mario100007

Uczestnik
  • Zawartość

    181
  • Dołączył

  • Ostatnio

O mario100007

  • Ranga
    Sympatyk
  1. Michał, napisz lepiej co sam wykombinowałeś z 907i zamiast pytać ;-)
  2. Bardzo przydatna opinia! Sposób prezentacji 2103 od razu skojarzył mi się z serią DR - z resztą to końcówka oparta na tym schemacie.
  3. U ciebie i u niego teraz na pewno tylko w dół teraz idzie. Nie ma wyjścia. Teraz powinieneś zawiesić go pod sufitem zamiast na wysokości min 1,5 metra. U mnie działa najlepiej na wys 1,2 m. I tak ma w oryginalnej instrukcji do niego. Najważniejsze to ustawić tak jak ci pasuje najlepiej i się cieszyć efektami. Pozdrawiam
  4. Dzięki Krzysiek, co do projektu tego japońca z rr-77 to na pewno działa ale ja już zrobiłem zmiany troche na wyższym poziomie. W rodzaju modelu specjalnego najnowszej wersji. Zrobiem dodatkowo to co ten japoniec le musiałem od tego odstąpic niestety po odsłuchu. Zobacz że to co on zrobił nie ma nawet na tym specjalnym modelu. Wnioskuje że sygnał rozchodzi sie i górą i dołem a elektronike mozna zabezpieczyć wzorując się na modelu specjalnym. tym który kosztuje ok 2 tys. USD. A w listopadzie to tak czy inaczej podzielę sie kilkoma jeszcze ciekawostkami które u mnie działają.
  5. Właśnie. Wiele zależy od konfiguracji systemu. Właściwie to nie powinienem żadnego modelu porównywać z moim wzmacniaczem bo nie ma to odzwierciedlenia do jego stanu pierwotnego. Niestety troche juz zapomniałem jak słabiej mój wzmacniacz grał oryginalnie. Wczoraj po raz kolejny przekonałem sie jak duzo zależy od całego toru zasilania. Podłączyłem 2103 pod listwę z duraluminium z platynowanymi gniazdami i to co drażniło częściowo wygładziło się.. Tak więc wystarczy dostroić cały tor i będzie doskonale..
  6. Paweł odnośnie tego co powiedziałeś o swojej końcówce, że ,,jest niemal identyczna", To samo zauważyłem. Dżwiek z 2103 jest jasny i przejrzysty, pełen energii i detaliczności podanej w podobny sposób.. Jest to brzmienie przewidywalne dlatego raczej trudno byc nagle zaskoczonym jakimś nowym barwnym brzmieniem. Jest to raczej sprzet o dźwieku zamkniętym w oczywistych ramach. Ale na pewno wzbudza zachwyt i podziw. Brzmienie jest prawdziwsze ale nie zaskakujace.Trudno mówic o uczuciowym rozpływaniu sie słuchając tej końcówki ale bez dwóch zdań w swoim wydaniu jest to wybitny sprzęt!!! Na pewno jest to końcówka którą warto mieć jeżeli ma się taką możliwość. Trudno mi ja porównywać do NRA bo ze swojego systemu usunąłem hałas dlatego jestem wyczulony na górne rejestry które w 2103 są do lekkiej poprawy. Ale to jedyna rzecz która mi odrobine dokucza. Detaliczność mojej Nra jest identyczna lecz podana cieplej i barwniej z ulotnością ale mniejsza masą ukrytą w dźwiękach. Nierzadko też detale jak miotełki itp. podane są ciszej bo końcówka bardziej niektóre niuanse wyciąga w stronę słuchacza.. Z resztą to dwie różne szkoły bo tonalnie Nra pewnie była by bardziej podobna do 2105 niż do 2103 opartej o schemat serii DR.W każdym razie słuchanie jej to sama przyjemność i adrenalinka
  7. Panowie, wczoraj ok 10 godz. końcóweczka wygrzewała się po wymianie terminali głośnikowych, czyszczeniu selektorów i ustawieniach. Klasa jaką pokazała późnym wieczorem dowodzi tego ile potencjału drzemie w tej konstrukcji! Jest pięknie. Michał jakby co to jesteśmy na łączach.
