Skocz do zawartości

Repugnant

Uczestnik
  • Zawartość

    148
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

3

O Repugnant

  • Ranga
    Sympatyk
  • Urodziny 06.11.1975

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Wolin

Ostatnio na profilu byli

407 wyświetleń profilu
  1. Repugnant

    Yamaha Avantage RX-A3030

    jak dla mnie sprawdzaja sie rewelacyjnie choc czesc ludzi odradzala mi polaczenie klipsch yamaha.nie wiem jak zapatrujesz sie na efekt wizualny ale dla mnie jest on istotny i dla tego mam takiej wielkosci zestaw.wiec dobrze przemysl sprawe monitorow zeby nie bylo tak ze usiadziesz posluchasz mmm fajnie ale ten wyglad:)ale to juz indywidualne preferencje.
  2. Repugnant

    Yamaha Avantage RX-A3030

    mam podobny model yamaszki i jestem bardzo zadowolony i z kina i ze stereo ale proponuje jednak odsluchy:)
  3. Repugnant

    zestaw 7.1 klipsch+yamaha

    ogloszenie nieaktualne.prosze o zamkniecie tematu.
  4. Repugnant

    audio-gd master-10

    interesuja mnie wszelkie informacje na temat audio gd mastera 10 moze ktos z kolegow ma?i podzieli sie wrazeniami(bo opisy i testy wypadaja rewelacyjnie no i cena jest atrakcyjna)jak to gra i jak to moze ewentualnie zagrac z yamaha i klipschami?
  5. Repugnant

    Wasze systemy...

    hahah:P w takim razie gratulacje:)
  6. Repugnant

    Wasze systemy...

    to gdzie ty masz choinke:P
  7. Repugnant

    Świąteczne życzenia!

    zdrowych wesolych i wszystkiego dobrego
  8. Repugnant

    Czego słuchasz??

    a ja oryginalny wcale nie bede i powiem Perfect the greatest hits 2016 2 plytowy album.niby zespol mi calkiem dobrze znany a jednak po przesluchaniu tego albumu kopara mi opadla moze to dobor utworow moze to ze dawno perfectu nie sluchalem sam nie wiem:)
  9. Repugnant

    Kino Klipsch - aż tak źle?

    ciekawe trzeba by posluchac zreszta sam wiesz jak to z recenzjami bywa:)mysle ze jak seria stanie sie bardziej popularna to mozna bedzie sobie wyrobic bardziej wiarygodna opinie.ale wygladowo bija na glowe poprzednie modele:)co niestety musze przyznac:)a odsluchowo hmmm co kto lubi mi tez nie polecano laczenia klipscha z yamaha:)a jak dla mnie jest elegancko:)
  10. Repugnant

    Ceny kolumn

    wnioskujesz to z mojej wypowiedzi czy wrozysz z fusow?ja sie obawiam ze zrozumialem i dalej twierdze ze temat jest z d..y bo wypada wiedziec co chce sie kupic warto tez czytac regulaminy a w razie watpliwosci jak ktorys z kolegow napisal sa telefony itd.wiec panowie ogarniajmy takie sprawy.
  11. Repugnant

    Ceny kolumn

    mysle ze takie przeginki rynek czyli my szybko zweryfikuje bo kto by chcial kupowac w sklepie ktory robi sobie taka reklame:)
  12. Repugnant

    Ceny kolumn

    o tym wlasnie mowie jesli sami nie zadbamy o swoj interes to nikt tego nie zrobi za nas.a zadbanie polega na wiedzy :)zdrowym rozsadku i logicznym mysleniu a tego nam czasem brakuje i dla tego dajemy sie nabierac na haczyki o jakich mowiesz:)
  13. Repugnant

    Wasze systemy...

    Smerfastycznie:)
  14. Repugnant

    Blondi urzadza salon - prośba o pomoc w wyborze

    do zgrania plyt polecam program EAC mozna go pobrac z netu moim zdaniem nie ma nic lepszego zreszta sam zgralem cala swoja plytoteke wlasnie nim.
×