Skocz do zawartości

A_ndy

Uczestnik
  • Zawartość

    111
  • Dołączył

  • Ostatnio

O A_ndy

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Gdańsk

Ostatnio na profilu byli

1 407 wyświetleń profilu
  1. @Baron Może warto wypróbować listwę KBL Sound RPD-5... podobnież godna alternatywa dla AR.
  2. Przetłumaczę Ci Pawła na język dyplomatyczny: dbajmy o poziom fachowości na forum, nie snujmy domysłów
  3. Możliwe, że moje obserwacje są zafałszowane... używałem innej klasy gramofonów do tych sprzętów? Tu bym uważał, może się okazać że większe znaczenie ma adaptacja akustyczna niż wzmacniacz. Wystarczy też, że źródło lub kable mają jakiś szczególny zakres preferencji w paśmie, co oznacza zaburzenia tonalne, które nie tylko usłyszymy ale i zlokalizujemy. To brzmi jak voodoo ale miałem już "zabawy" z kablami głośnikowymi które ewidentnie wpływały nie tylko na charakter brzmienia ale i budowę sceny.
  4. Pierwsze co mi przychodzi do głowy to separacja, 907ki i 2105 mają dużą przewagę w budowaniu sceny dzięki lepszej separacji. Mamy więcej szczegółów, w zasadzie odkrywamy nowe "rzeczy" na nagraniach, instrumenty i ich lokalizacja zaczynają odgrywać zasadniczą rolę... znaczy się nagle ma znaczenie czy gitara jest w tle czy bryluje Muszę jednak zaznaczyć, że G-8000 miało gorsze towarzystwo (głośniki, kable...). Należy też dopowiedzieć, że G-8000 czarowało dźwiękiem, radia można było słuchać godzinami! Może to nie była taka scena, nie było tylu smaczków... ale była bardzo muzykalna. Wejścia CD czy phono to już jednak przepaść...
  5. Miałem G-8000 parę lat temu, grał u mnie jednocześnie z 907DR. Oba sprzęty grały z klasą, żadnego z nich nie określiłbym jako grającego ciemno. Piszę to, choć wcześniej grała u mnie końcówka ROTEL RA-1412, która w porównaniu do nich grała jasno. Po nich jednak grały u mnie 907MR i B/C2105, które grały ciemno... to się nazywa relatywizm. Jeśli wychowałeś się na graniu takiego Rotela, to G zagra Ci ciemno, jeśli masz 907MR... będzie jasny!
  6. Litości, jeśli G gra ciemno to z MR jesteśmy już w czarnej dupie!!! Testowanie kabli to ciekawa zabawa, typy kolegów (MB, Kimber) to dobre i bezpieczne typy, raczej nie szukaj jasnych kabli.
  7. Grzewa Piękne... zdecydowanie brałbym pod 2103! Przy okazji potestujesz, czy warto stosować bi wiring. Nie pisałeś chyba jaki masz pokój i czy tylko winyle? U mnie ( i nie tylko u mnie ) jako cyfrowe źródło znakomicie zagrał Auralic,
  8. Grzewa Miałem G-8000 i uwielbiałem słuchać na niej PR3... stare dobre czasy Grałem wtedy na Pionieer HPM100 i było bardzo wciągająco... ale z 907 (miałem DR i MR) masz innej klasy dźwięk. Pojawia się scena, separacja, detale i tylko różnice charakteru brzmienia w różnych modelach. Teraz mam B/C 2105 jako rozwinięcie pasującej mi charakterem MR. Natomiast jeśli chodzi o dźwięk, to elektronika to zaledwie połowa a może 1/3 sukcesu! Ważny jest dobór głośników a najważniejsza akustyka pomieszczenia. Głośniki masz w porządku, winyl zawsze będzie dobrym źródłem a jak zadbasz o akustykę to z każdej 907 będziesz zadowolony Jeśli chodzi o MR, to w porównaniu do G-8000 nie miałem wątpliwości co gra lepiej. Muszę jednak nadmienić, że gdy miałem DR to słuchałem jej w beznadziejnie wygłuszonym salonie... dlatego nie wspominam jej tak życzliwie jak MR. Pewnie teraz pokazałaby prawdziwe oblicze. Samcro B/C2015 gra u mnie na 15 mkw w pokoju ze skosami. Da się... ale nie bez przygotowania akustyki pokoju
  9. Grzewa napisz może jak gra u Ciebie G-7000, czego Ci z nim brakuje? Niektórzy z nas mieli/mają te sprzęty i może to nam też pomoże. Sam trochę żałuje sprzedaży G-8000... to była fajna maszyna! mario100007 witaj Mariusz wśród żywych
  10. Mam mega prośbę, czy ktoś ma możliwość licytacji/zakupu na Yahoo Japan. Będę wdzięczny za pomoc Zakup leciutki max 2kg. Zapraszam na priv jakby co. PS. Już ogarnięte... dziękuję za pomoc!!!
  11. Stare JBL, kiedyś pisaliśmy o tym całe laboraty. Na broszurce B/C 2105 są Spendory LS3/5a i SP2/3... więc chyba pewniaki A jak są Spendory to i cała rodzina BBC (Graham, Rogers, Harbeth) pewnie też. Sam jestem ciekaw czy ktoś podpinał i z jakim skutkiem Harbeth 40 lub Spendor SP100 do 2105?
  12. MarekB Napisz coś w końcu o brzmieniu systemu Czy używasz preampa? Jaka końcówka? Jakie źródło...
  13. MarekB A gdzie znalazłeś tą informację? Podeślij proszę link do szczegółów (cena, procedura). Dzięki za czujność i pozdrowienia, Andrzej
  14. To Ci zrobiłem reklamę... gratis Zazwyczaj dyskutanci skupiają się na porównywaniu kabli XLR do RCA, bez wnikania w konfigurację elementów toru. Tobie udało się trafnie opisać ten "szczegół"... Zakładam, że nie ma różnic jakościowych pomiędzy tymi kablami (tej samej marki/serii), kwestią jest czy system jest zaprojektowany jako zbalansowany... czy ma tylko wtyki XLR?!?
  15. Trafiłem na ciekawy filmik z komentarzem po odsłuchu B/C 2105. Chyba nie był tu publikowany... taka ciekawostka. Wiem, że nagranie z mikrofonu i odtworzenie na lapku to żaden punkt odniesienia ale komentarz daje do myślenia
×
×
  • Utwórz nowe...