sowson Napisano 18 marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 18 marca 2023 7 godzin temu, MasterD23337 napisał: Może masz rację. Może tak być przy upgrade. Ale fajnie gdyby zaznaczyli w instrukcji, że aktualizacja po wifi może stworzyć problemy. I mieli by mną ej zgłoszeń, o ile tak jest👍 No właśnie - ale w instrukcji pobranej on-line (czyli aktualnie ostatniej najnowszej wersji) nie ma tam ani słowa o tym! W końcu w czym problem podmienić pdf z instrukcją z dopiskiem np. warning - update using cable LAN connection ONLY - albo coś w tym stylu? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 21 marca 2023 Udostępnij Napisano 21 marca 2023 nie no dobra nie ma co rozpatrywać. Na razie to pierwszy taki p rzypadek o którym słyszymy. Będzie wiecej będziemy snuć teorie spiskowe. Jak reklamacja? 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowson Napisano 23 marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 23 marca 2023 Reklamacja... RTV napisali że wymiana na nowy nie była możliwa ze względu na niewspółmierne koszty do poniesionej naprawy. Sprzęt jest w drodze do sklepu. W DENON pan powiedział że u nich wada nie wystąpiła, zresetowali więc sprzęt, wgrali najnowszy soft i wysłali z powrotem... Hm, no ciekawe - zobaczymy! Tym razem może nawet do sąsiada się pofatyguję da innego TV podłączyć! Tak więc czekamy. W temacie upgradu softu w końcu znalazłem w instrukcji zapis że: Zatem nie jest powiedziane czy "wired" LAN czy "wireless" LAN musi być użyty podczas update'u! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Mądry Napisano 24 marca 2023 Udostępnij Napisano 24 marca 2023 10 godzin temu, sowson napisał: Reklamacja... RTV napisali że wymiana na nowy nie była możliwa ze względu na niewspółmierne koszty do poniesionej naprawy. Sprzęt jest w drodze do sklepu. A widzisz mi też tak odpisali, ale mi się ostatecznie udało wygrać i wymienili mi na nowy. Po pierwsze poproś o kalkulacje, że chcesz wiedzieć z czego wynikają koszty ( muszą na to odpisać ). Ja dodatkowo napisałem (to była wymiana płyty indukcyjnej więc wiadomo, że inny przypadek), że naprawa jest dla mnie uciążliwa, wymaga wolnego dnia od pracy ( co tez możesz napisać w temacie dowozu amplitunera do sklepu), że mam małe dzieci ( ) i to negatywnie wpływa na funkcjonowanie rodziny. Kombinuj i spamuj ich wiadomościami, nie podawaj się, głowa do góry! 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 24 marca 2023 Udostępnij Napisano 24 marca 2023 1 godzinę temu, Artur Mądry napisał: A widzisz mi też tak odpisali, ale mi się ostatecznie udało wygrać i wymienili mi na nowy. Po pierwsze poproś o kalkulacje, że chcesz wiedzieć z czego wynikają koszty ( muszą na to odpisać ). Ja dodatkowo napisałem (to była wymiana płyty indukcyjnej więc wiadomo, że inny przypadek), że naprawa jest dla mnie uciążliwa, wymaga wolnego dnia od pracy ( co tez możesz napisać w temacie dowozu amplitunera do sklepu), że mam małe dzieci ( ) i to negatywnie wpływa na funkcjonowanie rodziny. Kombinuj i spamuj ich wiadomościami, nie podawaj się, głowa do góry! Dobry pomysł. Nie pomyślałem. Ale Cisnąć trzeba. 12 godzin temu, sowson napisał: Reklamacja... RTV napisali że wymiana na nowy nie była możliwa ze względu na niewspółmierne koszty do poniesionej naprawy. Sprzęt jest w drodze do sklepu. W DENON pan powiedział że u nich wada nie wystąpiła, zresetowali więc sprzęt, wgrali najnowszy soft i wysłali z powrotem... Hm, no ciekawe - zobaczymy! Tym razem może nawet do sąsiada się pofatyguję da innego TV podłączyć! Tak więc czekamy. W temacie upgradu softu w końcu znalazłem w instrukcji zapis że: Zatem nie jest powiedziane czy "wired" LAN czy "wireless" LAN musi być użyty podczas update'u! Jak nie pomoże. Ale powinno skoro u nich jest już ok. Oni mają dostęp do innego RESETU niż my. Przywrócenie ustawień seryjnych to nie reset serwisowy. Oby było dobre. Jak nie to rekojmia i zwracaj. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Mądry Napisano 24 marca 2023 Udostępnij Napisano 24 marca 2023 1 minutę temu, Piotr Sonido napisał: Dobry pomysł. Nie pomyślałem. Ale Cisnąć trzeba. Co najciekawsze po tej wiadomości już nie próbowali dalej walczyć. Skończyły im się standardowe szablony z odpowiedziami i od razu dostałem potwierdzenie o wymianie na nowy sprzęt. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 24 marca 2023 Udostępnij Napisano 24 marca 2023 9 minut temu, Artur Mądry napisał: Co najciekawsze po tej wiadomości już nie próbowali dalej walczyć. Skończyły im się standardowe szablony z odpowiedziami i od razu dostałem potwierdzenie o wymianie na nowy sprzęt. Może to bot odpowiada. Zagiałeś go i do widzenia. Już nic mnie nie dziwi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowson Napisano 24 marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 24 marca 2023 Właśnie dostałem info że sprzęt czeka w sklepie na odbiór. Będę miał więc cały weekend na testy, włączanie/wyłączanie, z pilona, z telefonu, przez HDMI itp na wszystkie strony... Mam tylko zagwozdkę co zrobić jak znów się mnie ampli spyta czy ma zrobić update softu! 🤔 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Mądry Napisano 24 marca 2023 Udostępnij Napisano 24 marca 2023 19 minut temu, sowson napisał: Właśnie dostałem info że sprzęt czeka w sklepie na odbiór. Będę miał więc cały weekend na testy, włączanie/wyłączanie, z pilona, z telefonu, przez HDMI itp na wszystkie strony... Mam tylko zagwozdkę co zrobić jak znów się mnie ampli spyta czy ma zrobić update softu! 🤔 Czekam na pozytywne informacje po weekendowych testach - wiadomo że reklamacje wysysają niepotrzebnie energie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 27 marca 2023 Udostępnij Napisano 27 marca 2023 Dnia 24.03.2023 o 11:31, sowson napisał: Właśnie dostałem info że sprzęt czeka w sklepie na odbiór. Będę miał więc cały weekend na testy, włączanie/wyłączanie, z pilona, z telefonu, przez HDMI itp na wszystkie strony... Mam tylko zagwozdkę co zrobić jak znów się mnie ampli spyta czy ma zrobić update softu! 🤔 No i jak? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowson Napisano 27 marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 marca 2023 No na razie chodzi - nie było zbyt wiele czasu aby go wymęczyć... Ale z pewnością coś zrobili bo normalnie średnio 50% włączeń kończyło się "kwiatkami" na ekranie... A skoro już zapytałeś to idę się nim pobawić... 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 28 marca 2023 Udostępnij Napisano 28 marca 2023 15 godzin temu, sowson napisał: No na razie chodzi - nie było zbyt wiele czasu aby go wymęczyć... Ale z pewnością coś zrobili bo normalnie średnio 50% włączeń kończyło się "kwiatkami" na ekranie... A skoro już zapytałeś to idę się nim pobawić... Pewnie grali mu nowy soft i pykło No to miłego oglądania Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowson Napisano 10 kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 10 kwietnia 2023 Hej! Chciałem tylko potwierdzić, że po dwóch tygodniach pracy z tym samym TV, na tym samym kablu wtykniętym w tych samych gniazdach HDMI, na tej samej półce w tej samej szafce itp. wszystko lata jak ta lala, więc chyba jednak coś było na rzeczy... Pozdro1 1 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Mądry Napisano 10 kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 10 kwietnia 2023 30 minut temu, sowson napisał: Hej! Chciałem tylko potwierdzić, że po dwóch tygodniach pracy z tym samym TV, na tym samym kablu wtykniętym w tych samych gniazdach HDMI, na tej samej półce w tej samej szafce itp. wszystko lata jak ta lala, więc chyba jednak coś było na rzeczy... Pozdro1 Super! Miłej zabawy z działającym sprzętem i niezapomnianych wrażeń kinowych 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.