Filip303 Napisano 19 września 2023 Udostępnij Napisano 19 września 2023 Witajcie. jestem nowy w świecie audio. Kupiłem używany zestaw składający się z denon x550bt wraz z kolumnami eltax utah 5.0. Dzisiaj podłączyłem sprzęt (przewody tej samej długości, grubość 2x2,5mm2) i kolumny grają jednak jest problem, same przyciszaja się i zglasniaja. Puszczam muzykę przez bluetooth z aplikacji spotify, refren gra czystko, jak przychodzi do zwrotki to grają bardzo cicho, dźwięk jakby faluje. znacie może przyczynę takiej pracy? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 19 września 2023 Udostępnij Napisano 19 września 2023 13 minut temu, Filip303 napisał: Witajcie. jestem nowy w świecie audio. Kupiłem używany zestaw składający się z denon x550bt wraz z kolumnami eltax utah 5.0. Dzisiaj podłączyłem sprzęt (przewody tej samej długości, grubość 2x2,5mm2) i kolumny grają jednak jest problem, same przyciszaja się i zglasniaja. Puszczam muzykę przez bluetooth z aplikacji spotify, refren gra czystko, jak przychodzi do zwrotki to grają bardzo cicho, dźwięk jakby faluje. znacie może przyczynę takiej pracy? Witaj, Podłącz inny telefon dla sprawdzenia. Być może wina leży po stronie oprogramowania urządzenia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip303 Napisano 19 września 2023 Autor Udostępnij Napisano 19 września 2023 1 godzinę temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Witaj, Podłącz inny telefon dla sprawdzenia. Być może wina leży po stronie oprogramowania urządzenia. Raczej nie będzie to wina telefonu (system ios wiec nie powinno się gryźć) ponieważ na FM jest podobna sytuacja chociaż duzo mniej uciążliwa i da się przesłuchać piosenki w całości. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...