Skocz do zawartości

Teac W-890RmkII plus yamaha hs7


Breeendiooo23

Recommended Posts

Witam chciałbym się doradzić osób które mają duże doświadczenie w sprawie sprzętu audio. Zakupiłem odtwarzacz do kaset marki Teac W-890RmkII oraz monitory studyjne yamaha hs7, chciałbym je połączyć tylko zupełnie nie mam pojęcia jaki audio interface wybrać. Bardzo dziękuje za pomoc i chciałbym zaznaczyć ze jestem nowy w temacie pozdrawiam 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpośrednie połączenie jest jak najbardziej możliwe lecz będziesz mieć niekiedy tylko połowę głośności. Głośniki mają wejścia symetryczne (XLR i TRS), magnetofon ma tylko wyjście niesymetryczne (RCA). Nie oznacza to, że to nie będzie grać. Problemem jest regulacja głośności w ogóle. Gałki w głośnikach są z tyłu co nie daje komfortu. Przydałby się jakiś kontroler, choćby pasywny. Reszta to już kabelkologia. Magnetofon -> kontroler, przewód RCA - TRS. Kontroler -> głośniki, przewód TRS - TRS.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuje za odpowiedź , naszło mnie pytanie czy np jest sens kupić nowy TEAC 1200 który jest odtwarzaczem nowej generacji czy lepiej zostawić ten co mam, jeśli to bez znaczenia to prosił bym jeszcze o polecenie audio interface jaki dokupić tak żeby to spokojnie połączyć. Bardzo dziękuje 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Breeendiooo23 napisał:

Bardzo dziękuje za odpowiedź , naszło mnie pytanie czy np jest sens kupić nowy TEAC 1200 który jest odtwarzaczem nowej generacji czy lepiej zostawić ten co mam, jeśli to bez znaczenia to prosił bym jeszcze o polecenie audio interface jaki dokupić tak żeby to spokojnie połączyć. Bardzo dziękuje 

Niestety w sprawie odtwarzacza nie umiem pomóc.

Interfejs czy właściwie kontroler, jeżeli dobrze rozumiem, może być ten który poleciłem poprzednio.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation