sowson Napisano 6 marca 2023 Udostępnij Napisano 6 marca 2023 Hej, nie widzę misjca na zgłaszania takich problemów więc piszę tutaj: zakup w dużej sieci RTV DENON x2800H. Pierwsze podłączeie wszystko działa. Po 2-3 dniach zauważyłem pierwsze problemy, po kolejnych kilku problemy występuje częściej niż nie występują. Objaw: brak poprawnego obrazu na TV z menu aplitunera - obraz nie czytelny. Przykładowe zdjęcie poniżej: specjalnie ściągnąłem telewizor aby przepiąć do innego gniazda i spróbować innym kablem HDMI. Efekt za każdym razem jest identyczny: Obraz od połowy w dół to poprawne menu z TV, natomiast górna połowa to menu z DENONa (zniekształcone i powielone). AVR reaguje na pilota bo na ekranie AVR są poprawne komunikaty, lecz na TV coś się zmienia ale nie wiadomo co.... Ktoś się spotkał z czym takim? Sprzęt zawożę do sprzedawcy jutro na podstawie rękojmi z żądaniem wymiany (zawsze warto spróbować, jak nie to naprawią). Zdr! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 7 marca 2023 Udostępnij Napisano 7 marca 2023 Spróbuj go wyzerować. Przywrócić to ustawień fabrycznych. Może się po prostu zawiesił. JAk nie to 11 godzin temu, sowson napisał: nie widzę misjca na zgłaszania takich problemów więc piszę tutaj: - miejsce zakupu tam zgłaszasz reklamację. - Horn. pl tam zgłaszasz reklamację. Gdzie wolisz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowson Napisano 7 marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 7 marca 2023 Chyba już nie będę go zerował bo jest spakowany do pudła z wszystkimi fantami towarzyszącymi. Poza tym oznaczało by to że się zawieszał i odwieszał tak z kilkianaście razy (czasami jest ok, a czasami pokazuje kwiatki - lecz coraz częściej ta druga opcja). Wolę jednak sprzęt "niewieszający" się... Nawet jak bym miał robić "reset" raz na rok to dziękuję za taki sprzęt! W Horn nie mogę reklamować, bo zgodnie z ich regulaminem - przyjmują reklamacje jedynie przy zakupie od autoryzowanych dealerów - niestety okazało się RTV-EURO-AGD takim nie jest! Pozostaje więc tylko wycieczka do sprzedawcy i skożystanie z ustawowego prawa rękojmi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Mądry Napisano 7 marca 2023 Udostępnij Napisano 7 marca 2023 (edytowany) O co wnioskujesz w rękojmi? Naprawa czy wymiana na nowy? Musisz być świadomy tego, że to sklep ostatecznie będzie decydował co mu się lepiej opłaca a w tym przypadku raczej będzie to naprawa. Jeżeli nie minęło 14 dni to zrób zwrot unikniesz niepotrzebnego wkur... i stresu. Edytowano 17 marca 2023 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio po nim-nie ma sensu cytować go w całości. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 7 marca 2023 Udostępnij Napisano 7 marca 2023 3 godziny temu, sowson napisał: W Horn nie mogę reklamować, bo zgodnie z ich regulaminem - przyjmują reklamacje jedynie przy zakupie od autoryzowanych dealerów - niestety okazało się RTV-EURO-AGD takim nie jest! Na pewno? Zawsze byli autoryzowanym sprzedawcą, chyba że coś się ostatnimi czasy zmieniło, ale nadal mają ich w rekomendowanych sklepach na swojej stronie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowson Napisano 7 marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 7 marca 2023 Ale niestety ja kupiłem w sklepie stacjonarnym który nie jest na liście No i zwrot 14 dni jest więc nie możliwy... Zresztą już sprzęt zaniesiony - oczywiście wnioskowałem o wymianę - jako że wada ujawniła się praktycznie odrazu (po ok. 2 dniach zwróciłem uwagę na "kwiatki" po raz pierwszy). Na odpowiedź mam czekać 2 tyg. robocze (czyli jakieś 3 tyg. zwykłe - kto to wymyślił: tydzień roboczy??). Zobaczymy co nastąpi... