Skocz do zawartości

Luk Pl

Uczestnik
  • Zawartość

    248
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Szczecin

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Haha, a jak polskie serwisy traktują klientów... Czochraj buraku, wstawiać się za biednych sprzedawców, prawie się popłakałem... Debil Ty to samo, klienci powinni trzymać się razem Najlepsza aktualizacja dla MR780 to aktualizacja do nowego sprzętu.
  2. Na wszystko, dosłownie wszystko, masz rękojmi dwa lata od zakupu. Musisz to zaznaczyć przy reklamacji i dla swojego dobra nie wspominaj o nieudanej aktualizacji, wyświetlacz padł i tyle. Swoją drogą po co aktualizować MR780? Przecież on ma tylko cyfrowe radio... Co dawała ta aktualizacja? Z ciekawości pytam...
  3. Dziwne zachowanie, jest taka opcja processor reset, przy włączaniu trzeba przytrzymać dwa przyciski, mute i preset scan, na wyświetlaczu powinien pojawić się napis reset i urządzenie się zrestartuje, może to pomoże. Średniotonowy nie gra w ogóle? Nawet bardzo cicho? Dziwne że gra tylko wysokotonowy. Jeśli obie kolumny grają poprawnie na prawym to problem jest z Harmanem ewidentnie. Na radiu też tak gra?
  4. No właśnie Horna polecałem koledze jako autoryzowany serwis, ale nie wiedziałem, że to to samo co Denon Store, teraz wszystko jasne, dzięki raz jeszcze.
  5. Dzięki za odpowiedź, a ten Horn Distibution próbowałeś? Nic mi nie mów, miałem straszny ból jak kolumny odrestaurowywałem, między warstwami 17h czekania, 3 warstwy i ze względów logistycznych musiałem robić jedną, potem drugą. Też cierpiałem
  6. Jak to się odbywa? Dostaniesz szacunkowe koszty jak zdiagnozują problem? Jak będziesz miał chwile to opisz proszę jak wyglądała rozmowa z ich serwisem, z góry dzięki. Też mam Denon'a i jestem ciekaw jak wyglądał ten pierwszy kontakt, jakie są Twoje odczucia, profesjonalne podejście?
  7. Przyczyna jest, za głośno podkręcił, ale opisał tylko że poszły mu obydwa nisko-średnio tonowe, chyba mu się zjarały, ale tego nie sprecyzował.
  8. Pamiętam ten temat, ale tam chyba autor nie precyzuje w jaki sposób uszkodzeniu uległy głośniki.
  9. Raczej wątpię w skuteczność tego rozwiązania, ale czemu nie spróbować. Ktoś wcześniej napisał coś bardziej technicznego na temat napięć na wyjściu i on może być bliżej faktycznej przyczyny. To tak samo jak u mnie, pomagało na jakiś czas, ale dalej nie mogę sobie przypomnieć jaki to był problem, na pewno coś mniej istotnego jak u Ciebie.
  10. A może jakieś ustawienia fabryczne by coś poradziły, jakiś twardy reset, jest coś takiego w instrukcji? Kolega wyżej wspomina coś o usterce softu, małe szanse, ale może warto spróbować? Ewentualnie jeszcze odłączyć od prądu na jakąś godzinkę i wtedy spróbować, ale wiadomo... Cicho, żeby szlag kolumn nie trafił. Może to nie ma najmniejszego sensu, ale ja przed serwisem spróbowałbym wszystkiego. Co do tego gdzie to ja bym uderzał jednak do autoryzowanego serwisu. Jest duże prawdopodobieństwo że maja doświadczenie z Denon i mają dostęp do oryginalnych części. Ja kiedyś z CXA60 miałem problem, niestety teraz za cholerę nie pamiętam co to dokładnie było, ale zdarzało się to rzadko i odłączenie z prądu na jakiś czas pomagało, niestety wracało
  11. Horn Distibution, są wymienieni na stronie Denon jako serwis gwarancyjny i po gwarancyjny wiec chyba legit. Jednak kiedyś kontaktowałem się z nimi w sprawie sterownika do mojego Denona i nie potrafili mi pomóc, nie za bardzo wiedzieli o co mi chodzi Dopiero serwis w UK bez problemu mi go wysłał. Najlepsze w tym było to, że napisali, że w Polsce też maja oficjalny serwis i żebym w przyszłości się z nimi kontaktował...
  12. Hehe, dobre... ten Denon nie jest zly, tylko dziwne ze tak szybko padl. Slyszalem to polaczenie i bezposrednio porownywalem z CXA60. Cambridge okazal sie lepsza para. W Warszawie jest oficjalny serwis Denon, tam chyba najlepiej.
  13. Też obstawiam wzmacniacz, skoro problem objawia się w obu kolumnach, byłoby to dziwne, gdyby obie jednocześnie doznały tak nietypowej "kontuzji".
×
×
  • Utwórz nowe...