Skocz do zawartości

DENON x2800H - nówka - uszkodzony


sowson

Recommended Posts

7 godzin temu, MasterD23337 napisał:

Może masz rację. Może tak być przy upgrade. Ale fajnie gdyby zaznaczyli w instrukcji, że aktualizacja po wifi może stworzyć problemy. I mieli by mną ej zgłoszeń, o ile tak jest👍

No właśnie - ale w instrukcji pobranej on-line (czyli aktualnie ostatniej najnowszej wersji) nie ma tam ani słowa o tym! W końcu w czym problem podmienić pdf z instrukcją z dopiskiem np. warning - update using cable LAN connection ONLY - albo coś w tym stylu?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacja... RTV napisali że wymiana na nowy nie była możliwa ze względu na niewspółmierne koszty do poniesionej naprawy. Sprzęt jest w drodze do sklepu. W DENON pan powiedział że u nich wada nie wystąpiła, zresetowali więc sprzęt, wgrali najnowszy soft i wysłali z powrotem... Hm, no ciekawe - zobaczymy! Tym razem może nawet do sąsiada się pofatyguję da innego TV podłączyć! Tak więc czekamy.

W temacie upgradu softu w końcu znalazłem w instrukcji zapis że: 

image.png.b313e45ec9278cf37edabe325018f26f.png

Zatem nie jest powiedziane czy "wired" LAN czy "wireless" LAN musi być użyty podczas update'u!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, sowson napisał:

Reklamacja... RTV napisali że wymiana na nowy nie była możliwa ze względu na niewspółmierne koszty do poniesionej naprawy. Sprzęt jest w drodze do sklepu.

A widzisz mi też tak odpisali, ale mi się ostatecznie udało wygrać i wymienili mi na nowy. Po pierwsze poproś o kalkulacje, że chcesz wiedzieć z czego wynikają koszty ( muszą na to odpisać ). Ja dodatkowo napisałem (to była wymiana płyty indukcyjnej więc wiadomo, że inny przypadek), że naprawa jest dla mnie uciążliwa, wymaga wolnego dnia od pracy ( co tez możesz napisać w temacie dowozu amplitunera do sklepu), że mam małe dzieci ( :) ) i to negatywnie wpływa na funkcjonowanie rodziny.  Kombinuj i spamuj ich wiadomościami, nie podawaj się, głowa do góry!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Artur Mądry napisał:

A widzisz mi też tak odpisali, ale mi się ostatecznie udało wygrać i wymienili mi na nowy. Po pierwsze poproś o kalkulacje, że chcesz wiedzieć z czego wynikają koszty ( muszą na to odpisać ). Ja dodatkowo napisałem (to była wymiana płyty indukcyjnej więc wiadomo, że inny przypadek), że naprawa jest dla mnie uciążliwa, wymaga wolnego dnia od pracy ( co tez możesz napisać w temacie dowozu amplitunera do sklepu), że mam małe dzieci ( :) ) i to negatywnie wpływa na funkcjonowanie rodziny.  Kombinuj i spamuj ich wiadomościami, nie podawaj się, głowa do góry!

Dobry pomysł. Nie pomyślałem.

Ale Cisnąć trzeba.

12 godzin temu, sowson napisał:

Reklamacja... RTV napisali że wymiana na nowy nie była możliwa ze względu na niewspółmierne koszty do poniesionej naprawy. Sprzęt jest w drodze do sklepu. W DENON pan powiedział że u nich wada nie wystąpiła, zresetowali więc sprzęt, wgrali najnowszy soft i wysłali z powrotem... Hm, no ciekawe - zobaczymy! Tym razem może nawet do sąsiada się pofatyguję da innego TV podłączyć! Tak więc czekamy.

W temacie upgradu softu w końcu znalazłem w instrukcji zapis że: 

image.png.b313e45ec9278cf37edabe325018f26f.png

Zatem nie jest powiedziane czy "wired" LAN czy "wireless" LAN musi być użyty podczas update'u!

Jak nie pomoże. Ale powinno skoro u nich jest już ok. Oni mają dostęp do innego RESETU niż my. Przywrócenie ustawień seryjnych to nie reset serwisowy.

Oby było dobre.

Jak nie to rekojmia i zwracaj.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem info że sprzęt czeka w sklepie na odbiór. Będę miał więc cały weekend na testy, włączanie/wyłączanie, z pilona, z telefonu, przez HDMI itp na wszystkie strony... Mam tylko zagwozdkę co zrobić jak znów się mnie ampli spyta czy ma zrobić update softu! 🤔

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, sowson napisał:

Właśnie dostałem info że sprzęt czeka w sklepie na odbiór. Będę miał więc cały weekend na testy, włączanie/wyłączanie, z pilona, z telefonu, przez HDMI itp na wszystkie strony... Mam tylko zagwozdkę co zrobić jak znów się mnie ampli spyta czy ma zrobić update softu! 🤔

Czekam na pozytywne informacje po weekendowych testach :) - wiadomo że reklamacje wysysają niepotrzebnie energie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.03.2023 o 11:31, sowson napisał:

Właśnie dostałem info że sprzęt czeka w sklepie na odbiór. Będę miał więc cały weekend na testy, włączanie/wyłączanie, z pilona, z telefonu, przez HDMI itp na wszystkie strony... Mam tylko zagwozdkę co zrobić jak znów się mnie ampli spyta czy ma zrobić update softu! 🤔

No i jak?

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, sowson napisał:

No na razie chodzi - nie było zbyt wiele czasu aby go wymęczyć... Ale z pewnością coś zrobili bo normalnie średnio 50% włączeń kończyło się "kwiatkami" na ekranie... A skoro już zapytałeś to idę się nim pobawić... :)

Pewnie grali mu nowy soft i pykło :)

No to miłego oglądania :)

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
30 minut temu, sowson napisał:

Hej! Chciałem tylko potwierdzić, że po dwóch tygodniach pracy z tym samym TV, na tym samym kablu wtykniętym w tych samych gniazdach HDMI, na tej samej półce w tej samej szafce itp. wszystko lata jak ta lala, więc chyba jednak coś było na rzeczy...

Pozdro1

Super! Miłej zabawy z działającym sprzętem i niezapomnianych wrażeń kinowych :) 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...