Paw2000 Napisano Niedziela o 21:27 Napisano Niedziela o 21:27 Cześć, potrzebuję pomocy w podłączniu TV i decodera. Pytanie do użytkowników Onkyo. Posiadam Onkyo 6100 ( wymiana z 575 ). Potrzebuję podłaczyć TV (z HDMI, bez eARC ) do decodera Canal Plus (UltraBox z HDMI ) z przejściem przez Onkyo 6100. W specyfikacji Onkyo jest opcja przepuszczania sygnału do TV przy Onkyo w Standby ( jak w 575) Kable są połaczone Decoder (HDMI ) -> Onkyo (In wejście CABL/SAT) ; wyjście MAIN -> TV wejście (HDMI ) W ustawieniach pozycja HDMI odznaczone 1.HDMI= OFF 2. HDMI Stanby Through CBL /SAT Aktulanie aby odbierać sygnał na TV należy włączyć Onkyo przełaczyć na CBL/SAT i można wyłączyć Onkyo. Wszytko działa do czasu aż nie wyłączymy TV i decoder przejdzie w Standby ( np. po nocy). Jak ustawić Onkyo aby odbierać TV bez jego odpalnia. Z góry dziekuję za pomoc. P Odpisz, cytując
tomek72 Napisano 14 godzin temu Napisano 14 godzin temu (edytowany) 19 godzin temu, Paw2000 napisał: W ustawieniach pozycja HDMI odznaczone 1.HDMI= OFF 2. HDMI Stanby Through CBL /SAT chyba mały błąd się wkradł powinno być: 1. HDMI CEC = OFF ale tu może być błąd komunikacji CEC (starszy TV i dekoder), spróbuj ustawić CEC na ON i Standby Through na Auto lub Auto(Eco) a w TV i dekoderze też CEC na ON powinny włączać się wszystkie urządzenia, później wyłącz CEC w Onkyo i wybierz w HDMI Standby Through na wejście dekodera i sprawdź. Ale nie ma gwarancji że zadziała. Mnie z poprzednim (686) Onkyo działało dobrze a z RZ50 to różnie bywa, ale i tak zawsze oglądam TV z włączonym ampli więc odpuściłem sobie ujarzmienie tego. Ponadto jak wyłączam CEC w Onkyo to TV często "nie widzi" amplitunera i nie pozwala na przesył sygnału do odbiornika HDMI. Problem też może być po stronie dekodera. Edytowano 14 godzin temu przez tomek72 Odpisz, cytując
Paw2000 Napisano 8 godzin temu Autor Napisano 8 godzin temu @tomek72 zrobiłem jak opisaleś i nie dziala Wygląda na to że Onkyo niepamięta ustawień. Napisałem na wsparcie ale wątpię w konstruktywną odpowiedź. Odpisz, cytując
tomek72 Napisano 10 minut temu Napisano 10 minut temu Raczej nie pomogą. U mnie jak wyłączę CEC w amplitunerze to działa Standby Trough, a nawet opcja Auto, tyle że TV wariuje i „nie widzi” prawidłowo amplitunera z obsługą Atmos. Więc oglądanie w tym formacie np. Netflix-a nie działa. Moim zdaniem to różnice standardów dekoder/TV/amplituner i komunikacja szwankuje. Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.