Skocz do zawartości

rgok

Uczestnik
  • Zawartość

    11
  • Dołączył

  • Ostatnio

O rgok

  • Ranga
    Debiutant

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    kielce

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. W tym przypadku przysłowie nam się nie sprawdza Dla mnie bas w tych kolumnach jest w sam raz choć zdaję sobie sprawę że nie jest go przesadnie dużo oraz nie jest to jakiś mocarz . To już po prostu kwestia indywidualnych preferencji oraz warunków odsłuchowych.
  2. Bardzo fajny opis Ogólnie świetnie mi się czytało ten test i bardzo chętnie zapoznam się z następnymi ponieważ poprzednie zdążyłem już przeczytać Muszę przyznać również że moje wrażenia z odsłuchów oraz opinia na temat Brooklynów w 95% procentach pokrywa się z tą zawartą w teście oraz podsumowaniu więc jak dla mnie świetna robota. Życzę dalszych sukcesów w "testerskiej" przygodzie oraz poszukiwaniu złotego środka.
  3. Moim zdaniem większość ludzi nie ma zielonego pojęcia jakie przetworniki znajdują się w ich zestawach. Kupują kolumny ponieważ spełniają ich oczekiwania estetyczne oraz te praktyczne czyli podoba im się dźwięk wydobywający się z danych konstrukcji no i mają odpowiednią kubaturą do miejsca w którym stoją czy danego pomieszczenia . Następnym czynnikiem wpływającym na zakup może być marka producenta kolumn i prestiż z tym związany ale na pewno nie producenta przetworników. Gdyby postawiona przez ciebie teza była prawidłowa to cały HI END był by już dawno tylko wspomnieniem.
  4. Z metaliką nie próbowałem natomiast z ACDC czy Led zeppelin dają sobie świetnie radą choć nie można liczyć na to że bas wywali cię z butów. Bas jest zróżnicowany i dynamiczny choć dla mnie mógł by być lepiej kontrolowany w najniższych częstotliwościach Zdecydowanie jednak polecił bym koledze najpierw posłuchać tych kolumn i potem podzielić się opinią. Może porównanie z opisanymi STX MX -140 w jakimś ogarniętym pomieszczeniu odsłuchowym na przyzwoitym zestawie. Bardzo był bym ciekaw takiego testu i taka opinia była by również dla mnie wiarygodna. U mnie Yaqin MS-90B w trybie TR (28 W na kanał) radzi sobie z nimi doskonale ale nie wiem jak by było na przykład klasyczną konstrukcją na 300 B Zgodnie z tym co pisze Kraft na pewno nie są to jakieś bardzo efektywne kolumny Co do 705-tek to moim zdaniem świetne kolumny szczegółowe dynamiczne z fajną ilością basu tyle że dla mojego ucha wysokie były zbyt ostre i wręcz w niektórych realizacjach strasznie męczące
  5. byłem posiadaczem między innymi audiovector QR1 fyne audi f500 davone studio davone tulip triangle signature theta B&W 705 Oczywiście nie w jednym czasie ale słuchałem ich w tym samym pokoju i myślę że z trzy pozycje z tymi samymi wzmacniaczami
  6. Co do wokali mam podobne spostrzeżenia choć mi nie brakuje tej intymności. W przypadku Brooklynów moim zdaniem wszelkie dęciaki, wokale, blachy, gitary akustyczne, przeszkadzajki są ich bardzo mocną stroną. Wszystko jest świetnie osadzone w przestrzeni pięknie brzmiące i wybrzmiewające jak na tą klasę kolumn. Są pogłosy powietrze scena wokale zawsze umieszczone w punkt, saksofoniści i wokaliści na dobrze zrealizowanych produkcjach stoją u mnie w pokoju :):) słychać wszystkie przedmuchy i pracę na instrumencie. Gitary błyszczą, skrzą, drgają. Dla mnie w tym przedziale cenowym naprawdę sztos. Polecam przesłuchać NORAH JONES 'TIL WE MEET AGAIN Pierwszy raz w życiu prawie się wzruszyłem na jednym z utworów
  7. Wybaczcie ale ze względu na półki i moje kolekcje które znajdują się na nich tą część pokoju zachowam dla siebie. Za to postaram się dodać zdjęcie bocznej ściany oraz sufitu. Nie traktujcie proszę tych zdjęć ani mojego pokoju jako wzorcowy ponieważ każde pomieszczenie powinno być indywidualnie pomierzone i na tej podstawie adaptowane. Są oczywiście podstawowe schematy i reguły które w znacznym stopniu mogą pomóc, jakąś tam podstawową wiedzę na ten temat mam więc mogę coś podpowiedzieć jeżeli ktoś potrzebował by wsparcia na tym poziomie.
