swishh Napisano 19 listopada 2023 Udostępnij Napisano 19 listopada 2023 Witam Szanownych Państwa. Mam problem z amplitunerem - przy próbie puszczania muzyki z programu Spotify czy korzystania z network radio wbudowanego Yamahy, słyszę trzaski zamiast dźwięku. Jakby ten dźwięk gdzieś tam jest słyszalny, ale przebija się przez trzaski. Natomiast, gdy muzyka leci z tunera, czy poprzez optyczny kabel, wszystko działa normalnie. Czy ktoś się orientuje w czym rzecz? Filmik w załączniku. video.mp4 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 19 listopada 2023 Udostępnij Napisano 19 listopada 2023 Witaj, Kilka propozycji rozwiązania tego problemu: 1) Reset fabryczny urządzenia RN500 - w ustawieniach można go wybrać 2) Połączenie z innym telefonem 3) Odinstalowanie Spotify i zainstalowanie ponownie Jeśli to nie pomoże to niestety trzeba będzie go sprawdzić w serwisie, chociażby naszym firmowym: 22 777 99 25/26 - Marki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swishh Napisano 20 listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 20 listopada 2023 16 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Witaj, Kilka propozycji rozwiązania tego problemu: 1) Reset fabryczny urządzenia RN500 - w ustawieniach można go wybrać 2) Połączenie z innym telefonem 3) Odinstalowanie Spotify i zainstalowanie ponownie Jeśli to nie pomoże to niestety trzeba będzie go sprawdzić w serwisie, chociażby naszym firmowym: 22 777 99 25/26 - Marki Niestety reset nie pomógł, to nie tylko Spotify bo także net radio, które jest wbudowane. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 20 listopada 2023 Udostępnij Napisano 20 listopada 2023 6 godzin temu, swishh napisał: Niestety reset nie pomógł, to nie tylko Spotify bo także net radio, które jest wbudowane. Spróbuj w takim razie reset fabryczny urządzenia przeprowadzić. Musimy ustalić czy to rozwiązanie pomogło. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swishh Napisano 20 listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 20 listopada 2023 27 minut temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał: Spróbuj w takim razie reset fabryczny urządzenia przeprowadzić. Musimy ustalić czy to rozwiązanie pomogło. Nie pomogło Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 20 listopada 2023 Udostępnij Napisano 20 listopada 2023 2 godziny temu, swishh napisał: Nie pomogło zadzwoń jutro proszę do naszego serwisu w Markach. Zapewne poproszą Cię o przybycie lub wysyłkę urządzenia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.