Skocz do zawartości

Zestaw Taga Harmony HTA-25B + SMSL D-6s + Tonsil Sonata 200


Blasius

Recommended Posts

Cześć wszystkim,

postanowiłem podzielić się moim doświadczeniem związanym z poszukiwaniem wzmacniacza i DAC, może się komuś przyda. Od razu napiszę że jestem początkującym "audiofilem" (nawet bardzo😉).