MariuszDD Napisano 28 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 28 sierpnia 2023 (edytowany) Cześć, jak rozwiązać problem samoistnego przełączania się Denona X2800 ze źródła eARC na AUX2? Jest to szczególnie irytujące podczas oglądania filmu, gdzie nagle znika dźwięk. Na AUX2 nic nie jest podłączone. Pozdrawiam. Edytowano 28 sierpnia 2023 przez MariuszDD Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 28 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 28 sierpnia 2023 Wyłacz sterownie HDMI( w menu) i odłącz od prądu amplituner. Po czym spróbuj ponownie załączyć sterowanie i znowu reset zasilania. Ja bym jeszcze próbował wpiąć kabel w wejście AUX 2 i wypiąć. Rozumiem że to nie jest HDMI? Ewentualnie reset do ustawień fabrycznych i od nowa konfiguracja amplitunera Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 29 sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 29 sierpnia 2023 Problem jest znany i możesz poszukać tu na forum Chyba najprościej faktycznie było wyłączyć kontrolę HDMI Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof.M Napisano 1 września 2023 Udostępnij Napisano 1 września 2023 (edytowany) Mam podobny problem, wyłączoną kontrolę HDMI. Dodatkowo ukryłem wszystkie wejścia HDMI i nie przełącza się już sam na któreś HDMI, ale teraz przełącza się na HEOSa... Czy da się na sztywno ustawić źródło dźwięku na eARC? Edytowano 1 września 2023 przez Krzysztof.M Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 2 września 2023 Udostępnij Napisano 2 września 2023 Dziwne zachowanie amplitunera. Może reset do ustawień fabrycznych rozwiąże problem. Co do ustawienia na sztywno to chyba opcja "przeł. TV audio" odpowiada za ustawienie dźwięku z TV na wejście ARC/eARC Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 5 września 2023 Udostępnij Napisano 5 września 2023 Niestety w Denon to się zdarza. Napisz do Horna, może maja złote ustawienia eliminujące problem. Albo najlepiej zadzwoń bezpośrednio do serwisu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.