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Mądry Napisano 8 marca 2023 Udostępnij Napisano 8 marca 2023 (edytowany) Zadzwoń do nich po tyg. bo potrafią jak w moim przypadku powiedziecie, że czegoś im brakowało i reklamacja nie ruszyła z miejsca. Ja jestem właśnie w trakcie sporu z ole ole, czyli siostrzanej firmy euro agd, też chciałem z rękojmi wymianę na nowy... Edytowano 17 marca 2023 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio po nim-nie ma sensu cytować go w całości. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.O. Napisano 8 marca 2023 Udostępnij Napisano 8 marca 2023 Ło matko... Masakra. Osobiście radzę (ja tak staram się robić) kupować w ich sklepach internetowych z odbiorem osobistym. Płatność może być przez net albo przy odbiorze. Wtedy masz zakup przez internet i 14 dni, ale nie ryzykujesz kurierem i transportem. A jak jest jakaś lipa to odsyłasz. Liczy się, że było zakupione przez internet. To jak płacisz i odbierasz nie ma znaczenia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Mądry Napisano 8 marca 2023 Udostępnij Napisano 8 marca 2023 (edytowany) U mnie właśnie był zakup przez internet, ale to płyta indukcyjna, która została zainstalowana przez ich techników. Nie było łatwo tak po prostu odesłać sprzętu, liczyłem, że wymiana 1 do 1 będzie mi się należała... Jestem w trakcie sporu ale muszę się zgodzić na naprawę, chociaż wadę sprzętu zgłosiłem 5 min po odjechaniu techników. Edytowano 17 marca 2023 przez RoRo Odpowiadając na post bezpośrednio po nim-nie ma sensu cytować go w całości. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 8 marca 2023 Udostępnij Napisano 8 marca 2023 Dnia 7.03.2023 o 08:57, sowson napisał: W Horn nie mogę reklamować, bo zgodnie z ich regulaminem - przyjmują reklamacje jedynie przy zakupie od autoryzowanych dealerów - niestety okazało się RTV-EURO-AGD takim nie jest! Pozostaje więc tylko wycieczka do sprzedawcy i skożystanie z ustawowego prawa rękojmi. Jest jest, Euro RTV jest autoryzowanym partnerem Horna. Może nie dali ich na stronie ale sa. Ale oni w stacjonarnych nie mają takich sprzetów. Nie zamawiałeś z neta z odbiorem w sklepie? Zgłoś reklamację w Hornie bo to ich partner. Albo rekojmia i idziesz w Yamahe , onkyo , Pioneera. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowson Napisano 17 marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 17 marca 2023 Czekam już 10 dni na odp. z RTV. Status reklamacji na ich stronie po 2 dniach był jako "przekazany do serwisu". Na infolinii nic więcej się nie dowiedziałem, poza tym że do serwisu nie mam co dzwonić bo i tak mi nic nie powiedzą bo nie jestem ich klientem... Zatem kolejną rzeczą którą zrobiłem to telefon do serwisu HOME 😁 Po krótkim przedstawieniu sprawy, miły pan poprosił o nr reklamacji z RTV i wszystko opowiedział: że apli dotarł dopiero do nich 3 dni temu, że prawdopodobnie w poniedziałek będzie "na warsztacie", że jak już odeślą sprzęt to mogę zadzwonić i mi powie w szczegółach co i jak było nie tak itp... Rozmawialiśmy również o możliwych przyczynach uszkodzeń - jedną z przyczyn wymienił upgrade oprogramowania przez wifi (faktycznie ampli się "zabgrejdował" zaraz na początku). Ale nawet jeśli to moja wina to serwis jest pro-klient i naprawią soft za free itp. Udzieł mi również kilku porad serwisowych na przyszłość itp. Ogólnie bardzo fajny kotakt, więc teraz spokojnie czekam jeszcze parę dni... Zdr! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 17 marca 2023 Udostępnij Napisano 17 marca 2023 7 minut temu, sowson napisał: jedną z przyczyn wymienił upgrade oprogramowania przez wifi (faktycznie ampli się "zabgrejdował" zaraz na początku). Nie daj sobie wcisnąć żadnych bajek. Podczas upgrade firmware jedyne co może pójść nie tak to brak zasilania w trakcie samej aktualizacji. To czy ten upgrade idzie ota (wifi) czy jest ładowany serwisowo nie powinno mieć znaczenia. Jeżeli jednak ma to wina leży po stronie producenta. