mnie czy też jest to szerszy problem. Pozdrawiam i liczę na jakąkolwiek odpowiedź. Edytowano 13 kwietnia 2021 przez Johan sprecyzowanie problemu Odpisz, cytując
Wojtek Ptak Napisano 29 października 2021 Napisano 29 października 2021 Witam Dziś taki sam problem jak powyżej - może ktoś to potwierdzić ? nie chcę robić resetu by wrócić do punktu wyjścia Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.