Matian Napisano 15 grudnia 2023 Napisano 15 grudnia 2023 Posiadam telewizor Sony Bravia 4k ur3 oraz podłączony do niego aplituner Sony str-dn1080 połączonych złączem eARC. Kiedyś normalnie po zmianie ustawień w telewizorze audio odtwarzało się z zestawu głośników jednak od niedawna aplituner się przełącza jednak dźwięk nie leci. Dodam że do amplitunera połączony jest odtwarzacz płyt winylowych który działa bez problemu i muzyka jest odtwarzana. Gdyby ktoś miał pomysł co można zrobić by audio wróciło byłbym bardzo wdzięczny Odpisz, cytując
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 15 grudnia 2023 Napisano 15 grudnia 2023 3 godziny temu, Matian napisał: Posiadam telewizor Sony Bravia 4k ur3 oraz podłączony do niego aplituner Sony str-dn1080 połączonych złączem eARC. Kiedyś normalnie po zmianie ustawień w telewizorze audio odtwarzało się z zestawu głośników jednak od niedawna aplituner się przełącza jednak dźwięk nie leci. Dodam że do amplitunera połączony jest odtwarzacz płyt winylowych który działa bez problemu i muzyka jest odtwarzana. Gdyby ktoś miał pomysł co można zrobić by audio wróciło byłbym bardzo wdzięczny WItaj, Być może Twój amplituner wymaga resetu fabrycznego. Spróbuj takowy przeprowadzić i zobacz efekty. 1 Odpisz, cytując
Gumowe Ucho Napisano 15 grudnia 2023 Napisano 15 grudnia 2023 4 godziny temu, Matian napisał: Posiadam telewizor Sony Bravia 4k ur3 oraz podłączony do niego aplituner Sony str-dn1080 połączonych złączem eARC. Kiedyś normalnie po zmianie ustawień w telewizorze audio odtwarzało się z zestawu głośników jednak od niedawna aplituner się przełącza jednak dźwięk nie leci. Dodam że do amplitunera połączony jest odtwarzacz płyt winylowych który działa bez problemu i muzyka jest odtwarzana. Gdyby ktoś miał pomysł co można zrobić by audio wróciło byłbym bardzo wdzięczny Miałem trochę zabawy z tym, tam jakieś ustawienia HDMI są przy źródle, i któryś trzeba wybrać Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.