Skocz do zawartości

T Z6

Uczestnik
  • Zawartość

    121
  • Dołączył

  • Ostatnio

O T Z6

  • Ranga
    Sympatyk

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Szczecinek

Ostatnio na profilu byli

216 wyświetleń profilu
  1. Gdy latem byly wysokie temperatury to amplituner mocno sie nagrzewal od gory.Teraz rzadko bywa nawet lekko cieply.Chyba ze czasem rozkrece dosc glosno to wtedy lekko sie nagrzeje.Obys nie mial problemow bo jakos tam malo miejsca widze na normalna cyrkulacje powietrza.
  2. Kiedys wzialem w ciemno Audiolaba i potem strasznie zalowalem.W zyciu juz bym tak niczego nie kupil.Tylko odsluch.Albo sprzet np od Pumpurka jesli uzywany.
  3. Dziwne pytania zadajesz.Kazdy ma swoj wlasny gust.Mi sie podoba 803 a tobie moze w ogole ten typ brzmienia sie nie spodobac.Posluchaj jednego i drugiego i bedziesz wiedzial.Mozesz wypozyczyc sprzet do domu.To zaden problem.Kupisz cos co bedzie modnie wygladalo i zmiesci sie w jakiejs szafce a okaze sie ze dzwiekowo bedziesz niezadowolony.Chcesz tego?
  4. Potrafi sie grzac to prawda.Wiec lepiej 803 nie pchac do wszelkich wnek czy szafek.
  5. Wczoraj byla u mnie kolezanka na kawie.Tak patrzy i mowi JAK TO WYGLADA?TY NIE MASZ GUSTU.TU CZARNE NA DOLE SREBRNE.KOLUMNY TEZ DWOCH KOLOROW.NAWET TEN STOLIK NIE PASUJE DO KOLORU SCIANY.A TE OBRAZY?PAN JEZUS I JAKIS WIDOK.A TO PO PRAWEJ TO CO TO ZA DZIWADLO? Moral z tego taki ze jak ktos stawia na wyglad design....to z dzwiekiem raczej bedzie dupa.Mnie nie obchodzi co jak wyglada.To ma dobrze BRZMIEC.I tyle.....
  6. U mnie RN803D zagrala po roku zupelnie inaczej.Od poczatku uwazalem ten amplituner za bardzo dobry ale teraz gdy przestawilem sprzet w inne miejsce to dopiero teraz gra wspaniale.Nawet pobila chwalonego wczesniej przeze mnie Rotela RA 04.Rotel jest lepszy do glosnego sluchania.Yamaha radzi sobie dobrze nawet przy cichym odsluchu wieczorem.Kolumny Melodika BL40 wersja mk2.Zarowno przez cd Pioneer PD50 jak i Tidal jest to mega przyjemne sluchanie praktycznie kazdego gatunku muzycznego.Jest dobry kontrolowany bas, jest szczegolowa nienatarczywa gora, nawet srednica ktora wczesniej wydawala sie byc lekko wycofana teraz znalazla sie na swoim wlasciwym miejscu.Ustawienie kolumn to kluczowa sprawa by kazde urzadzenie moglo pokazac co tak naprawde potrafi.Nie bawie sie w drogie przewody.Glosnikowy to zwykly pospolity Cordial o przekroju 4,5mm.Polaczenie z cd optycznie kabelkiem z elektromarketu za bodajze 39 zl.Jeszcze zadbam o akustyke pokoju i pewnie jeszcze kolejny raz Yamaha mnie pozytywnie zaskoczy.Nie slucham kabli.Slucham muzyki.I robie to naprawde z wielka przyjemnoscia i zakup RN803D uwazam za bardzo trafiony i mega udany.
  7. Mam Melodike BL40 ale wersje mk2.Amplituner Yamaha ale RN803D.W tym repertuarze ktory wymieniles sprawuje sie bardzo dobrze.Ale mysle juz nad wymiana kolumn bo do tego amplitunera mozna lepiej niz Melodika.Natomiast do 602 powinny byc w sam raz.Do takiego metrazu lepiej podlogowe.Poza tym wydaje mi sie ze 602 moze miec w ogole problem odpowiednio naglosnic tak spore pomieszczenie.Szczegolnie niskie tony.Ale duzo zalezy od akustyki.Posluchaj i wypozycz tez do domu.Inaczej wszystko zabrzmi w salonie i inaczej u ciebie w domu....
  8. Jak kolega bedzie mial problem to niech wali do mnie.Mam ta Yamaszke juz rok i znam juz jak wlasna kieszen😃
  9. T Z6

    Drugi system stereo.

    Melodika moim zdaniem teraz otworzyla sie na srednice.Bas jest mniej wiecej taki sam jak byl wczesniej.Duza poprawa stereofonii.Ale najwieksze zaskoczenie to te male Missiony.Melodika z Rotelem ladnie brzmi.Natomiast te male Missiony teraz swietnie wpolpracuja z Yamaha.Ale jak pisalem wczesniej dopiero po zainstalowaniu ustrojow bedzie prawdziwy efekt koncowy.Jednak ogolnie mowiac po pozbyciu sie mebli miedzy kolumnami dzwiek stal sie bardziej wyrazny, obecny w calym pokoju, z duza iloscia detali, i wydaje mi sie ze wczesniej lekko wycofana srednica teraz jest troche wysunieta do przodu.Poprostu jest jak dla mnie duzo lepiej😃.
  10. T Z6

    Drugi system stereo.

    Zalaczam dzis dwie fotki.Na pierwszej tak bylo wczesniej a na drugiej tak jest teraz.I jaka roznica?Mimo braku ustrojow poprawa akustyczna ogromna na plus.Doslownie kazde pasmo brzmi lepiej.Nawet te male Missiony zaczely grac pieknie.Do idealu oczywiscie troche brakuje z racji obecnosci obok drzwi.Dlatego mysle ze po dobraniu odpowiednich ustrojow bedzie jeszcze lepiej.Ciagle cos😄.Z jednej strony poszukiwania drugiego cdeka.Z drugiej praca nad akustyka.Ciekawe hobby i nieco uciazliwe finansowo😄.
  11. T Z6

    Kupie odtwarzacz cd

    Narazie nic.W sierpniu pod koniec wakacji jade do Anglii i Szkocji i tam sie rozejrze.Jak nic nie przywioze to zaczne poszukiwania od poczatku.
  12. T Z6

    Drugi system stereo.

    Widzisz 1Ender mamy odmienne gusty😄.Poki co nie ma z uzywanych nic takiego.
  13. T Z6

    Drugi system stereo.

    Dla mnie Rotel jest wlasciwy.Zaden Marantz.Poza tym te cdeki Marantza maja akurat zrabane zasilanie.Dlugo szukalem brzmienia dla siebie ale wkoncu znalazlem.Dlatego poszukuje cdeka Rotela.Nie wykluczam innej marki ale napewno nie Marantz.I nie planuje tez modyfikacji.Chce poprostu sluchac z przyjemnoscia muzyki.Jak ktos lubi grzebac w sprzecie to niech to robi.To nie moja bajka.Zamierzam skompletowac drugi zestaw do sluchania muzy.Nie planuje odsprzedazy, modyfikacji ani innych cudow niewidow.Przepraszam za stanowczosc ale poprostu wiem czego chce😄.
  14. T Z6

    Drugi system stereo.

    Odsluch tylko nowe.....
×
×
  • Utwórz nowe...