Skocz do zawartości

Prośba o poradę. Czy warto kupić taki zestaw w tej cenie.


Luxor50

Recommended Posts

Dzięki za info. Czyli będę rozglądał się dalej. 

Generalnie zależy mi na Atmos i opcjach sieciowych. Film i muza.

Będę chciał zacząć kompletować jakiś fajnie grający zestaw do w sumie małego pomieszczenia - 7x3 m( przy czym część kinowa będzie skoncentrowana raczej w obszarze 3x3 m). Tak miał poprzedni właściciel zrobione, ale w funduszach poza moim zasięgiem. 

Wszyscy polecają Denona, a ja zastanawiam się nad Harman i do tego jakieś fajne kolumny. 

Niestety jestem laikiem w tej dziedzinie, więc dużo czytam i uczę się.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy, znaczy na forach i najwięcej polecanych modeli spotkałem się z Denona, ale fakt i yamaha a4, a6.

Zdaję sobie sprawę, że budżet musi być zacny, dlatego chcę pomału kupować poszczególne elementy. 

Myślałem, żeby zacząć  od dobrego amplitunera i może kolumn do stereo. Potem sub, surrond i efektowe. 

Nie wiem jednak jakie kolumny do jakiego amplitunera będą pasowały. 

Np do Yamahy a4 będą dobre glosniki Dali, Jamo, czy inne.

Wiem, że zwykle podstawą jest odsłuch, ale ja aż takim melomanem nie jestem. Lubię dużo głębokiego basu, ale też dźwięki np saksofonu, czy gitary.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jedno zwiekszych forów pisze tu od 13? lat i nie zauwazyłem.

Kiedy będziesz dokupował pozostałe?

Arcam ,Anthem, Storm - szeroki dobór kolumn

Denon - dość uniwersalny model. O brzmieniu łagodniejszym ale pełynm. Może grac z kolumnami jasnymi jak Klipsch czy Monitor audio i wtedy zgrywa siez nimi.

Yamaha i Onkyo to amplitunery grające po jasniejszej stroniej, bardziej przestrzenie , dynamiczniej. Może mniej sterofonicznie ale ciekawiej w kinie. Jesli ktoś lubi wyśrubowaną górę to może łączyc takie kolumny ale z reguły to kolumny cieplejsze. Heco, KEF

O czym myslałeś?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation