lookashek92 Napisano 11 marca 2009 Udostępnij Napisano 11 marca 2009 Witam serdecznie Jestem nowy na forum. Mam wielką prośbę aby Ktoś powiedział mi co mam kupić i jak to podłączyć żeby wszystko grało bo jestem zielony w tym temacie. Chcę podłączyć mikser który dostałem od kumpla do komputera żeby grało na głośnikach 5.1 Proszę o bardzo dokładne wyjaśnienie sprawy bo wiem, że dla fachowców to tylko zabawa a dla mnie nie koniecznie xD Zamieszczam także zdjęcia może się przydadzą Dziękuje z góry <------- Mikser tył <------- Subwoofer tył <------ Karta dzwiekowa tył (to chyba nie potrzebne ;P) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PSV !!! Napisano 11 marca 2009 Udostępnij Napisano 11 marca 2009 To jest mikser dwukanały, jeśli dobrze widze. Ciężko będzie tu uzyskać dzwięk na sześciu kanałach, raczej jest to nie możliwe. Jeśli to podłączysz będzie dobiegał dźwięk z dwóch kolumn. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur77 Napisano 11 marca 2009 Udostępnij Napisano 11 marca 2009 Nie o to chodzi. Jesli da sie poläczyc mixer z kartä 5.1 (nie wiem, jaki to model), dekodowaniem sygnalu zajmie sie karta. Przynajmniej bedzie pro logic (powinien byc) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lookashek92 Napisano 12 marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 marca 2009 Cytat Nie o to chodzi. Jesli da sie poläczyc mixer z kartä 5.1 (nie wiem, jaki to model), dekodowaniem sygnalu zajmie sie karta. Przynajmniej bedzie pro logic (powinien byc) oto karta : http://alejka.pl/trust-surround-soundcard-sc-5100.html Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...