Skocz do zawartości

pandzik

Uczestnik
  • Zawartość

    10
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

0

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Śląsk

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzięki wszystkim za opinie. Pojawię śie w Oświęcimiu jesienią bo tam mam 30min
  2. Musze wymienić Toppinga z niedziałającym pilotem. Widzę , że polecacie Y 602 i przykładowo NADa c338. Który zagra 'lepiej" z Tesi?
  3. Podtrzymując temat jakie kolumny maksymalnie może uciaganc Topping MX3? Ja mam Tessi 561. Nie widzę problemów choć nie mam porównania.
  4. W kilku postach podajesz różne konfiguracje tego mikrusa. powyższe Pearl 20, Indiana 261 czy aurora 300. Może jest jeden, który bije resztę na głowę (muzyka różna, elektroniczna, rcok, soul blues, )? Zastanawiam sie, czy można podjechać, aby odsłuchac takie niedrogie zestawy na miejscu, w Oświęcimiu. Oczywiście po wygasnieciu pandemii. Chyba, że któryś zestaw jest w 100 proc. pewny.
  5. I to maleństwo napędzi takie kolumny? Szukam czego taniegoi uniwersalnego do salonu z kuchnią. Dom jeszcze nie ukonczony do kiońca...Nie czas na szaleństwa. Tanie sundbary juz kilka alt temu testowałem i sie nie sprawdziły. Nie lepiej do tych głośników dokupic ampli Denon m41? A może taka miniwieża będzie lepiej grała od tego zestawu?
  6. No to fajnie że sie rozumiemy. najpierw stereo a później rozbuduje do KDz amli dodatkowym. ostatnio u znajomych słuchałem przez wieczór jakiś stereo apli Denona i podstawkowe Monitory Klipsch 160m. Nie wiedziałem, że takie maleństwa mają taką moc
  7. Tak sobie jeszcze myślę jak rozwiązać problem z posiadaniem dobrego stereo i KD. Może do takiego zestawu STEREO za 4-5 tys zł. dokupić jakiś powystawowy, albo używany z dobrego źródła (może w sklepie w Oświęcimiu sie coś traf , jak choćby ten oferowany Pionek 330 ) budżetowy amplituner 5.1 i jakieś taniuśkie surroundy? Ot tak, aby uzyskać ten dźwięk przestrzenny w kinie akcji, kilkanaście razy w roku.
  8. Tak zrobimy. Do zobaczenia.
  9. Ma dobrze grać. Zestaw z Haco robi juz 5 tys zl. Moze sie myle ale polecasz chyba takze do stereo STX 250. Moze zestaw 5.0 tych kolumn zagra dobrze w stereo? Chyba ze to tez kwestia anlitunera i ten do 2.0 robi robote... Chyba po prostu pod koniec wakacji (jako odskocznia od wykonczeniowki w domu) wpadnę z rodzinką do Oświęcimia. Spod Gliwic nie mam daleko...
  10. Hej witajcie, Chcialbym do nowego domu kupic sobie niedrogi system. Chcialbym aby to bylo 5.0 z naciskiem na dobra grę w stereo. Wiem, że to wygórowane wymagania jak na kwotę 4000zl za zestaw. Wjednym z bylych mieszkan mialem jakies Onkyo i zestaw 5.0 Jamo 606. W stereo to nie grało dobrze. W ostateczności chyba bym sie zdecydował na stereo. Trudna kwota...Salonik ma łącznie ok 35m2 Michal, Śląsk
×
×
  • Utwórz nowe...