Logiti Napisano 30 sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 30 sierpnia 2022 Cześć. Ostatnio rozglądam się za jakimś ciekawym sprzętem, który będzie sobie spokojnie siedział w moim domku. Jedyny problem jest w tym, iż w temacie audio jestem na poziomie "Początkujący -", dlatego też przydatna będzie Wasza pomoc. Interesuje mnie coś budżetowego (za wszystko ok. 800 PLN), z ładnym brzmieniem, oraz mięsistym/miłym basem. Zdaje sobie sprawę z tego, że prawdopodobnie będę musiał postawiać na sprzęt używany, co też nie będzie takie łatwe. Specjalnie przejrzałem już nawet temat odnoszący się do zakupu używanego sprzętu. Początkowo rozmyślałem nad czymś tańszym tj. Panasonic SA-AK44, lecz trochę zwątpiłem w ten pomysł. Następnie na horyzoncie pokazał się amplituner Onkyo TX-NR609 + jakieś ciekawe głośniki, zaś w tej propozycji nie dopinał mi się trochę budżet. Zacząłem czuć trochę, że błądzę i nie wiem, w którym dokładnie kierunku powinienem pójść. Rynek ten zalany jest MASĄ sprzętu, przez co idzie o ból głowy. Liczę na pomoc w nakreśleniu mojej ścieżki. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemeklbn Napisano 1 września 2022 Udostępnij Napisano 1 września 2022 Chcesz złożyć zestaw kina domowego za 800zł? Dobrze rozumiem? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 2 września 2022 Udostępnij Napisano 2 września 2022 Za mały budżet. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logiti Napisano 2 września 2022 Autor Udostępnij Napisano 2 września 2022 Dnia 1.09.2022 o 09:50, przemeklbn napisał: Chcesz złożyć zestaw kina domowego za 800zł? Dobrze rozumiem? Nie wiem czy określenie kino domowe jest tutaj trafne. Tak jak podałem na przykładach chodzi mi o coś podobnego do SA-AK44, lub jakiś mniejszy wzmacniacz z głośnikami. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...