Kacperos Napisano 22 sierpnia Udostępnij Napisano 22 sierpnia Witam jestem nowy w tych tematach zamierzam zbudowac mini studio domowe zajmuje sie hobbystycznie nagrywaniem muzyki upatrzylem sobie nowego rode nt1 5 generacji zamierzam do niego dobrać sluchawki np bayerdynamics dt 990pro 250 ohm wiem ze do rode jak i do tych sluchawek musze miec osobne zrodlo zasilania do mikro chcialem kupic scatlett 4 th gen ale co ze sluchawkami ? Czy scarlett 4th gen pozwoli tym sluchawka takze dac z siebie wszystko? Czy to wgl dziala w ten sposob ze jeden interfejs obsluzy dwa komponenty ? wolalbym kupic jeden porzadny interfejs ktory zasili mi oba te sprzęty niz osobno jak mowie nie zbyt sie na tym znam bede bardzo wdzięczny za wszelkie rady czy sugestie pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 22 sierpnia Udostępnij Napisano 22 sierpnia 29 minut temu, Kacperos napisał: do mikro chcialem kupic scatlett 4 th gen ale co ze sluchawkami ? Czy scarlett 4th gen pozwoli tym sluchawka takze dac z siebie wszystko? Czy to wgl dziala w ten sposob ze jeden interfejs obsluzy dwa komponenty ? Cześć Ogółem obsłuży, ale miałem kiedyś podobne połączenie i moim zdaniem nie tędy droga. Brakuje tu mocy, brzmieniowo też się to nie zgrywa. Jeśli zależy Ci na odsłuchu, to spojrzałbym na Beyerdynamic DT770 Pro X, są prostsze w napędzeniu i mają inną charakterystykę brzmieniową, lepiej pasującą przez delikatniejszą górę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...