Skocz do zawartości

POMOCY:) Projektor + naglosnienie


mr_pibula

Recommended Posts

Czesc

 

Jestem totalnie ZIELONY w tej tematyce, dlatego moze ktos by chcial sie podzielic swoja dobra rada":)

Chce zakupic projektor do domu oraz jakies sensowne naglosnienie.

Czy ktos moze poradzic

1. Projektor budżet 2,5k (to co udalo mi sie ustalic Optoma HD28E, Acer H6542BDK, Epson EH-TW650 3LCD) otwarty na cos innego, nie wiem po jakiś "testach" w necie dobierałem na zasadzie opini z youtuba.... Heneralnie Ekran o rozmiarach 150x200 cm

2. Nagłośnienie budżet 2,5k (Klipsch Cinema 600, Teufel cinebar 11) W naglosnieniu szukam czegos zeby kupic dobra baze a w przyszłości można by bylo rozbudować.

 

Za opinie dziekuje:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, mr_pibula napisał:

2. Nagłośnienie budżet 2,5k (Klipsch Cinema 600, Teufel cinebar 11) W naglosnieniu szukam czegos zeby kupic dobra baze a w przyszłości można by bylo rozbudować.

 

Bardzo skromnie. Rozbudować najlepiej zestaw oparty o amplituner ale 2.5k to koszt budżetowego nowego amplitunera. 

Popatrz na Denona S660 - pozwoli na zbudowanie podstawowego zestawu 5.2, Yamaha V6A to juz kroczek wyżej i odpalisz na tym 7 kanałów (czyli np. 5 + 2 Atmos (sufitowe)), następnie Denon s970/x2800/x1800 w okolicach 3 tysięcy. Do takiego amplitunera musisz dokupić zestaw kolumn. Możesz zacząć od 2 (lewa i prawa). Jeżeli zestaw ma sluzyc głównie do kina to możesz wybrać małe kolumny podstawkowe/monitory. Z czasem dokupisz subwoofer oraz kolejne kanały - centralny, surround oraz ewentualnie Atmos. 

Możesz też szukać używanych zestawów ale wtedy najlepiej sprawdzić samemu czy wszystko działa. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.