-
Ostatnie posty
-
Mariusz: to Ty z Grześkiem poruszyliście temat miedzi, więc się odezwałem. Uważam, że należy tu odróżnić dwie rzeczy: techniczną rzetelność opisu produktów od ich wpływu na dźwięk. Jeśli firma podaje, że korzysta z jubilerskich metali o absurdalnie wysokiej czystości i rzeczywiście tak jest, to uznaję ją za uczciwą. A że klient tego w praktyce nie usłyszy, to już inna sprawa. Nie usłyszy też przecież szumu czy THD poniżej pewnych wartości. Natomiast przynajmniej płaci za technologię i jakieś mierzalne parametry wyrobu. Za markę nieuczciwą uważam taką, która nie podaje konkretów i jedzie na marketingowym bełkocie albo chwali się liczbami wziętymi z kapelusza.
-
Przez Chyba Miro 84 · Napisano
Tylko ze jesli jak podano powyżej, standartem jest 4- max5N, to z logicznego punktu widzenia ktoś kto tworzy produkt, chyba wie lepiej niż "pierwszy lepszy słuchacz". A co "utracone" na początku drogi, chyba nie do "odzyskania" w późniejszym etapie🤔 Żeby tylko o pokrowcu mowa. Nieraz to i jego kolor jest uwzględniany 😜 Faktycznie za dużo OT się zrobiło. -
Hej, przetwornik lub ręczne przepinanie. Ewentualnie zmiana elektroniki, wzmacniacza, na taki z wejściem HT-In i wtedy wychodzisz z SR6006 po pre out.
-
Panowie,poruszacie się niebezpiecznie blisko rejonów,w których rzeczowa dyskusja staje się bardzo trudna,lub wręcz niemożliwa i potem trzeba ukrywać posty😁. Myślę,że w tym konkretnym wątku ( a odnosi się to też do innych) chodzi o pewną higienę doradzania ,albo kolejność wykonywania działań,jak w matmie. Najpierw rzeczy najistotniejsze,a potem chętni mogą zagłębiać się w detale. A tu proszący o podpowiedź człowiek dostaje 600 h wygrzewania na dzień dobry . W innych wątkach,masz problem z basem,kup wzmacniacz X ,albo kabelek Y... . Nie zaczynamy korekty układu jezdnego w aucie od zmiany pokrowca na kole kierownicy.
-
-
-
Ostatnio poruszane tematy