Skocz do zawartości

Yamaha R-N800A rozczarowanie


RLG

Recommended Posts

22 godziny temu, helmut.. napisał:

ja bym to brał pod pache i lecial do salonu sprawdzic czy ze sprzetem jest wszystko ok jesli kolega wyzej taka propozycje daje

 

Zdecydowanie to trzeba zrobić.

5 godzin temu, Misio38 napisał:

A tak z innej beczki? Ile można czekać na rejestrację sprzętu? Czekacie aż minie czas na przedłużenie gwarancji?

A to trzeba by wyjaśnić. Bo z tego co kojarze to kiedyś polski dystrybutor mówił miesiąc. Czy to się zmieniło? Poprawcie mnie? Oby.

Natomiast na oficjalnych stronach jest 6 miesiecy

https://pl.yamaha.com/pl/support/warranty/rxv-extended-guarantee.html

https://europe.yamaha.com/en/support/warranty/high-end-extended-warranty.html

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...
Dnia 15.02.2024 o 20:17, RLG napisał:

Dzien dobry! Chcialbym Was podpytac o pewna kwestie dotyczaca wzmacniacza Yamacha.

Po pierwsze, jestem zupelnym laikiem w sprawach doboru sprzetu grajacego wiec moje pytania moga byc lekko naiwne.

Jakies 8 lat temu kupilem wzmacniacz Yamaha A-S500 wraz z kolumnami Pylon Sapphire 30. Sprzet gral swietnie, czysto I absolutnie dla mnie zadowalajaco. Muzyke odtwazalem glownie z telefonu przez dodatkowy przekaznik Bluetooth.

No ale przyszedl czas ze pomyslalem, fajnie bylo by miec cos co ma wbudowane wifi i Bluetooth, bedzie jeszcze lepsza jakosc dzwieku. Wybor padl na Yamaha R-N800A.

Yamaha A-S500 szybko sprzedalem, przyszedl nowy sprzet, wszystko podlaczylem i…TRAGEDIA. Jakosc dzwieku w porownaniu do A-S500 nieporownywalnie gorsza, dzwiek plaski zero basow. Kompletne rozczarowanie! Zeby cokolwiek slyszec, 50% w zwyz na potencjometrze, kiedy to stara Yamacha juz przy 25% dawala potezny czysty dzwiek..

Ratunku o co chodzi??! Niezaleznie od zrodla dzwieku ustawien bass/treble dzwiek jest po prostu tragicznie slaby, nawet po 3 dniowym rozgzaniu I konfiguracji Yapo nie uleglo to zauwazalnej poprawie. Na dzien dzisiejszy mam 100% przekonania aby sprzet odeslac, mam jeszcze tydzien na podjecie decyzji. Niestety moj stary wzmacniac juz sprzedalem. Nie mniej jednak jako ze jestem zupelnym amatorem, chcialem jeszcze Was podpytac, tu na forum, Czy robe cos nie tak, kwestia ustawien itp czy tez kilkukrotnie drozszy Yamaha R-N800A gra tak duzo slabiej niz stary tani A-S500?

Dziekuje za info, Roland

część,

tydzień temu kupiłem yamahę rn 800a i mam ten sam problem. Noszę się z zamiarem zwrotu sprzętu. Ciekawy jestem czy sobie jakoś poradziłeś i czy się coś zmieniło. Być może można temu jakoś zaradzić

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Alex1964 napisał:

część,

tydzień temu kupiłem yamahę rn 800a i mam ten sam problem. Noszę się z zamiarem zwrotu sprzętu. Ciekawy jestem czy sobie jakoś poradziłeś i czy się coś zmieniło. Być może można temu jakoś zaradzić

Z jakimi kolumnami ją spinasz? Z czego się przesiadłeś?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.09.2024 o 17:13, Alex1964 napisał:

część,

tydzień temu kupiłem yamahę rn 800a i mam ten sam problem. Noszę się z zamiarem zwrotu sprzętu. Ciekawy jestem czy sobie jakoś poradziłeś i czy się coś zmieniło. Być może można temu jakoś zaradzić

A jaki dokładnie masz problem z tym Rn800?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.02.2024 o 20:49, terracan1929 napisał:

Po pierwsze Yamaha, a nie Yamacha.

Po drugie, jakaś dziwna przypadłość zapanowała na forum.

Jeszcze 2,3 lata temu na tym forum 803-ka była wychwalana pod niebiosa i była polecana przez 99 % piszących.

Teraz, pojawiają się  na forum jakieś nowe twarze i deprecjonują to, co prezentuje następca 803-ki czyli osiemsetka.

Jest to co najmniej dziwne i podejrzane. Wygląda tak ,jakby konkurencja walczyła nieczysto i przy pomocy takich komentarzy próbowała zwalczyć groźnych przeciwników.

Kolego moim zdaniem cała branża gra nieczysto.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

A jaki dokładnie masz problem z tym Rn800?

tak jak wspominałem , dźwięk jest płaski , nie ma basu , brak dynamiki. Wymieniłem kable tak jak sugerował Pan w salonie i nie ma poprawy. Podpiąłem z powrotem pod kolumny mojego pianocrafta i wszystko działa. Tak na marginesie to mam prawo zwrotu sprzętu bez podania przyczyny. I prawdę mówiąc zniechęciłem się do tego sprzętu tym bardziej że salon się wykręca od zwrotu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Alex1964 napisał:

tak jak wspominałem , dźwięk jest płaski , nie ma basu , brak dynamiki. Wymieniłem kable tak jak sugerował Pan w salonie i nie ma poprawy. Podpiąłem z powrotem pod kolumny mojego pianocrafta i wszystko działa. Tak na marginesie to mam prawo zwrotu sprzętu bez podania przyczyny. I prawdę mówiąc zniechęciłem się do tego sprzętu tym bardziej że salon się wykręca od zwrotu.

A czy przed zakupem tylko był test na sali odsłuchowej w salonie?

Z tego co czytam, nie było najważniejszego czyli testu w domowych warunkach...a w szczególności zabrakło porównania z modelem R840 ale rozumiem, że Panowie z salonu od góry założyli poprawę (co zresztą było słuszne) 

Napisz mi proszę na priv w którym salonie był dokonany zakup.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Alex1964 napisał:

tak jak wspominałem , dźwięk jest płaski , nie ma basu , brak dynamiki. Wymieniłem kable tak jak sugerował Pan w salonie i nie ma poprawy. Podpiąłem z powrotem pod kolumny mojego pianocrafta i wszystko działa. Tak na marginesie to mam prawo zwrotu sprzętu bez podania przyczyny. I prawdę mówiąc zniechęciłem się do tego sprzętu tym bardziej że salon się wykręca od zwrotu.

Panowie, Ale ok. bo teraz ten temat jest w dwóch watkach już poruszany.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.09.2024 o 22:47, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

A czy przed zakupem tylko był test na sali odsłuchowej w salonie?

Z tego co czytam, nie było najważniejszego czyli testu w domowych warunkach...a w szczególności zabrakło porównania z modelem R840 ale rozumiem, że Panowie z salonu od góry założyli poprawę (co zresztą było słuszne) 

Napisz mi proszę na priv w którym salonie był dokonany zakup.

 

Dzisiaj rozmawiałem z rzecznikiem praw konsumenckich i dowiedziałem się że w sklepach stacjonarnych nie ma zwrotów tylko w internetowych jest 14 dni na zwrot, więc w sumie tylko dobra wola sprzedawcy. Jutro idę do salonu sprawdzić sprzęt. Niestety nie mam face i nie wiem jak wysłać informację na priv

 

W sumie to nie było odsłuchu w salonie , bo przede mną ktoś kupował taki ampli, w sali były podpięte kolumny jakie posiadał klient ( inne niż moje), więc na tym zestawie słuchałem jakiegoś jednego utworu i tyle. Chociaż Pan w salonie mówił, że ma znajomych ,którzy maja taka yamahę z pylonami i dobrze brzmi, więc sam nie wiem co może być nie tak

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Alex1964 napisał:

 

Dzisiaj rozmawiałem z rzecznikiem praw konsumenckich i dowiedziałem się że w sklepach stacjonarnych nie ma zwrotów tylko w internetowych jest 14 dni na zwrot, więc w sumie tylko dobra wola sprzedawcy. Jutro idę do salonu sprawdzić sprzęt. Niestety nie mam face i nie wiem jak wysłać informację na priv

W sumie to nie było odsłuchu w salonie , bo przede mną ktoś kupował taki ampli, w sali były podpięte kolumny jakie posiadał klient ( inne niż moje), więc na tym zestawie słuchałem jakiegoś jednego utworu i tyle. Chociaż Pan w salonie mówił, że ma znajomych ,którzy maja taka yamahę z pylonami i dobrze brzmi, więc sam nie wiem co może być nie tak

To napisz mi tutaj kiedy kupiłeś i które Tophifi Ci sprzedało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Alex1964 napisał:

W sumie to nie było odsłuchu w salonie , bo przede mną ktoś kupował taki ampli, w sali były podpięte kolumny jakie posiadał klient ( inne niż moje), więc na tym zestawie słuchałem jakiegoś jednego utworu i tyle. Chociaż Pan w salonie mówił, że ma znajomych ,którzy maja taka yamahę z pylonami i dobrze brzmi, więc sam nie wiem co może być nie tak

Czyli nie słuchałes :/

13 godzin temu, Top Hi-Fi & Video Design napisał:

Ok, dzięki za info. Porozmawiamy z kolegami, jakie jest ich stanowisko w tej sprawie.

Trzymamy kciuki!

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
wróciłem z salonu, sprzęt sprawdzony wszystko ok, ale zagadka zostaje czemu u mnie nie gra jak powinien. Pan Łukasz z salonu top hi Lublin przyjął zwrot bez problemu , pełen profesjonalizm , porozmawialiśmy i dowiedziałem się o różnych możliwościach między innymi o pomocy w instalacji i konfiguracji sprzętu. Pozostało jeszcze odesłać umowę odstąpienia od umowy do Banku.

Chciałbym bardzo wszystkim podziękować za pomoc w załatwieniu sprawy w szczególności top hi-fi "Branża" oraz Panu Łukaszowi z salonu w Lublinie za wyrozumiałość, cierpliwość  i kompetencję.

Dziękuję🙂

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Alex1964 przyzwyczaiłeś się do dźwięku PianoCraft.

Czy salon proponował Ci jakiś inny sprzęt na testy?

Ja Yamaha zmieniłem na Rotel. Właśnie ze względu na cięższy, bardziej zaokrąglony w górnych rejestrach dźwięk. Może wypożycz i sprawdź czy Ty też będziesz miał podobne odczucia? 🙂

Nic dziwnego, że w salonie audio sprzęt brzmi inaczej niż w domu. Już inny metraż pomieszczenia robi różnicę. 

 

P.s. Kable nie robią aż takiej różnicy, żeby sprzęt nagle zaczął Ci się podobać skoro nie sprawdził się wcześniej 😉

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Alex1964 napisał:

pewnie z czasem tak zrobię, na razie cieszę się że salon przyjął sprzęt. A z czasem pewnie wrócę do tematu. Dzięki też myślałem o Rotelu , tylko trochę inna kasa

Rotel A12 Mk2 + Wiim ProPlus + kabel optyczny = 4600. Tylko 400 więcej od tej Yamaha.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Alex1964 napisał:

Cześć,
wróciłem z salonu, sprzęt sprawdzony wszystko ok, ale zagadka zostaje czemu u mnie nie gra jak powinien. Pan Łukasz z salonu top hi Lublin przyjął zwrot bez problemu , pełen profesjonalizm , porozmawialiśmy i dowiedziałem się o różnych możliwościach między innymi o pomocy w instalacji i konfiguracji sprzętu. Pozostało jeszcze odesłać umowę odstąpienia od umowy do Banku.

Chciałbym bardzo wszystkim podziękować za pomoc w załatwieniu sprawy w szczególności top hi-fi "Branża" oraz Panu Łukaszowi z salonu w Lublinie za wyrozumiałość, cierpliwość  i kompetencję.

Dziękuję🙂

 

Cieszymy się, że udało się załatwić sprawę w sposób satysfakcjonujący. Zapraszamy do dalszej współpracy z Panem Łukaszem z Tophifi Lublin!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...