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur Mądry Napisano 17 marca 2023 Udostępnij Napisano 17 marca 2023 34 minuty temu, sowson napisał: Czekam już 10 dni na odp. z RTV. Status reklamacji na ich stronie po 2 dniach był jako "przekazany do serwisu". Na infolinii nic więcej się nie dowiedziałem, poza tym że do serwisu nie mam co dzwonić bo i tak mi nic nie powiedzą bo nie jestem ich klientem... Zatem kolejną rzeczą którą zrobiłem to telefon do serwisu HOME 😁 Po krótkim przedstawieniu sprawy, miły pan poprosił o nr reklamacji z RTV i wszystko opowiedział: że apli dotarł dopiero do nich 3 dni temu, że prawdopodobnie w poniedziałek będzie "na warsztacie", że jak już odeślą sprzęt to mogę zadzwonić i mi powie w szczegółach co i jak było nie tak itp... Rozmawialiśmy również o możliwych przyczynach uszkodzeń - jedną z przyczyn wymienił upgrade oprogramowania przez wifi (faktycznie ampli się "zabgrejdował" zaraz na początku). Ale nawet jeśli to moja wina to serwis jest pro-klient i naprawią soft za free itp. Udzieł mi również kilku porad serwisowych na przyszłość itp. Ogólnie bardzo fajny kotakt, więc teraz spokojnie czekam jeszcze parę dni... Zdr! Daj znać jak będzie wiedział już szczegóły. Mi także udało się wywalczyć z Euro Agd to co chciałem, infolinia to porażka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba111 Napisano 17 marca 2023 Udostępnij Napisano 17 marca 2023 (edytowany) polska to kraj trzeciego świata jeśli chodzi o reklamacje, zawsze musi być stres, że będą problemy w tak błachych sprawach. Jakby chodziło o suszarkę do włosów to by ci sklep wszedł w dupsko i dał rabat na następne zakupy Edytowano 17 marca 2023 przez kuba111 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fluid81 Napisano 17 marca 2023 Udostępnij Napisano 17 marca 2023 3 godziny temu, Adam Drzewososki napisał: Nie daj sobie wcisnąć żadnych bajek. Podczas upgrade firmware jedyne co może pójść nie tak to brak zasilania w trakcie samej aktualizacji. To czy ten upgrade idzie ota (wifi) czy jest ładowany serwisowo nie powinno mieć znaczenia. Jeżeli jednak ma to wina leży po stronie producenta. Masz na myśli to , że podczas instalacji nowego softu nie może się wkraść jakiś błąd, który później może się przełożyć na problemy w funkcjonowaniu ampkitunera , np: interfejsu jak u kolegi ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 17 marca 2023 Udostępnij Napisano 17 marca 2023 37 minut temu, fluid81 napisał: Masz na myśli to , że podczas instalacji nowego softu nie może się wkraść jakiś błąd, który później może się przełożyć na problemy w funkcjonowaniu ampkitunera , np: interfejsu jak u kolegi ? Zdefiniuj "jakiś błąd". Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fluid81 Napisano 17 marca 2023 Udostępnij Napisano 17 marca 2023 (edytowany) Kolega Sowson definiuje taki błąd np. jako : brak poprawnego obrazu na TV z menu aplitunera - obraz nie czytelny.Ty z kolei chyba zakładasz ,że gdyby to był błąd systemowy , to nie może wynikać z aktualizacji softu , czy źle czytam Twoje założenia? Edytowano 17 marca 2023 przez fluid81 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MasterD23337 Napisano 17 marca 2023 Udostępnij Napisano 17 marca 2023 1 godzinę temu, fluid81 napisał: Masz na myśli to , że podczas instalacji nowego softu nie może się wkraść jakiś błąd, który później może się przełożyć na problemy w funkcjonowaniu ampkitunera , np: interfejsu jak u kolegi ? Bardziej chodzi o to, że jak aktualizujesz soft i nie będzie zaniku prądu lub innej przyczyny, a amplituner się zaktualizuje do końca bez błędów, które dopiero wyjdą później , to nie jest wina użytkownika. A ten koleś z HORN właśnie takie coś zasugerował. Bo w czym ma być winny użytkownik, skoro aktualizacja przejdzie na 100% bez błędów, a dopiero po zastosowaniu tej aktualizacji pojawią się jakieś kwiatki. To jest wtedy wina sprzętu, za który odpowiada na gwarancji autoryzowany serwis lub sklep. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fluid81 Napisano 17 marca 2023 Udostępnij Napisano 17 marca 2023 Jeśli w takim kontekście była ta wypowiedź, to się zgadzam . Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sowson Napisano 17 marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 17 marca 2023 Przeszukałem manual do tego DENON i nie znalazłem nigdzie informacji że update softu wyłącznie przez kabel. Jest natomiast informacja że sprzęt można podłaczyć przez "wired LAN" albo "wireless LAN". Jest również info że podłączenie przez "wireless LAN" jest aktywne "by default", i że można włączyć opcję "auto-update". Ma się to nijak do informacji od jakże miłego pana z serwis DENONa. Pogadam z nim jeszcze potem jak odbiorę sprzęt... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MasterD23337 Napisano 17 marca 2023 Udostępnij Napisano 17 marca 2023 9 minut temu, sowson napisał: Przeszukałem manual do tego DENON i nie znalazłem nigdzie informacji że update softu wyłącznie przez kabel. Jest natomiast informacja że sprzęt można podłaczyć przez "wired LAN" albo "wireless LAN". Jest również info że podłączenie przez "wireless LAN" jest aktywne "by default", i że można włączyć opcję "auto-update". Ma się to nijak do informacji od jakże miłego pana z serwis DENONa. Pogadam z nim jeszcze potem jak odbiorę sprzęt... Dokładnie. Takiego kitu nie daj sobie wcisnąć. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 17 marca 2023 Udostępnij Napisano 17 marca 2023 Kit nie kit, może przeżucając wiele sprzętów zauważyli że jeśli pojawiają się problemy z upgradem to dotyczą one zazwyczaj WiFi? Tak tylko sobie gdybam, ale chyba można taką opcję brać pod uwagę co? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MasterD23337 Napisano 17 marca 2023 Udostępnij Napisano 17 marca 2023 1 godzinę temu, Butler napisał: Kit nie kit, może przeżucając wiele sprzętów zauważyli że jeśli pojawiają się problemy z upgradem to dotyczą one zazwyczaj WiFi? Tak tylko sobie gdybam, ale chyba można taką opcję brać pod uwagę co? Jeśli to zauważyli, to powinni w instrukcji jasno o tym napisać. I nie było by żadnego problemu. Aktualizacja tylko po kablu lub przez usb. Masz może rację. Przez wifi zawsze może coś być niestabilne. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Butler Napisano 17 marca 2023 Udostępnij Napisano 17 marca 2023 11 minut temu, MasterD23337 napisał: Jeśli to zauważyli, to powinni w instrukcji jasno o tym napisać. Zaznaczę jasno że sobie tylko domniemywam... Może nie chodzi o to że z założenia lepiej upgrade robić przez LAN. Tu może być jakiś problem sprzętowo-softowy który wyszedł dopiero "w praniu" przy połączeniu bezprzewodowym. Przecież nie będą wchodzić w koszty i robić akcji serwisowej z tego powodu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MasterD23337 Napisano 18 marca 2023 Udostępnij Napisano 18 marca 2023 13 godzin temu, Butler napisał: Zaznaczę jasno że sobie tylko domniemywam... Może nie chodzi o to że z założenia lepiej upgrade robić przez LAN. Tu może być jakiś problem sprzętowo-softowy który wyszedł dopiero "w praniu" przy połączeniu bezprzewodowym. Przecież nie będą wchodzić w koszty i robić akcji serwisowej z tego powodu. Może masz rację. Może tak być przy upgrade. Ale fajnie gdyby zaznaczyli w instrukcji, że aktualizacja po wifi może stworzyć problemy. I mieli by mną ej zgłoszeń, o ile tak jest👍 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.