Piotr A Napisano 7 lipca 2022 Udostępnij Napisano 7 lipca 2022 Witam, Mam problem z listwą, soundbar HEOS Home Cinema. Od jakiegoś czasu podczas odtwarzania muzyki ze Spotify , dźwięk przerywa i po kilku - kilkunastu sekundach gra znowu. Instalowałem od nowa aplikację, aktualizacje ok, konfiguracja od zera. Nic nie pomogło. Dodam, że inny głośnik gra normalnie, a soundbar po kablu z TV też odtwarza bez zakłóceń. Obecnie mam na nim podłączenie kablowe, ale to też nic nie dało. Zechciałby ktoś wesprzeć radą? Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpomis Napisano 7 lipca 2022 Udostępnij Napisano 7 lipca 2022 Piszesz, że konfigurowałeś od zera, ale czy robiłeś reset urządzenia jak to jest opisane w linku poniżej? https://manuals.denon.com/HEOShc/ALL/PL/OKNRSYpxpjmjeg.php Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr A Napisano 7 lipca 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 lipca 2022 Tak, zgadza się , resetowałem za pomocą tego przycisku:-/ Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpomis Napisano 7 lipca 2022 Udostępnij Napisano 7 lipca 2022 Obawiam się, że tylko serwis. Na pocieszenie powiem, że ten u dystrybutora (Horn) w miarę sprawnie działa. Sprzęt jest na gwarancji? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr A Napisano 7 lipca 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 lipca 2022 Niestety już nie jest na gwarancji:/ Myślałem, że uniknę wysyłki, ale pewnie się nie da. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lpomis Napisano 7 lipca 2022 Udostępnij Napisano 7 lipca 2022 Może sam serwis by coś doradził telefonicznie zanim zdecydujesz się na odesłanie urządzenia? Myślę, że nie zaszkodzi przedzwonić. https://pl.horn.eu/pl/PL/Serwis/CENTRUM_OBSLUGI_SERWISOWEJ Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 8 lipca 2022 Udostępnij Napisano 8 lipca 2022 Czy w czasie kiedy zaczęło to występować zrobiłeś coś z siecią w domu? Zmieniłeś ruter? Doszło więcej urządzeń? Zmieniłeś dostawce? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.