Skocz do zawartości

Denon AVR-X5200W brak obslugi HDR i DV czy mozna bez tego żyć??


depose

Recommended Posts

Cześć wszystkim.  Potrzebuje pomocy. Jestem delikatnie zielony w temacie kina domowego, wiele sie naczytalem i nadal mam braki informacyjne.  Do tej pory bawilem sie tylko w stereo. Szukam dobrego sprzetu z obsluga Dolby Atmos, ktory zagra rowniez poprawnie w stereo i ten amplituner spelnia te warunki. Martwi mnie tylko brak wsparcie dla HDR, Dolby Vison i kanal zwrotny ARC. Z tego co sie doczytalem to dokladnie ten model wspiera sygnal 4K(obraz). Posiada bardzo istotne wsparcie dzwieku Dolby Atmos z ktorego bede chcial skorzystac(cala instalacja w salonie plus sufit jest pod to przygotowana). Posiadam nowy TV LG Oled ktora ma wszelkie mozliwe bajery, obsluguje w zasadzie wszystko. I teraz moje pytanie. Co z tym obrazem HDR lub Dolby Vision?? Korzystam glownie z Netflixa, Hbo Max plus filmy/seriale w 4k z HDR lub DV, ktore odtwarzam przez usb w TV(pomijam calkiem komputer) ewentualnie rzutuje bezstratnie z komputera(wg mnie brak strat jakosci w porownaniu z polaczeniem komputera z tv za pomoca kabla HDMI). Jezeli dobrze rozumuje to obraz 4K z HDR  lub DV rozkoduje i wyswietli TV(amplituner tu jest pomijany) i wysle sam dzwiek np atmos na amplituner i powinno to dzialac poprawnie?? TV obsluguje eARC a amplituner tylko ARC. Amplituner obsluguje HDCP 2.2 tak jak TV. Czy to razem bedzie wszystko dzialalo ?? Czy moze lepiej poszukac nowszego sprzetu z obluga eARC ? ale tu cena/jakosc bedzie nizsza.  Dzieki z gory za pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach