Filvaender Napisano 28 kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2009 Witammam problem z odtwarzaczem zen stone plusodtwarzacz mam od prawie roku.. dotąd wszystko grało i śmigało ładnie nie miałem z nim żadnych problemów..wczoraj wziełem odtwrzacz do szkły i podłączyłem go poprzez usb do MACa (wcześniej już raz podłanczałem i nie było problemów) po końcu zajęć w tym dniu odpaliłem go normalnie i działał.. natomiast na nastepny dzień rano gdy chciałem go włączyć niestety nic sie nie pojawiło prócz napisu Creative.. praktycznie ten napis tak widniał na ekranie cały czas do wyłączenia się mp3 muzyki ani nic odpalić się nie dało..podłączyłem do komputera wykrył go lecz gdy chciałem na niego wejsć wyskoczył mi błąd że "plik i katalog jest uszkodzony i nieczytelny" postanowiłem zresetować mp3 ale niestety to nic nie dałowie ktoś może o co chodzi w tym wszystkim i mógłby mi pomoc z tym problemem? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 28 kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2009 Najprawdopodobniej wysypało się oprogramowanie. Miałem (w sumie mam, ale nic z tym nie robię) podobny problem z CREATIVE Rhomba 128MB (jeden z pierwszych na naszym rynku) co prawda to było kiedyś, ale zdarzyć się może nawet doświadczonym. Spróbuj ściągnąć ze strony CREATIVEa nowe oprogramowanie i je zainstalować, albo oddaj go do serwisu.Link do narzędzia "recovery":http://pl.europe.creative.com/landing/MP3P...ool/welcome.asp Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filvaender Napisano 28 kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2009 opisany sposób powyżej nie działa;( tzn. wykrywa odtwarzacz ale gdy pojawia się pasek ściągania firmware do mp3 wyskakuje raport o błędach i program wyłancza się dodam też że gdy podłącze playera do ładowarki do normalnego gniazdka to muzyka odtwarza się i wszystko ładnie idzie.. natomiast po wyjęciu ładowarki z gniazdka mp3 odrazu wyłancza się Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 28 kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 28 kwietnia 2009 Czy próbowałeś poza tym programem ściągnąć firmware i update tzn. ze strony CREATIVEa możesz ściągnąć pliki i instalować je bezpośrednio. Jeśli nie to spróbuj, jak to nie działa to pozostaje kontakt z serwisem.PS: Jak piszesz post, a masz problem z ortografią to twórz go w edytorze tekstu (np. MS Word czy Open Office, nie Notatnik) i wklejaj go, żeby wyeliminować błędy. Mam na myśli np. to "wyłancza" raczej tj. wyłącza Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RAIN PL Napisano 3 maja 2009 Udostępnij Napisano 3 maja 2009 Wygląda to na poważny problem. Może odłączyłeś go niebezpiecznie od USB w komputerze? Ja tak przez przypadek uśmierciłem jeden odtwarzacz. W takim przypadku pozostaje serwis. Możesz próbować formatować pamięć ale to ostateczność. Myślę, że coś poszło nie tak przy zmianie firmware, spróbuj jeszcze raz może pobrałeś nieprawidłową wersję. Poczytaj też ten temat są na tym forum naprawdę doświadczeni w tej dziedzinie ludzie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 3 maja 2009 Udostępnij Napisano 3 maja 2009 Z tym uśmiercaniem sprzętu przez odłączanie bez ztrzymywania to jest niestety prawda. Miałem jakiś czas temu kartę dźwiękową CREATIVE i ten sam model dwurotnie zepsułem (na szczęście wymieniano mi go, a za drugim razem zwrócono pieniądze). Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.