stachu86 Napisano 28 stycznia Udostępnij Napisano 28 stycznia (edytowany) Witam, chciałem prosić o pomoc związaną z JBL bar 3.1, czy miał ktoś problem że żaden z portów HDMI nie działa ? Soundbar łączy się z subwooferem bezporoblemu, natomiast z tv tylko za pośrednictwem bluetooth, wymiana kabla HDMI na nowy nie pomogła, port HDMI 1,2,3 arc nie działa, nie sprawdzałem wejścia optycznego ale podejrzewam że też nie działa, co mogłoby się stać i jak sobie z tym poradzić ? Podczas połączenie tv z soundbarem przez bluetooth jeżeli w filmie nie ma dzięku to głos sam się wycisza powracając jeżeli aktor wypowiada jakąś kwestie, film ogląda się komicznie ponieważ zdania wypowiadanie po chwili ciszy rozpoczynają się w połowie zdania, proszę o odpowiedź z góry dziękuję Edytowano 28 stycznia przez stachu86 Literowka Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanKlor Napisano 28 stycznia Udostępnij Napisano 28 stycznia (edytowany) Zostaje Ci , opcja resetu do ustawień fabrycznych a jak to nie pomoże to gwarancja lub zapoznanie się z tą mapką. Edytowano 28 stycznia przez PanKlor Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 29 stycznia Udostępnij Napisano 29 stycznia A włączyłeś ARC w TV? Czasem przy nowszym TV trzeba tez wyłączyć eARC. Jesteś pewien że to nie kwestia usatwienia? No optyk sprawdź. Nie rozumiem dlaczego to ma nie działać. To nie ma nic wspolnego z HDMI. Chyba że znowu ustawienie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stachu86 Napisano 29 stycznia Autor Udostępnij Napisano 29 stycznia Piotr sonido - u mnie ma opcji przełączenia na eArc, tylko głośnik tv/ system audio...nie wiem czy to nie wina ustawień, powiem ci że oba głośniki tylko po podłączeniu się parują, nie ma z tym problemu, to tylko soundbar coś szwankuje, wcześniej mogłem przełączać głośniki z tv na system audio, teraz z automatu łączy się przez bluetooth inaczej nie działa wogole soundbar, przez bluetooth działa wszystko, tv, telefon, tablet...HDMI żadne nie działa, Jack na sluchawki te nie działa, spróbuję jeszcze podłączyć na laptopa do soundbara ale nie wiem czy to cos pomoże Pan kolor - a w jaki sposób zrobić ten reset do ustawień fabrycznych ? Spróbuję dołączyć film, który pokazuje jak głośnik się wyłącza, podczas przełączania ikon głos wydobywa się normalnie, natomiast jeżeli chwilę się wstrzymam głośnik przestaje działać, dopiero jak ponownie kliknę na pilota głos jest spowrotem, tak samo jest oglądając film, jeżeli ktoś rozmawia to głośnik działa, jeżeli na chwilę nic się nie dzieje nikt nie rozmawia nie ma muzyki to się rozłącza do momentu aż jest muzyka bądź rozmowę wtedy się włącza spowrotem... Co do h*** się dzieje z tym g***** ? VID_20240129_132943.mp4 Wcześniej było tak że cały czas miałem kabel HDMI połączony wejściem arc w tv i soundbar, tylko żeby to hulało musiałem w ustawieniach zmienić na system audio ( jeżeli był głośnik tv to soundbar i subwoofer nie grał) teraz jest coś takiego jak na filmie Mogło się zdarzyć że wszystkie porty przypaliło np jakie przepięcie w sieci ? I jeszcze jedno pytanie, mam taki soundbar philipsa, czy będzie problem aby połączyć go z subwooferem na okres ewentualnej naprawy ? VID_20240129_134901.mp4 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Sonido Napisano 30 stycznia Udostępnij Napisano 30 stycznia Wpisz dokładny model w google + reset albo ustawienia fabryczne. Na pewno znajdziesz informację. Faktycznie od tego trzeba zacząc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Potpourri Napisano 15 marca Udostępnij Napisano 15 marca Przywróć ustawienia fabryczne soundbara, naciskając i przytrzymując przycisk Volume –, VOLUME + i SOURCE na górnym panelu soundbara. Spróbuj także podłączyć soundbar optykiem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.