  8. Zgadzam się że można było dać niżej tutaj troszkę kwestie estetyki oraz praktyczne wzięły górę. Prawda jest też taka że w przypadku mojego pomieszczenia absorbery na ścianie za kolumnami pełnia marginalna funkcję a z pomiarów wynikało że nawet raczej zdecydowanie estetyczną Robotę w tym przypadku robią absorbery na tylnej ścianie oraz freestand stojący za mną w odpowiedniej odległości to one w głównej mierze absorbują w tej płaszczyźnie no i oczywiście panele które znajdują się symetrycznie po obydwu bokach pomieszczenia
  9. Dzięki piękne za dobre słowo dla mnie adaptacja pomieszczenia to podstawa i co najmniej połowa sukcesu w przygodzie z audio Tak jest w pełni zaadoptowany w miarę możliwości oczywiście
  10. Pomieszczenie jest niewielkie ok 15 metrów, przygotowane akustycznie do odsłuchów. Zamieszczę zdjęcie. Kolumna jest naprawdę sporych rozmiarów jak na podstawkę oraz trójdrożna więc wydaje mi się że spokojnie poradziła by sobie w dwa razy większym pomieszczeniu. Kolumny na tą chwilę współpracują z dwoma wzmacniaczami NAD M3 oraz podrasowanym Yaqin ms 90b Obydwa wzmacniacze świetnie sobie z nimi radzą i spokojnie je napędzają natomiast kolumny bardzo fajnie oddają charakter urządzeń oraz dwie troszkę odmienne szkoły grania czyli tą lampową oraz tranzystorową, Yaqin pracuje z nimi w trybie triodowym. Źródło obecnie to gramofon Clear audio concept z wkładka AT-OC9XML Słucham wielu gatunków najczęściej jazzu, starego dobrego rocka, muzyki instrumentalnej, filmowej oraz od czasu do czasu poważnej. Nie umiem się kwieciście rozpisywać na temat walorów odsłuchowych ora zdecydowanie jestem zwolennikiem osobistych odsłuchów więc wybacz ale daruje to sobie :):) Jedyne co mogę napisać to to że kolumny grają dla mnie równo i świetnie, nie brakuje im nic w żadnym z pasm choć ostatecznie mogły by lepiej kontrolować bas w najniższych zakresach. Stosunek jakość cena dla mnie świetny. Wtedy był to model tulip
  11. Witam wszystkich serdecznie. Od paru miesięcy jestem posiadaczem testowanego modelu. Para należąca do mnie widnieje na zdjęciach z pierwszego postu wraz z podstawami pod standy które Rafał zaprojektował na moją prośbę. Również to ja jestem tym gościem od Davone o którym pisał jeden z członków dyskusji :):) Myślę że próba lokowania tych konstrukcji w segmencie high end jest błędna i bezpodstawna. Za to moim zdaniem jest to świetnie opracowany i zrealizowany projekt w który twórca włożył mnóstwo wiedzy serducha i zaangażowania idąc również trochę pod prąd i przecierając nowe szlaki choćby z tymi STXami. I to właśnie te STXy są tutaj największym zaskoczeniem również dla mnie. Pojechałem do Rafała na odsłuch z ciekawości ponieważ podobała mi się mocno koncepcja samej kolumny oraz pasowała do moich warunków w pokoju odsłuchowym. Mając świadomość kto jest producentem przetworników nie spodziewałem się zbyt wiele kierując się oczywiście ogólnymi poglądami ale wiem również że kolumna to nie tylko sam głośnik a na efekt końcowy ma wpływ wiele czynników. Życie nauczyło mnie również że jeśli się nie posłucha samodzielnie nie będzie się wiedziało. Pojechałem posłuchałem i od paru miesięcy cieszę się nimi na co dzień. Jakość wykonania moich egzemplarzy jest znakomita pod kątem stolarki jak i montażu, absolutnie nie mam do czego się przyczepić. Co do dźwięku wydobywającego się z kolumn moim zdaniem w korelacji jakość cena jest bardzo ale to bardzo dobrze. Oczywiście każdy powinien ocenić to indywidualnie i zgodnie ze swoimi preferencjami . Podsumowując polecam wizytę u Rafała i samodzielny odsłuch, myślę że warto a dodatkowo możecie poznać twórcę który jest fajnym i sympatycznym audiolubem bardzo zaangażowanym w to co robi.
×
×
  • Utwórz nowe...