Sundin997 Napisano 8 godzin temu Napisano 8 godzin temu Cześć. Myślę o lampie do glosników hornowych. Końcówka mocy,monobloki? Czy coś takiego można kupić w rozsądnych pieniądzach? Powiedzmy maks 3-5k? W lampach jestem zielony ,nigdy nie miałem tego typu wzmaka. Moc 10w byłaby wystarczająca-tak uważam. Odpisz, cytując
Rega Napisano 8 godzin temu Napisano 8 godzin temu (edytowany) A jakie masz horny? Poza tym 10W mocy na wzmaku, to kolumny z hornami musiałyby mieć realną efektywnosć pow . 102 dB, aby uzyskać zadowalającą moc. No, ale coś, za coś. Powyżej 100dB to już wzmak musi być idealnie cichy , aby nie słyszeć zniekształceń. Mój SE (2x9W) gra dobrze z kolumnami pow 90 dB, ale bardzo dobrze z kolumnami 104 dB. Myślę, że dobry PP mógłby zapewnić Ci dobre granie. SE z hornami może się nie sprawdzić ze względu na zbyt wysokie zniekształcenia i może trochę razić. Edytowano 8 godzin temu przez Rega Odpisz, cytując
Sundin997 Napisano 7 godzin temu Autor Napisano 7 godzin temu (edytowany) 21 minut temu, Rega napisał: A jakie masz horny? Mam bms 4590 i Horn jabo kh -53 . Bms ma efektywność w tym hornie około 110 dB. Ale jest sporo ściszony, żeby bass dawał radę. Cała kolumna jest na aktywnej zwrotnicy więc basowy ma osoby wzmak,lampa miałaby zasilać tylko tego Horna. Edytowano 7 godzin temu przez Sundin997 Odpisz, cytując
Rega Napisano 7 godzin temu Napisano 7 godzin temu Musiałbyś najpierw sprawdzić, te zniekształcenia. Czy nie będą zbytnio słyszalne przy tak dużej efektywności. Odpisz, cytując
Sundin997 Napisano 7 godzin temu Autor Napisano 7 godzin temu (edytowany) 18 minut temu, Rega napisał: Musiałbyś najpierw sprawdzić, te zniekształcenia. Czy nie będą zbytnio słyszalne przy tak dużej efektywności. Myślałem że to właśnie lampa przy niskiej mocy ma mniejsze zniekształcenia niż tranzystor? Czy raczej chodzi o tak zwane zniekształcenia harmoniczne,który z lampy według teorii są przyjemniejsze dla ucha? Edytowano 7 godzin temu przez Sundin997 Odpisz, cytując