Paw2000 Napisano Niedziela o 21:27 Napisano Niedziela o 21:27 Cześć, potrzebuję pomocy w podłączniu TV i decodera. Pytanie do użytkowników Onkyo. Posiadam Onkyo 6100 ( wymiana z 575 ). Potrzebuję podłaczyć TV (z HDMI, bez eARC ) do decodera Canal Plus (UltraBox z HDMI ) z przejściem przez Onkyo 6100. W specyfikacji Onkyo jest opcja przepuszczania sygnału do TV przy Onkyo w Standby ( jak w 575) Kable są połaczone Decoder (HDMI ) -> Onkyo (In wejście CABL/SAT) ; wyjście MAIN -> TV wejście (HDMI ) W ustawieniach pozycja HDMI odznaczone 1.HDMI= OFF 2. HDMI Stanby Through CBL /SAT Aktulanie aby odbierać sygnał na TV należy włączyć Onkyo przełaczyć na CBL/SAT i można wyłączyć Onkyo. Wszytko działa do czasu aż nie wyłączymy TV i decoder przejdzie w Standby ( np. po nocy). Jak ustawić Onkyo aby odbierać TV bez jego odpalnia. Z góry dziekuję za pomoc. P Odpisz, cytując
tomek72 Napisano Poniedziałek o 16:30 Napisano Poniedziałek o 16:30 (edytowany) 19 godzin temu, Paw2000 napisał: W ustawieniach pozycja HDMI odznaczone 1.HDMI= OFF 2. HDMI Stanby Through CBL /SAT chyba mały błąd się wkradł powinno być: 1. HDMI CEC = OFF ale tu może być błąd komunikacji CEC (starszy TV i dekoder), spróbuj ustawić CEC na ON i Standby Through na Auto lub Auto(Eco) a w TV i dekoderze też CEC na ON powinny włączać się wszystkie urządzenia, później wyłącz CEC w Onkyo i wybierz w HDMI Standby Through na wejście dekodera i sprawdź. Ale nie ma gwarancji że zadziała. Mnie z poprzednim (686) Onkyo działało dobrze a z RZ50 to różnie bywa, ale i tak zawsze oglądam TV z włączonym ampli więc odpuściłem sobie ujarzmienie tego. Ponadto jak wyłączam CEC w Onkyo to TV często "nie widzi" amplitunera i nie pozwala na przesył sygnału do odbiornika HDMI. Problem też może być po stronie dekodera. Edytowano Poniedziałek o 16:32 przez tomek72 Odpisz, cytując
Paw2000 Napisano Poniedziałek o 22:53 Autor Napisano Poniedziałek o 22:53 @tomek72 zrobiłem jak opisaleś i nie dziala Wygląda na to że Onkyo niepamięta ustawień. Napisałem na wsparcie ale wątpię w konstruktywną odpowiedź. Odpisz, cytując
tomek72 Napisano wczoraj o 06:58 Napisano wczoraj o 06:58 Raczej nie pomogą. U mnie jak wyłączę CEC w amplitunerze to działa Standby Trough, a nawet opcja Auto, tyle że TV wariuje i „nie widzi” prawidłowo amplitunera z obsługą Atmos. Więc oglądanie w tym formacie np. Netflix-a nie działa. Moim zdaniem to różnice standardów dekoder/TV/amplituner i komunikacja szwankuje. Odpisz, cytując
Paw2000 Napisano wczoraj o 08:05 Autor Napisano wczoraj o 08:05 Ok. Decoder ma CEC. W wolnej chwili podmienię tv. Dam znać. Pozdrawiam Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.