Skocz do zawartości

vha

Uczestnik
  • Zawartość

    8
  • Dołączył

  • Ostatnio

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Europa
  1. Dostałeś fabrycznie uszkodzony sprzęt. Grubo by było, gdyby nie wymienili. Poczekaj, aż coś się sypnie i trzeba będzie skorzystać z reklamacji. Opinia z Ceneo (większość negatywnych jest ukryta): Czyli sytuacja podobna do mojej. Można przyjąć, że tak standardowo wygląda obsługa posprzedażowa w Q21.
  2. Roszczenia sformułowałem tak, że chciałem realizować reklamację w sklepie Q21, a sklep od razu umywa rączki i odsyła mnie do gwaranta. A potem jeszcze z łaską się zgadza na przyjęcie reklamacji i każe płacić za wysyłkę, choć ma obowiązek ode mnie odebrać towar. To konsument wybiera drogę reklamacji, a nie sklep.
  3. Zdecydowanie nie. Nawet nie wiesz, że już od dawna nie ma rękojmi.
  4. No przecież napisałem "Dali mi link do gwaranta, no to ja, że ja nie chcę u producenta reklamować, tylko u nich, u sprzedawcy".
  5. @no_i_fajnie Tak. Tak jak napisałem, od początku chciałem reklamować u sprzedawcy, a typ mi każe wysyłać towar na własny koszt, mimo że nawet u niego w regulaminie jest napisane, że oni to pokrywają. Sam musisz poczytać, bo rękojmi już nie ma, chyba że na stronie Q21.
  6. Próbowałem niedawno coś zareklamować w Q21. Dali mi link do gwaranta, no to ja, że ja nie chcę u producenta reklamować, tylko u nich, u sprzedawcy. No to oni z wielką łaską, żebym do nich wysłał towar. No to ja pytam, czy przyślą kuriera, czy mi zwrócą za przesyłkę, a oni, że sam mam wysłać na własny koszt. XD A u nich na stronie mam: https://www.q21.pl/webpage/regulamin.html Jak kupowałem towar, to - po wielokrotnej lekturze forów - myślałem, że Q21 to duży i poważny sklep, no a jest jak jest. Następnym razem zakupy oczywiście gdzieś indziej.
×
×
  • Utwórz nowe...