  8. Witek prócz lepszej barwy możesz opisać jaką uzyskałeś scenę przy takim ustawieniu? Jeżeli jest oczywiście? Czy dźwięk dobiega z kolumn tylko? Czy wokal jest centralnie po środku i na jakiej wysokości? Prawie wszędzie, gdy słuchałem, gdzie telewizor był po środku kolumn wokal lubiał schodzić w okolice pól metra od podłogi i nie wyżej. Po za tym czy instrumenty równiez maja swoje miejsce w przestrzeni wokól całego systemu czy raczej trzymaja się blisko kolumn? No i jak się prezentuje głębia sceny? Pozdrawiam
  9. To dobrze ze nie te zielone bo one degradują dźwięk -. taki patent by niegrało lepiej niz powinno. Wystarczy je zdjąć i nagle graja tak jak te najdroższe )))) Krzysiek oczywiście że chodzi mi o te czarne. To dzęki nim w nazwie jest oznaczenie FM.
  10. Piotr, z chęcią bym cie odwiedził z resztą wiesz o tym bardzo dobrze. Gdyby tylko miesiąc miał więcej dni ale może się uda jakoś wspólnie zgadać. Krzysiek, te koraliki - krążki to materiał ze tak powiem dobrze mi znany
  11. Piotr te Kryny to najwyższe modele w których ta firma wykorzystała cała swoją wiedzę w dziedzinie kabli głośnikowych..A ponieważ specjalizują sie w holografii jak mało kto to masz efekt jaki masz. Teraz tylko wymienić wszystkie kabelki na te 7 - mki wraz z IC i a usmiech nie zejdzie z twarzy juz nigdy... ... Tak na prawdę nie sa one aż tak drogie gdy je porównamy do najwyższych modli kabli europejskich za które krzyczą sobie po kilkadziesiąt tys. zł. Polityka jaką maja Japończycy jest zdecydowanie bardziej uczciwa cenowo. Zatrzymuje sie na rozsądnym pułapie i raczej nie przekracza 10 tys. zł. Bo tak na PRAWDĘ ZA CO???? Czasem na rynku wtórnym trafia sie taka złota ,,igła w stogu siana". Niestety tak juz jest że wybitnych rzeczy nikt nie chce się pozbywać. A założę się,że były do sprzedania pewnie dlatego bo maja tylko po 1,5 metra. Takich długości kabli jest najwięcej z drugiej ręki. Obecnie robię podejścia do modyfikacji kabli IC Acoustic Revive i chyba wyszedł mi dźwięk taki jak opisują w stosunku do modeli TriplecFM.. Gęba nie przestaje mi sie uśmiechać od kilku godzin słuchania na nich.
  12. Woow! Kable kablami ale całość prezentuje się wzorcowo. Tylko pozazdrościć. Pozdrawiam
  13. Krzysiek aby takie rozwiązanie miało mieć sens trzeba by było znać dokładnie róznicę w podbiciu dźwięku XLR i oznaczeniu jej na potencjometrze by za każdym razem było idealnie. Puszczanie muzyki za każdym razem z ,asystentem' ustawiającym nam głośność i robienie czegoś na słuch to rozwiązanie z lekka śmieszne mówiąc oględnie. Z resztą mając z jednej końcówki tylko niskie nie masz punktu odniesienia w stosunku do średnich i wysokich, wiec i tak nie ustawisz idealnie.Inaczej gdy masz podłączone te dwa wyjścia sygnału do jednej końcówki wówczas puszczasz z RCA i zmieniasz na XLR ściszając do poziomu RCA ale i tak bedzie to problematyczne bez względu czy masz punkt odniesienia czy nie.. Dlatego to rozwiązanie całkowicie bym pominął. Gra nie warta świeczki. Są inne tak jak napisałeś wcześniej. Pozdrawiam
  14. Jesli chodzi o podłączenie z odtwarzacza jednej końcówki do XLR a drugiej do RCA i puszczenie tego na jedną parę kolumn to odradzam. Sygnał będzie nie równo podbity. Pozdrawiam
  15. Poradziłem sobie bez pomiarów i dedykowanych przez tych panów materiałów sciennych )) Oczywiście nie neguje pomiarów. Przy robieniu całościowej akustyki są dobre ale tylko one. Na pewno nigdy nie skorzystam z materiałów polecanych przez naszych fachowców! Co do rozmieszczania paneli - stosuje sie do podstawowych zasad związanych z akustyką i jest bardziej niz wystarczajaco dobrze. Na dokładke powiem że stosowany materiał przetwarza dźwięk w tzw. głębokiej podczerwieni. Niektórzy wiedzą o jaki materiał chodzi . Piotr dotarła w końcu... Gratulacje . Napisz jak wrażenia odsłuchowe