ToXiC Napisano 30 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 30 stycznia 2023 Witam. Chciałbym złożyć zestaw kina domowego do pokoju 24m2.Jestem laikiem jeśli chodzi o kino,dlatego mam kilka pytań do znawców tematu. 1.Denon AVR-X1700H będzie dobrym wyborem jeśli chodzi o metraż ?czy lepiej dołożyć do x2700h? 2.Kolumny Teufel Ultima 40,będą dobrym wyborem? 3.Suboower jamo 210. Na początek planuję zestaw 5.1,w późniejszym terminie 5.1.2. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 30 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 30 stycznia 2023 Lepiej dołóż do lepszego suba i bierz X1700H. Co do Teufel to są mieszane opinie, niektórzy są zadowoleni, inni mniej... Nie ukrywajmy że to budżetowy towar i cudów się nie spodziewaj. branża av raczej nie ma o nich dobrego zdania bo nimi nie handluje więc miej na to poprawkę. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToXiC Napisano 30 stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 30 stycznia 2023 No dobrze to jakie kolumny polecisz do Denon AVR-X1700H?Chodzi mi o przedział budżetowy.Z tego co widzę na portalach aukcyjnych to model x2700h jest droższy o jakieś 600zł.Skoro x1700h da radę to nie ma co przepłacać. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 30 stycznia 2023 Udostępnij Napisano 30 stycznia 2023 1700H to podstawowy, ale dobry model. 2700H jest lepszy, ale jak masz zamiar kupić takie guano jak Jamo, to budżet przeznacz lepszy sub. Tu masz porównanie ampli. https://www.zkelectronics.com/compare/denon-avr-x2700h/denon-avr-x1700h/. Kolumny... tylko nówki czy używane też bierzesz pod uwagę? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...