Andrzej W. Napisano 29 października 2023 Udostępnij Napisano 29 października 2023 Mam od wczoraj problem z Deezer w MusicCast. Co bym nie wcisnął to pokazuje się komunikat "brak plików muzycznych" Nie jest tak stale. Powiedziałbym, że jak w radzieckim telewizorze, raz jest raz nie ma. Próbowałem resetować wszystko, ale niewiele to dało. Dotąd przez 2 lata uważałem, że jest super stabilnie, a teraz nawet nie potrafię zlokalizować źródła problemu. Drugi telefon to samo. Rest aplikacji to samo. Włączanie z pilota, to samo tzn. cisza. Reset połączenia sieciowego, to samo. Inną niespodzianką jest odrzucenie użytkownika przy logowaniu. Nie przyjmuje danych jakbym nie miał konta. Komunikat "Nie znaleziono urządzenia dla tego konta" Resetuję wówczas aplikację. Na trochę pomaga, ale przy ponownym uruchomieniu nadal nie działa. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 29 października 2023 Udostępnij Napisano 29 października 2023 U mnie bodajze w piątek tez były problemy.Zacinał tidal na musiccast Yamahy.Radio internetowe tez zanikało.Potem juz do chwili obecnej tego nie używałem więc nie wiem czy dalej występują kłopoty.Jestem poza domem więc teraz tego nie sprawdze.Długo nie było problemów ale jak widać coś sie zaczyna dziać niedobrego. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 29 października 2023 Udostępnij Napisano 29 października 2023 Ja z tego nie korzystam to mi to nie przeszkadza.Ale napewno to sie ustabilizuje.Juz nie raz tak bywalo w przeszłosci.... 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej W. Napisano 29 października 2023 Autor Udostępnij Napisano 29 października 2023 17 minut temu, Fandiscopolo napisał: Mam 803 jednak stream z Wiim. Jak sie zarymowalo. Sprobujcie odinstalowac apki,troche wyczyscic telefon,zainstalowac od nowa. Myślę, że gdyby to była wina apki, to na drugim telefonie działałoby bez problemów. A już poza telefonem, to problem występuje również przy odpalaniu z pilota Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T Z6 Napisano 29 października 2023 Udostępnij Napisano 29 października 2023 Wróciłem do domu i sprawdziłem.U mnie wszystko śmiga normalnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 30 października 2023 Udostępnij Napisano 30 października 2023 Może jakaś aktualizacja była? Poczekaj pare dni jeśli problem będzie się nadal to pisz do polskiego serwisu oraz do Yamaha europe. W tym samym czasie. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek666 Napisano 31 października 2023 Udostępnij Napisano 31 października 2023 Od kilku dni (gdzieś od 27.10.2023) różne Yamahy mają problem z Deezer. Są już watki na audiostereo i na deezercommunity.com Jeszcze nie jest jasne czy to celowa zmiana w API, z którą Yamahy sobie nie radzą, czy też usterka, która zostanie usunięta. Raportowane urządzenia Yamahy nie są najnowsze, te które udało mi się sprawdzić mają firmware z października 2021. Dystrybutor nie wypowiedział się, czy nowsze modele też mają problem. 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.