Chodzi mi o to, że jak np odtwarzam jakiś album z z Tidal connect to utwory są odtwarzane poprawnie, ale na wyświetlaczu widnieje cały czas utwór pierwszy. Jeżeli słuchasz jakiejś nowej płyty to nie wiesz który utwór aktualnie jest odtwarzany. Może nie jest to jakiś wielki problem, ale jest cholernie wkurzające. Na Spotify connect nie ma czegoś takiego.
Nie ma sensu oddawać urządzenia do serwisu. Urządzenie samo w sobie jest sprawne. Problem z Tidal jest znany powszechnie, natomiast problemy z USB to kwestia ostatniej aktualizacji aplikacji Blueos. Nie pozostaje nic tylko czekać na następne aktualizacje z nadzieją, że niedogodności zostaną usunięte.
Może by TOP HI-FI coś z tym zrobiło, jako przedstawicieltej marki. Bo to teraz to jest już porażka totalna. Ani Tidal connect nie działa, ani usb nie działa jak należy. ...
Nie wiem co dzieje z tym sprzętem, ale dzisiaj mam znowu problem z odtwarzaniem z USB. Jeżeli wejdę w folder "FOLDERY" nie mogę przeskoczyć do następnego utworu. Cały czas odtwarza ten sam. Ty chyba po ostatniej aktualizacji. Zawsze to działo. Jestem wściekły. Ten Node to chyba najgorszy zakup. Żałuję, że sprzedałem Yamahę. Masakra!!!!