Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano
7 godzin temu, MasterD23337 napisał:

Może masz rację. Może tak być przy upgrade. Ale fajnie gdyby zaznaczyli w instrukcji, że aktualizacja po wifi może stworzyć problemy. I mieli by mną ej zgłoszeń, o ile tak jest👍

No właśnie - ale w instrukcji pobranej on-line (czyli aktualnie ostatniej najnowszej wersji) nie ma tam ani słowa o tym! W końcu w czym problem podmienić pdf z instrukcją z dopiskiem np. warning - update using cable LAN connection ONLY - albo coś w tym stylu?

Napisano

Reklamacja... RTV napisali że wymiana na nowy nie była możliwa ze względu na niewspółmierne koszty do poniesionej naprawy. Sprzęt jest w drodze do sklepu. W DENON pan powiedział że u nich wada nie wystąpiła, zresetowali więc sprzęt, wgrali najnowszy soft i wysłali z powrotem... Hm, no ciekawe - zobaczymy! Tym razem może nawet do sąsiada się pofatyguję da innego TV podłączyć! Tak więc czekamy.

W temacie upgradu softu w końcu znalazłem w instrukcji zapis że: 

image.png.b313e45ec9278cf37edabe325018f26f.png

Zatem nie jest powiedziane czy "wired" LAN czy "wireless" LAN musi być użyty podczas update'u!

Napisano
10 godzin temu, sowson napisał:

Reklamacja... RTV napisali że wymiana na nowy nie była możliwa ze względu na niewspółmierne koszty do poniesionej naprawy. Sprzęt jest w drodze do sklepu.

A widzisz mi też tak odpisali, ale mi się ostatecznie udało wygrać i wymienili mi na nowy. Po pierwsze poproś o kalkulacje, że chcesz wiedzieć z czego wynikają koszty ( muszą na to odpisać ). Ja dodatkowo napisałem (to była wymiana płyty indukcyjnej więc wiadomo, że inny przypadek), że naprawa jest dla mnie uciążliwa, wymaga wolnego dnia od pracy ( co tez możesz napisać w temacie dowozu amplitunera do sklepu), że mam małe dzieci ( :) ) i to negatywnie wpływa na funkcjonowanie rodziny.  Kombinuj i spamuj ich wiadomościami, nie podawaj się, głowa do góry!

Napisano
1 godzinę temu, Artur Mądry napisał:

A widzisz mi też tak odpisali, ale mi się ostatecznie udało wygrać i wymienili mi na nowy. Po pierwsze poproś o kalkulacje, że chcesz wiedzieć z czego wynikają koszty ( muszą na to odpisać ). Ja dodatkowo napisałem (to była wymiana płyty indukcyjnej więc wiadomo, że inny przypadek), że naprawa jest dla mnie uciążliwa, wymaga wolnego dnia od pracy ( co tez możesz napisać w temacie dowozu amplitunera do sklepu), że mam małe dzieci ( :) ) i to negatywnie wpływa na funkcjonowanie rodziny.  Kombinuj i spamuj ich wiadomościami, nie podawaj się, głowa do góry!

Dobry pomysł. Nie pomyślałem.

Ale Cisnąć trzeba.

12 godzin temu, sowson napisał:

Reklamacja... RTV napisali że wymiana na nowy nie była możliwa ze względu na niewspółmierne koszty do poniesionej naprawy. Sprzęt jest w drodze do sklepu. W DENON pan powiedział że u nich wada nie wystąpiła, zresetowali więc sprzęt, wgrali najnowszy soft i wysłali z powrotem... Hm, no ciekawe - zobaczymy! Tym razem może nawet do sąsiada się pofatyguję da innego TV podłączyć! Tak więc czekamy.

W temacie upgradu softu w końcu znalazłem w instrukcji zapis że: 

image.png.b313e45ec9278cf37edabe325018f26f.png

Zatem nie jest powiedziane czy "wired" LAN czy "wireless" LAN musi być użyty podczas update'u!

