Skocz do zawartości

T Z6

Uczestnik
  • Zawartość

    147
  • Dołączył

  • Ostatnio

O T Z6

  • Ranga
    Sympatyk

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Szczecinek

Ostatnio na profilu byli

293 wyświetleń profilu
  1. T Z6

    Kupie odtwarzacz cd

    Uzywki widzialem tylko serii N50 lub N50A.z serii N50AE nigdzie nie znalazlem.
  2. Byloby to fantastyczne urzadzenie gdyby posiadalo funkcje gapless.Tak poza tym ciezko sie do czegos przyczepic.
  3. https://www.imperiumaudio.pl/pioneer-n-50ae-odtwarzacz-sieciowy-wifi-bluetooth-airplay.html. Troszki taniej w Slupsku 😄.
  4. Obserwuje Pioneera N50AE od dluzszego czasu w roznych sklepach.W tym tez na Allegro.I dzis widze ale nie powiem gdzie, w kazdym razie u branzy, jego stara cene 3999zl. nowa 3899.Nawet na Allegro 3999 nie bylo od przynajmniej pol roku jesli nie dluzej.Cena 3899 widnieje praktycznie wszedzie od dawna.Podobne sytuacje zauwazylem odnosnie innych urzadzen.Przypomina mi to sytuacje z InterMarche z ub roku kiedy to kawa Tchibo nagle zostala opatrzona nowa promocyjna super cena 8.99 za 250gram podczas gdy ta kawe w tej wlasnie cenie kupowalem w tym markecie za 8,99 przez dlugi dlugi czas.Jesli ktos nie zapamieta normalnej ceny danego produktu obowiazujacej przez jakis wczesniejszy okres czasu to nie zorientuje sie ze ta rzekoma promocja jest zwykla sciema....😄
  5. Ja szukam Pioneera N50AE i nagle sie okazuje ze niemal wszedzie jest niedostepny.Za to oczywiscie N70AE jest wszedzie.Bo drozszy😄.Black friday czarna dupa😄
  6. T Z6

    Kupie odtwarzacz cd

    Decyzja zapadla ostateczna i kupuje Pioneera N 50AE.Wiadomo ze byloby lepiej 70AE ale ta cena....Teraz tylko niech mi ktos da dobra cene😄 i kupujemy.
  7. T Z6

    Kupie odtwarzacz cd

    Zmiana koncepcji😄.Juz nie cd a sieciowy.W stylu Pioneer N 50-70 najlepiej minimum A.
  8. T Z6

    Drugi system stereo.

    To szykujcie na black friday dobra cene 😄
  9. T Z6

    Drugi system stereo.

    Zmiana koncepcji.Po dluzszych poszukiwaniach cd do drugiego systemu doszedlem do wniosku ze jednak wole pojsc w strone odtwarzacza sieciowego.Ale bardziej mi chodzi o odtwarzanie z pamieci usb.Pendrive, dysk....Moze ipod jak sie zaopatrze.Ale napewno usb.I zeby nawigacja miedzy folderami byla latwa i prosta.Radio internetowe i serwisy typu Tidal sa na dalszym planie jako mniej istotne.Oczywiscie urzadzenie ma obslugiwac flac i funkcje gapless.Mysle o Pioneer N50 badz 70.Ale dosc wysokie ceny.Moze na raty....A moze sa jakies tansze rownie dobre urzadzenia?Ma to grac z Rotelem RA04.Podlaczone kolumienki Mission M73i.Prosze o propozycje.
  10. Stary temat ale odswieze.Widze rozne modele.N50 N50A i N50AE.Moje pytanie czym sie rozni N50A od N50AE?
  11. Jakis streamer z usb typu Pioneera N30AE.Moze przejde na pliki bo z cd niby ok ale jednak ma sie tam co psuc bardziej niz w przypadku plikow.
  12. No moze kupie cdka wkoncu bo z handlarzynami aledrogo olx itp to pizdzielca mozna dostac😂
  13. T Z6

    Kupie odtwarzacz cd

    Minely wakacje bylem w UK i nic nie kupilem.Jest niedaleko mnie Marantz 67 SE za 500zl.Podobno po modyfikacji zasilania.Byc moze bedzie brzmial nieco inaczej niz 63 ktory nie spodobal mi sie.500 zl to dobra cena jakby o dziwo jego brzmienie mi jednak przypadlo do gustu?
  14. T Z6

    Music cast-awaria?

    Moze poprostu cos dzialaja by poprawic to i owo.Cos ala aktualizacja.MusicCast bywa kaprysny i moze wkoncu sie za to wzieli😁.
  15. T Z6

    Music cast-awaria?

    Ale dziala tylko net radio.Tidal nie dziala.Moze naprawia to niebawem.Poczekajmy.
×
×
  • Utwórz nowe...