Skocz do zawartości

T Z6

Uczestnik
  • Zawartość

    376
  • Dołączył

  • Ostatnio

O T Z6

  • Ranga
    Sympatyk

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Szczecinek

Ostatnio na profilu byli

909 wyświetleń profilu
  1. Mi nie chodzi o budowanie wiezy.Inne urzadzenie smsl moze stac obok.Skoro podoba mi sie q5 to pomyslalem ze moze warto kupic cos innego tej firmy.Najlepiej cos ala streamer.
  2. Opinia o przebasowieniu tych kolumn jest moim zdaniem przesadzona.Napewno basu nie bedzie za duzo z RN803 Yamahy.
  3. Jeszcze niedawno ustawienia byly dostepne.Teraz juz nie.To bylo potrzebne do pierwszej konfiguracji.Potem juz zbedne.
  4. Ja do 803 uzywam Heco Aurora 700 i uwazam to za najlepsze polaczenie.Aurory dobrze temperuja ostrzejsza gore Yamahy.Jest dobry kontrolowany bas i srednica jaka lubie.Nie brakuje muzykalnosci.Jednak kazdy powinien posluchac i zdecydowac sam czy to jego brzmienie czy nalezy poszukiwac czegos innego.
  5. U mnie chromecast audio juz stracil mozliwosc ustawien.Jest jeszcze dostepny korektor.Obawiam sie ze niedlugo moze przestac dzialac z racji braku wsparcia.Dlatego mysle o dokupieniu czegos do smsl.
  6. A kto z posiadaczy smsl q5 kupil inne urzadzenie tej firmy?Chodzi mi po glowie by cos mu dokupic do towarzystwa😁.Tylko pytanie co?Cd nie produkuja wiec moze jakis streamer?
  7. T Z6

    Kupie maline.

    Kupie gotowa zlozona maline.Najlepiej z liniowym zasilaczem i zainstalowanym systemem volumio lub innym.Mile widziany tez dolozony jakis dac.
  8. Lampami jeszcze sie nie bawilem.U mnie najlepiej jest z Heco Aurora 700.Ale i tak czesto slychac niedostatki basu.Jednak przy gatunkach typu hip hop czy techno jest bardzo duzo basu.Najslabiej wypada rock.Musisz poprosic branze o wypozyczenie kilku zestawow lub podjechac samemu i sprawdzic co tobie przypadnie do gustu.
  9. Ten amplituner nie zagra mocno dolem.Przynajmniej nie na fabrycznych lampach.Posiadam go juz jakis czas i laczylem z przeroznymi kolumnami i zawsze wlasnie basu jest troszke malo.Jesli lubisz bardzo nisko schodzacy bas i tak zwane mocne kopniecie to ten Magnat raczej sie do tego nie nadaje.
  10. T Z6

    TIDAL w MusicCast

    Glowna aplikacja Tidal.Plyta Chris Rea.Zeby wysluchac dwoch ostatnich utworow trzeba przejsc do jakby innego albumu choc tego samego.To jest chore.I widzialem tego juz tam sporo.Ogolnie burdel wielki nie tylko w musiccast ale tez w samej apce Tidala.
  11. T Z6

    TIDAL w MusicCast

    Zrezygnowalem z Tidala i Spotyfi bo to jedna wielka porazka te wszystkie serwisy.Wole plyty cd.Oprocz tego robie sobie tez plyty we Flac i przestalem sie przejmowac tym wszystkim co sie dzieje w serwisach.Czasem tylko poslucham na darmowym Spotyfi czy warto kupic taka czy siaka plyte.Internet nie moze byc glownym zrodlem dla muzyki w domu bo predzej czy pozniej i tak to nas wnerwi na maxa.Nawet sami dostawcy internetu potrafia nam zepsuc cala zabawe swoimi slabymi uslugami.Juz nie wracam do streamingu.Dobrze ze nie kupilem osobnego odtwarzacza sieciowego bo mialem wczesniej taki plan...😁
  12. Teraz ciezko o nowy sprzet.Pandemia sprawila ze dostawy szczegolnie z Azji sa praktycznie nierealizowane od dlugiego czasu.Sam czekam na Yamahe i chyba w tym roku sie nie doczekam.Predzej uzywany sprzet.Ale z uzywkami cd to roznie bywa jesli chodzi o ich sprawnosc techniczna...Trzeba sie liczyc z niemal natychmiastowa wymiana lasera a czesto tez z innymi rodzajami napraw....
  13. Z TuneIn tez znikaja czasem stacje radiowe.Ostatnio wylaczono Polskie Radio Pink Floyd.Z Tidala tez czasem trudno normalnie korzystac bo albo znikaja pojedyncze utwory a czasem i cale plyty.Streaming traktuje tylko jako dodatek.To nie moze byc glowne czy jedyne zrodlo muzyki.Bo to by byla masakra a nie radosc ze sluchania muzy...
  14. Jest tylko model RN803D.Czasem niektore sklepy dziwacznie opisuja rozne sprzety.Dodaja np litere S jako model srebrny lub K jako czarny.
  15. Tidal tak niestety dziala.Wczoraj u mnie tez zrywal.I na RN803 i na chromecascie.Co jakis czas te problemy sie pojawiaja.
×
×
  • Utwórz nowe...