Butler Napisano 6 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 6 grudnia 2022 TIDAL HiFi Plus oferuje między innymi Dolby Atmos w niektórych utworach. Zainstalowałem TIDAL na Sony BRAVIA 75" XR-75X94J. Pojawiło się info że mój TV jest kompatybilny z tym trybem. Włączyłem utwór, jest ikonka Atmos obok nazwy piosenki, ale amplituner Denon AVC X4700H pokazuje tylko stereo. Telewizor jest połączony z amplitunerem przewodem HDMI 2.1, oczywiście z e-ARC. Ze wszystkich innych źródeł podłączonych bezpośrednio pod telewizor, Atmos gra w całej okazałości bezproblemowo, zarówno poprzez DD+ jak i TrueHD. To samo dotyczy VOD (Netflix, BRAVIA CORE). Ogólnie wszystko cacy. Tylko ten TIDAL.... Ma ktoś z Was? Działa? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
santino Napisano 7 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 7 grudnia 2022 Masz moze podpiete do Denona jakies inne zródlo oprocz tv na ktorym mozesz zainstalowac apke tidala? moze ograniczenie jest w aplikacji android tv-tidal. Ogolnie android tv instalowany bezposrednio na tv czesto ma ograniczenia ktore tez lacza sie z ograniczeniami hardwarowymi telewizorow. U mnie czesto dzwiek np atmos nie jest dostepny przez apke na tv a w apce na nvidia shield juz wszystko dziala super dla przykladu czesto jest tak przy hbo max Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 8 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 8 grudnia 2022 No właśnie czy to nie kwestia Android TV? Ale to samo będzie na zewnętrznych Zidoo czy Shield. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 8 grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 grudnia 2022 Napisałem do supportu Sony i odpowiedź dostałem zgodną z oczekiwaniami. Odinstalować Tidal i przywrócić TV do ustawień fabrycznych Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 9 grudnia 2022 Udostępnij Napisano 9 grudnia 2022 21 godzin temu, Butler napisał: Napisałem do supportu Sony i odpowiedź dostałem zgodną z oczekiwaniami. Odinstalować Tidal i przywrócić TV do ustawień fabrycznych Pierwsza linia supportu na świecie działa wszędzie tak samo A wiesz co jest śmieszne? Że to na prawde działa. Śmieje się u Ciebie nie pomoże ale klienci są tak..... bezradni momentami że to musiało się tak skończyć. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.