dunker Napisano 6 września 2009 Udostępnij Napisano 6 września 2009 Witam wszystkich forumowiczów Potzrebuje skompletowac jakis zestaw glownie do filmow ,ps3 i tv-n ,budrzet jakim operuje to 5000 zł.Warunki pokoj 2,5 na 4 metra wysokosc 2,5m ,interesuja mnie zestaw 5+1 male glosniki na jakis stojakach plus jakis sub. ogolnie zeby nie zajmowalo duzo miejsca .Prosilbym was o jakies rady gdyz jestem kompletnie zielony w tym temacie .Wszytko bede zamawial ze stron ukgdyz tam mieszkam,ale jest tez opcja na to aby dostarczyc mi sprzet z polski ,także prosilbym o typy z polskich stron rownież. amazon.co.uk ebay.co.uk http://www.richersounds.com/ ps-wszystko bedzie podpiete pod jakis tv 42 -46 full hd lcd tez jestem w trakcie szukania dziekuje i pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pacio94 Napisano 6 września 2009 Udostępnij Napisano 6 września 2009 Zupełnie przykładowo taki zestaw KEF 2005.3 + Yamaha DSPAX863SE. Razem to jest ok 4700zł po dzisiejszym kursie, więc zostaje jeszcze trochę kasy na kable Te KEFy to bardzo uznany produkt za każdym razem w What Hi-Fi zwyciężają w porównaniach, a Yamaha też w ich teście otrzymała pięc gwiazdek. Biorąc po uwagę, że te ceny są niżesz niż normalnie ("CLEARANCE") to zestawik na pewno warty uwagi, jeśli muzyka nie będzie najważniejszą rzeczą to na pewno taki system sprawdzi się w 100% Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dunker Napisano 7 września 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 września 2009 naprawde super zestawik nawet jeden koles tez mi polecil te same glosniki ,ale jeszcze czy moglbys napisac jakie dokladnie przewody mam kupic ,wszystko bedzie połączone z ps3 jako player i jakis tv z hdmi Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...