Karolina1988 Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu Cześć, mieszkam ok. 1,5km od ruchliwej drogi, mam okna z szybami akustycznymi, ale nadal trochę szumu głównie w nocy przechodzi do pomieszczenia. Myślałam o nabyciu zasłon akustycznych z soundofsilence, ale ich koszt to ok.6k. Czy myślicie że takie zasłony mogą pomóc? Czy mogą wygłuszyć taki szum dochodzący z ulicy, już po wcześniejszym wytłumieniu przez szybę akustyczną nie znam się na częstotliwościach i zależnościach, stąd liczę na Waszą pomoc! Dzieki, Karolina Odpisz, cytując
Bartek Chojnacki Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu nie jestem pewny tych zasłon soundofsilence, w opisie producent miesza redukcję hałasu, izolacyjność i dźwiękochłonność, więc chyba nie specjalnie wie do czego tego jego zasłony służą co do ceny, to niestety raczej bym się z tym pogodził, tanio raczej nie będzie polecam Gerriets Office w wersji najmocniejszej 12 warstw, to będzie ważyć z 15 kg na mb zasłony pewnie, z udrapowaniem 150% , ale to już jest typowa zasłona dźwiękoizolacyjna. Myślę że nic mniejszego nie ma sensu. To że przechodzi hałas i tak jest dość dziwne zwłaszcza że to 1.5 km..., nie masz jakiegoś nawiewnika niestandardowego w tym oknie, może tu jest problem? niestety w takiej sytuacji polecałbym likwidację nawiewnika bo on może robić problem, jeśli istnieje, niemniej może być ciężko żebyś nic nic nie słyszała. Jeśli pomimo mocnych okien Ci to przeszkadza, to pewnie jesteś po prostu mocno wrażliwa na to i prawdopodobne że zawsze będziesz coś słyszeć ...ale i tak polecałbym tego gerriets, to najtańsze i najskuteczniejsze co możesz zrobić https://www.gerriets.com/pl/page/kurtyna-akustyczna-office/ Odpisz, cytując