Jak nie pomoże. Ale powinno skoro u nich jest już ok. Oni mają dostęp do innego RESETU niż my. Przywrócenie ustawień seryjnych to nie reset serwisowy.

Oby było dobre.

Jak nie to rekojmia i zwracaj.

 

Napisano
1 minutę temu, Piotr Sonido napisał:

Dobry pomysł. Nie pomyślałem.

Ale Cisnąć trzeba.

 

 

Co najciekawsze po tej wiadomości już nie próbowali dalej walczyć. Skończyły im się standardowe szablony z odpowiedziami i od razu dostałem potwierdzenie o wymianie na nowy sprzęt.

 

Napisano
9 minut temu, Artur Mądry napisał:

Co najciekawsze po tej wiadomości już nie próbowali dalej walczyć. Skończyły im się standardowe szablony z odpowiedziami i od razu dostałem potwierdzenie o wymianie na nowy sprzęt.

 

Może to bot odpowiada. Zagiałeś go i do widzenia.

Już nic mnie nie dziwi.

Napisano

Właśnie dostałem info że sprzęt czeka w sklepie na odbiór. Będę miał więc cały weekend na testy, włączanie/wyłączanie, z pilona, z telefonu, przez HDMI itp na wszystkie strony... Mam tylko zagwozdkę co zrobić jak znów się mnie ampli spyta czy ma zrobić update softu! 🤔

Napisano
19 minut temu, sowson napisał:

Właśnie dostałem info że sprzęt czeka w sklepie na odbiór. Będę miał więc cały weekend na testy, włączanie/wyłączanie, z pilona, z telefonu, przez HDMI itp na wszystkie strony... Mam tylko zagwozdkę co zrobić jak znów się mnie ampli spyta czy ma zrobić update softu! 🤔

Czekam na pozytywne informacje po weekendowych testach :) - wiadomo że reklamacje wysysają niepotrzebnie energie.

Napisano
Dnia 24.03.2023 o 11:31, sowson napisał:

Właśnie dostałem info że sprzęt czeka w sklepie na odbiór. Będę miał więc cały weekend na testy, włączanie/wyłączanie, z pilona, z telefonu, przez HDMI itp na wszystkie strony... Mam tylko zagwozdkę co zrobić jak znów się mnie ampli spyta czy ma zrobić update softu! 🤔

No i jak?

 

Napisano

No na razie chodzi - nie było zbyt wiele czasu aby go wymęczyć... Ale z pewnością coś zrobili bo normalnie średnio 50% włączeń kończyło się "kwiatkami" na ekranie... A skoro już zapytałeś to idę się nim pobawić... :)

Napisano
15 godzin temu, sowson napisał:

No na razie chodzi - nie było zbyt wiele czasu aby go wymęczyć... Ale z pewnością coś zrobili bo normalnie średnio 50% włączeń kończyło się "kwiatkami" na ekranie... A skoro już zapytałeś to idę się nim pobawić... :)

Pewnie grali mu nowy soft i pykło :)

No to miłego oglądania :)

 

  • 2 weeks later...
Napisano

Hej! Chciałem tylko potwierdzić, że po dwóch tygodniach pracy z tym samym TV, na tym samym kablu wtykniętym w tych samych gniazdach HDMI, na tej samej półce w tej samej szafce itp. wszystko lata jak ta lala, więc chyba jednak coś było na rzeczy...

Pozdro1

Napisano
30 minut temu, sowson napisał:

Hej! Chciałem tylko potwierdzić, że po dwóch tygodniach pracy z tym samym TV, na tym samym kablu wtykniętym w tych samych gniazdach HDMI, na tej samej półce w tej samej szafce itp. wszystko lata jak ta lala, więc chyba jednak coś było na rzeczy...

Pozdro1

Super! Miłej zabawy z działającym sprzętem i niezapomnianych wrażeń kinowych :) 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...